Skocz do zawartości

M3 w top gear dzis


AO

Rekomendowane odpowiedzi

dziś 13-06-11 w polskim BBC, N tv, kanał 70, godzina 23.00 będzie ostatni odcinek serii 10 programu Top Gear, będzie "test porównawczy" E92 M3, MERCEDES C63 AMG i AUDI RS4....

 

fajne auta, fajny program, chyba warto poświęcić godzinke i zobaczyć kto jest naj .....

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Apropos BMW M3, po pojawieniu się w ofercie BMW 1M raczej wybrałbym tą drugą opcję.. Tańsze, szybsze, ekonomiczniejsze... może ciut brzydsze od e92 ale coś za coś... no i z silnika turbo można pewnie jeszcze coś więcej wycisnąć.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to stara seria i 1000x powtarzana ale BBC nadaje w HD :cool2: i właściwie cały odcinek jest poświęcony porównaniom tych super aut...

 

Apropos BMW M3, po pojawieniu się w ofercie BMW 1M raczej wybrałbym tą drugą opcję.. Tańsze, szybsze, ekonomiczniejsze... może ciut brzydsze od e92 ale coś za coś... no i z silnika turbo można pewnie jeszcze coś więcej wycisnąć.

 

nieskormnie powiem, że jeździłem w Niemczech M1 i jestem pod mega wrażeniem, w moim porównaniu M: M1 jest jak skalpel, M3 jak maczeta, M5 jak piła mechaniczna...

 

gdybym mógł kupić auto do zabawy to na chwilę obecną tylko M1 :cool2: :cool2:

 

pomiędzy M1 a M3 jest taka różnica jak pomiędzy 911 a M3...

 

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to stara seria i 1000x powtarzana ale BBC nadaje w HD :cool2: i właściwie cały odcinek jest poświęcony porównaniom tych super aut...

 

Apropos BMW M3, po pojawieniu się w ofercie BMW 1M raczej wybrałbym tą drugą opcję.. Tańsze, szybsze, ekonomiczniejsze... może ciut brzydsze od e92 ale coś za coś... no i z silnika turbo można pewnie jeszcze coś więcej wycisnąć.

 

nieskormnie powiem, że jeździłem w Niemczech M1 i jestem pod mega wrażeniem, w moim porównaniu M: M1 jest jak skalpel, M3 jak maczeta, M5 jak piła mechaniczna...

 

gdybym mógł kupić auto do zabawy to na chwilę obecną tylko M1 :cool2: :cool2:

 

pomiędzy M1 a M3 jest taka różnica jak pomiędzy 911 a M3...

 

pozdr.

 

na wszystko przychodzi najtańsza (w zakupie i utrzymaniu) oraz najmniej rzucająca się w oczy 135i po delikatnych modach i wszystkie w/w auta zostają w tyle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co kupować 135i i je modować skoro masz gotową kompozycję od M - devision ? Podejrzewam, że jak by się w to modowanie 135i zagłębić to wyjdzie nawet drożej niż 1 M coupe.. no chyba, że te 135i ściągnie się z aukcji ze stanów..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ taaak, oczywiście. Nie wiem po co wogóle produkują wersje M :idea:

To tak jak niektórzy tuningują 335i i podniecają się że chodzi prawie jak M3, a do 100km/h połyka M3.

 

Po co kupować trzylitrowego diesla skoro można zrobić chipa w dwulitrówce. Wogóle to Skoda Octavia po chipie też jest całkiem niezła :norty: :duh: W końcu w Stanach na kosiarkach się ścigają :think:

 

Pewnych rzeczy nie da się zrobić, 1M ( jak wszystkie inne M ) jest pojazdem od A do Z zbudowanym i przystosowanym do szybkiej jazdy i do mocy jaką silnik reprezentuje. Wszystko tzn. układ kierowniczy, zawieszenie, układ hamulcowy, układ wydechowy, aerodynamika... każda jedna część jest całkowicie inna!

I o ile 135i po tuningu może połknie od 0-100km/h 1M to od 150km/h do 250km/h może o tym zapomnieć. Nie wspominająć już o jeździe po torach, na których 1M ma fenomenalne czasy.

 

I nie piszcie tutaj o kosztach spalania czy coś takiego bo "centusie" raczej takich samochodów nie kupują. Każde auto pali tyle ile mu nalejemy :wink:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze powiedziane kokos.Fabryczna Mka jest dopracowana w najmniejszym calu,dba o to cała masa speców.Koledzy z forum z tego co czytałem próbowali poprawiać swoje zawiechy,ale suma sumarum fabryki to nie przebiło.Przerobić tak 135i nie jest niemożliwe,ale baardzo trudne i kosztowne,więc nie ma to sensu.A tak poza tym to jestem pierońsko ciekawy jak jeździ to M1.
Kubica GO!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I o ile 135i po tuningu może połknie od 0-100km/h 1M to od 150km/h do 250km/h może o tym zapomnieć

 

W tym miejscu nie masz racji, ale co do reszty się z Tobą zgodzę, nigdzie też nie napisałem że niepotrzebne są wersje M, bo jak najbardziej sa :cool2: . Poprostu uważam że 135i jest tańszym rozwiązaniem od M1i ze względu na zastosowany silnik twin turbo (który to dwukrotnie dostał miano silnika roku) daje się łatwo i niedrogo modyfikować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedne z rzeczy, które ja zauważyłem:

 

- inne hamulce - ceramiczne,

- inna konstrukcja wydechu (nie piszę o liczbie rur :wink: ),

- inne sprzęgło,

- inna zawiecha (skok amortyzatorów, prześwit, rozstaw osi na szerokości...),

- redukcja wagi,

 

zgrać to w całość aby jeździło, tak jak jeździ obecne M1 to chyba zbyt trudna sztuka dla "garażu"

 

- firmowy "chip" na 340KM, tu pewnie garaż może zrobić to lepiej, nie piszę mocniej tylko lepiej...

 

ukasz6 jak nowe autko :?: butelka oleju na dolewkę w bagażniku na stałe jest :mrgreen: "lampki" sa tam tak zgrane, że jak się zaświeca to już po silniku :mrgreen: :mrgreen:

też oceniasz jak niektórzy nasi koledzy, że dźwięk jest "słaby" i nie tak "klasowy" jak z bety :mrgreen:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HAHA AO żartowniś :wink: .Cóż,wiedziałem na co się decyduje,jednak choćbym nie wiem jak się przygotował psychicznie to wir w baku budzi cały czas moje zdziwienie i lęki wewnętrzne:P.Co do oleju to dobrze napisałeś,bo najdelikatniej rzecz ujmując bierze go sporo...Na lampki faktycznie lepiej nie patrzeć,tylko mierzyć samemu,ale to wiedziałem już zanim stałem się posiadaczem.Ile by to auto nie miało wad (a ma ich sporo:p),to od dziecka za nim spoglądałem i spełniłem swoje motoryzacyjne marzenie.Wersja europejska,zadbany,z 1 ręki.Co do dźwięku to jest w top 3 powodów dla których kupiłem STI.Jestem fanem tej muzyki,mało co tak poprawia mi humor.Do BMW nie ma co tego porównywać-toporne,lekka tandeta w środku,jednak bokser,AWD i właściwości jezdne są naprawde tip top.Na szczęście jestem nadal pełnoprawnym użytkownikiem forum bo jest jeszcze poczciwa 118d ,którą będe pokonywał dalsze trasy.Przynajmniej pali mi jakieś 15l mniej na 100KM od subaru:P
Kubica GO!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za decyzję :cool2: :cool2:

 

pewnie też wiesz ale ja byłem na maksa zdziwiony, nawet pytałem czy ASO nie robi sobie "jaj"...bagnet od oleju nie jest symetryczny i należy tak wkładać aby "konewka" była ułożona zgodnie z położeniem silnika...

 

jedno z nielicznych aut, w którym nie słuchasz radia (zresztą beznadziejnego) tylko pracy motoru :cool2: :cool2:

 

co do spalania to ja z ponad roku przemieszczania uzyskałem średnio skromne 17l, oczywiście 98 oktanów :mrgreen: , jeszcze raz udanej zabawy :cool2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki :D Co do tego bagnetu to wyczytałem to na forum subaru, już od paru miesięcy uzbrajałem się w każdą możliwą wiedze na temat tego auta;p.Mnie to też zaskoczyło.Wszystko fajnie pięknie,tylko,żeby to auto nie było tak kosztowne w utrzymaniu...Ale zrobiłem odpowiednie cięcia w wydatkach,przerzuciłem dodatkowe środki rodzinne na sektor motoryzacyjny,uruchomiłem rezerwy i z takim business planem zaczynam pełen optymizmu swoją przygodę z subaru:)
Kubica GO!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M1 piękne autko, cudne małe zwinne ale...

... M3 jest po prostu cudowne... póki co moje marzenie.

 

I faktycznie 35i (czy to 135i czy 335i) na tor tak za bardzo się nie nadają. Po pierwsze mają słaby układ hamulcowy który bardzo szybko się nagrzewa przy jeździe po torze (no, przynajmniej u mnie, tryb 0-1 :) ) Po drugie zawieszenie tak ładnie nie trzyma jak w eMkach.

 

Tuningować można, a i wszystko ale robienie chipa do 35i może okazać się kosztowniejsze niż mogło by się wydawać. (nie bez powodu BMW do performance power kit dorzuca lepsze chłodzenie....). M3 też można tuningować :) np: GPower, oferują bardzo fajne kompersory :)

a to stage I przeciez tylko:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.