Skocz do zawartości

piccolo112

Zarejestrowani
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 M5 F01 730d

Osiągnięcia piccolo112

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. no mnie tez to bardzo zdziwiło, szczerze to rzadko kiedy uzywalem tego pilota, ale jak zobaczylem przezprzypadek te filmiki na youtube to poleciałem sprawdzic ale lipa
  2. Posiadam e65 745 Li 2002r chodzi mi o taki pilot dodatkowy do webasto. Ponizej przedstawiam wam dwa filmiki na ktorym po wykonaniu czynnosci najpierw przycisk mode zapala sie zielona lampka potem przycisk ON miga czerwona i auto zapala u mnie wszystko tak samo sie dzieje ale auto nie zapala slychac tylko jakby sie nawiew wlaczal i wiatraczek jakis a auto nie zapala, czy to jest jakas ubozsza wersja i czy da sie to dolozyc jakos ;/ na poczatku myslalem zew to to kwestia poliftu ale ten drugi filmik przedstawia e65 tez przed liftem i normalnie zapala. pozdrawiam
  3. Witam, posiadam e65 745Li i jezdze autem 1.5 roku olej wymieniany czas itp itd i nigdy nie miałem z tym silnikiem problemu, dwa dni temu kupiłem drugą e65 745i 2003r uderzoną w przod maska lampy i gorna czesc pasa chlodnice zderzak i blotniki cale auto normalnie odpalalo biegi wszystko chodzilo ale nie sprawdzalem stanu oleju, dzisiaj odpaliłem ja na chwile i zaczeło cos niepokojaco cykac pomyslalem ze moze oleju malo i jak wyjalem bagnet to sie prawie wywrocilem, cala miarka plastikowa zalepiona takim ciemnym gestym "olejem" pod korkiem od oleju na pokrywie zaworow to samo, łancuszek tyle co go widac przez korek jest czysciutki biały, kartka jest ze olej wymieniany był przy 54tys a teraz jest 107tys!! ale jak dzwonilem do tego goscia to twierrdził ze wymieniał przy 90tysiacach pytałem o motodoctory jakies czy cos takiego to nawet nie wiedzial cvo to wiec mysle ze glupi nie lal tego gow... pyttanie co moze byc przyczyna takiego stanu oleju bo jutro chcialem zdjac miske wszystko ladnie wymyc od gory tez zalac nowy olej nowy filtr przejechac pare km spuscic go i nalac znowu swierzy z nowym filtrem ale zeby nie wrocilo to masło;/ i przy okazji jaki wy lejecie olej do tego silnika bo tu na kartce był 0w30 castrola ja do tego longa lalem caly czas edga sporta 5w40
  4. Witam mam problem z e38 740D 2000r. Problem polega na tym ze odpalasz bez problemu auto ale nie chodzi na 4 i 7 cylinder, w miare jeszcze przyspiesza, jak sie tylko troszke rozgrzeje to nie chodzi tez na drugi cylinder ktory czasami sie dolacza na chwile i potem znowu. Stala na przedmiejskiej we Wroclawiu 2dni na kompie wyszly 3 wtryski wlasnie te 2,4,7 wtryski oddane do serwisu BOSCHa na Zmigrodzka stwierdzili ze wszystkie pracuja i sa sprawne wiec wymienili podkladki ustawili przelewy i ci w warsztacie jak przywiozłem zamontowali je do auta odpalamy auto i znowu to samo nie chodzi na 3 cylindry z BOSCHA dostalem normalnie wydruki ze wszystkie wtryski sa sprawne, kupilem naawet 3 wtryski z innej i to samo, podmienialismy z cylindrow na ktorych chodza i to samo najlepsze jest to ze komputer pokazuje caly czas krytyczne wartosci tych trzech wtryskow i po chwili juz wogole nie da sie z nim polaczyc tak jest do teraz blad komunikacji, myslelismy ze cos z glowicami, dzisiaj sprawdzone cisnienie, na wszystkich cylindrach jest takie samo! wymienione wszystkie filtry knechta swiece itp troche juz nerwow poszlo. Ci z serwisu teraz : "komputer jest uszkodzony i nie daje pradu niby na 3 garki pozatym nie da sie juz z nim polaczyc, wiec trzeba teraz kompa kupic" tak wiec problemem nie jest kupic kompa EWS i kluczyk za 1000zł problemem jest to ze zrobilem wszystkie wtryski i wszystko co mowili i dalej to samo. Moze za nim kupie tego kompa ktos by wiedzial cos na ten temat?? pozdrawiam
  5. To chociaz tyle ze wogole Ci dziala ja do swojej 750 z 95r podlaczylem ta kierownice i multifunkcja nie dziala tylko podswietla przyciska a z obiegiem wewnetrznym jest tak jak u Ciebie wszystkie przyciski na kierownicy z prawej strony zalaczaja ob. wewnetrzny, tu lezy raczej przyczyna ze strony modulu ktory tym steruje ja podlaczylem dwunabojowa wiec dlatego mi nie dziala a myslalem ze z jednonabojowa nie bedzie problemu a tu jednak co innego wyszło.
  6. Własnie sprawdzałem bardzo dokładnie i silnik mimo opini o nieszczelnych m73 jest suchutki, blok czysty, jak z gory uszczelki pod kolektorami były wymieniane to z pokrywy klawiatury i jednej i drugiej tez nic nie leci, bardziej bym obstawiał ta skrzynie czyli olej bo ona cos sie fazuje kreci na 3 do konca bez wzgledu na jakim jest trybie dopiero jak dam na 4 dzwignia i potem znowu na D podczas jazdy to automatycznie przelacza dalej bieg po biegu nie wiem od czego to zalezy a najlepsze jest to ze czasami jak wjade w dziure jakas to zapala sie ASC i ABS ktory potem gasnie ale jak sie pali to skrzynia dziala idealnie i wszystkie biegi przelacza bez zadnej ingerencji, a co z tym separatorem oleju moze sie dziac??
  7. Witam, jak w temacie, jak sie jezdzi spokojnie bez deptania do 3tys obrotow to wszystko ok a jak wyprzedzam i zredukuje, obroty przekrocza 4-5tys to w srodku od razu czuc smrod spalonego oleju;/ dodam ze problem byl odkad ja kupilem, po wymianie oleju i uszczelnieniu czujnika w misce problem ustał, ale na krotko i zaraz znowu to samo, co do oleju to moze troche glupio zrobilem bo byl castrol 10w40 ale w serwisie naciskali zeby przejsc na 5w40 i tak zrobilem, ale smord byl i tak przed zmiana wie raczej nie przez to, generalnie patrzac z gory i z dolu bardzo dokladnie nigdzie nie widac zadnego wycieku silnik suchutki, wymieniane były uszczelki pod kolektorami ssacymi, swiece, filtry, przeplywka i takie tam pierdoly, ale odczucie tego smrodu naprawde drazni, czy to moze miec jakis zwiazek ze skrzynia biegów?? ktora rzekomo "fachowiec" kiedys uznal za konczaca sie. pozdrawiam
  8. Brazyl, te dwie kostki co ida do zmieniarki ta szeroka i ta mala okragla, rozebrałem ta szeroka nie na laczeniu z kablem idacym do radia tylko ta czesc co podlaczasz do zmieniarki i wszytko bylo ok piny na swoim miejscu nic nie zasniedziale, ten maly kabel z okragla wtyczka tez wydawal sie ok... mozesz jakos pokazac o ktore kosci Ci chodz?? pzdr
  9. Witam, mam taki problem, otoz w zmieniarce ktora mialem w aucie byl chyba uszkodzony albo brudny laser, orginalne plyty sie bardzo zacinaly a o nagranych juz nie wspomne potem juz wyskakiwal tylko CD ERROR ale zmieniarke dalej radio czytało itp jak kupowalem ostatnio kilka czesci z 750 anglika ktora miala na nasze 160tys przejechane to wzialem tez zmieniarke, odlaczylismy stara ktora "dzialala" i po podpieciu nowej nic nie dziala radio nie widzi zmieniarki magazynek sie nie wysuwa, wiec pomyslalem trudno widocznie byla uszkodzona i zalozylismy stara a tu to samo, radio jej nie widzi, zero dezwu na jednej i drugiej, przeciez odpiecie tylko kostek nie powinno niczego zepsuc. Jezeli ktos mial podobny przypadek albo wie co moze byc to prosze o info. Pozdrawiam
  10. piccolo112

    mechanik dla 750

    Witam, szukasz mechanika do 750 z czystym sumieniem moge Ci takiego polecic tylko sek w tym ze musisz ja dostarczyc do wroclawia ale uwierz mi ze zwroci Ci sie to. Ja moja 750 dawałem do "serwisów" ktorzy jeszcze bardziej psuli i nieczego nie potrafili zdiagnozowac, oddałem ja do kolesia ktory przygotowuje auta do driftu Tomek Kozłowski nawet ma strone mozesz zobaczyc projekty, sam od podstaw składa silniki, emki i v8, v12. Oddałem mu ja i po 2 dniach wiedziałem co jej dolega chociaz było tego bardzo duzo zdecydowałem sie i powiedzmy ze zrobił mi auto od podstaw, wszystkie tuleje tylnej belki zloył ja od podstaw, amorki z edc wymiana , przod zawias to samo potem geometria i zbieznosc, co do silnika to auto koszmarnie duzo paliło nie chodziło na wszystkie cylindry, zdiagnozował ze uszczelki pod kolektorem ssacym puszczaly, 2 wtrysk padł, przepływomierz, przy okazji wymieł paski rolki, płyny swiece, teraz montuje wydechhy od alpiny bo tez sie wydechami zajmuje, jezeli bedziesz chciał to daj mi po prostu znac. pozdrawiam
  11. u mnie jest 337tys, masz racje tylko ze Ty uzytkujesz auto jak czlowiek i Twoj poprzednik tez a koles od ktorego auto wzialem skatowal ja niesamowicie o czym sie po fakcie dowiedzialem. Nie ma roznicy czy z nivo czy bez??
  12. Witam, zabrałem sie za generalke zawieszenia w e38 750, auto ma edc i nivo, mam kompletnie wywalone tylne wahacze te takie w ksztlacie H albo X zalezy jak patrzec no i nowy jeden z opryginalu kosztuje 1400zl szt ale mam znajomego ktory sciaga czesci i auta i ma takie wahacze ale on ma np z 4,4 v8 99r bez nivo ale z edc czy ma to jakies znaczenie czy pasuja bez problemu wahacze bez nivo. prosze o pomoc bo auto bez belki stoi a nie wiem czy zamawiac to czy nie ;/
  13. Witam, zakladalem niedawno post ze w e34 leci dym z nawiewow i ze auto jak stoi na wolnych obrotach to lapie weksza temp pd czerwone pole ale jak sie przegazuje to wraca na polowe potem juz to nie pomagalo bo auto sie caly czas gotowalo, plynu dolalem 5l i dalej to samo, co do tego dymu to wiadomo ze nagrzewnica, wymienilem, czoraj nagrzewnice, pompe wody, termostat i plyn, i wogole nie da sie jej odpowietrzyc, caly czas idzie cisnienie z odpowietrznika i para sie nie konczy wogole, a cieple powietrze tez nie leci mimo nowej nagrzewnicy, czy jest mozliwe ze uszczelka puscila i kompresja idzie teraz w uklad chlodzenia?? jest tak jak przed wymiana pompy i temrostatu i nagrzewnicy tez nie dalo sie odpoiwetrzyc i sie gotowala, gasla i za chwile jak sie odpalalo to bylo polowe przejedziesz 100m i zaraz na czerwonym polu, uszczelka pod glowica?? pozdrawiam zalezy mi bardzo na czasie bo nie wiem czy mam kupowac a auto stoi
  14. piccolo112

    nie chce odpalic

    Ale pisales ze dochodzi do filtra i dalej nie, a co ma piernik?? moze byc nawet i chinskie i nie oznacza to ze ma dochodzic tylko do filtra, rosyjskie paliwo jakies geste jest?? bo nei bardzo rozumiem
  15. A po czym wnioskujesz ze pompa stoi?? kreciles kolem?? jest opcja ze moze sie wirnik przytrzec w pompie ale moim zdaniem nie od stania, chyba ze juz byl przyjezdzony wczesniej, dziwne wogole ze ten koles jezdzil na wodzie, zazwyczaj jezdza na wodzie jak cieczy ubywa i wola wode dolewac zamiast usunac usterke i zalac plynem, powaznie mowie Ci pozakladaj wszystko, zalej plynem czy w garazu woda i zobacz co sie bedzie dzialo wtedy mozna postawic jakas diagnoze. pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.