Skocz do zawartości

323i amortyzatory przód do zawieszenia m-technik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam! Mam pytanko, czy amortyzatory standardowe będą pasowały do zawieszenia m-tech i czy sprężyny będzie trzeba zmienić na standard a może można zostawić stare? Chodzi mi o przednie zawieszenie. Z tyłu włożyłem amortyzatory standardy i jest ok. Mój model auta to e36 323i m-tech turing

 

 

_______

Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu! Następnym razem będzie ostrzeżenie. mattiss

Edytowane przez maciej_ka
Opublikowano

Witam

 

Teraz jest dobrze! :)

 

Co do tematu - też mamy 323i touringa i z tyłu założyłem amory m-technik do zwykłych sprężyn - więc odwrotnie niż Ty. Amorki m-tech (Sachs Advantage) mają skrócony skok w porównaniu do zwykłych, a co za tym idzie siła tłumienia jest większa i poprawia się czucie auta. Teraz z przodu będziemy zmieniali amortyzatory i raczej na 100% będą to Sachs Advantage, bo mój tato lubi jak się auto dobrze trzyma w zakręcie. Zwykły amor możesz z powodzeniem założyć do springów m-technik, bo sprężyna jest dosłownie 20mm krótsza, co amora nie zabije.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
... Zwykły amor możesz z powodzeniem założyć do springów m-technik, bo sprężyna jest dosłownie 20mm krótsza, co amora nie zabije.

 

...

 

Ale na pewno zrobi się koza jak nic z auta... :roll:

Proponuję poczytać te tematy:

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=68&t=108006

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=68&t=100506

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Opublikowano

Koza się nie zrobi z auta. Koza mogłaby się zrobić na innych springach, temat dotyczy amorów i w mojej ocenie nie zmienią one prześwitu auta. Za prześwit odpowiada sprężyna.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Wielkie dzięki za pomoc. mam jeszcze wątpliwości co do objawów uszkodzenia amortyzatora. Jak jade po prostej i przekraczam 130km/h to prawe przednie kolo zaczyna wibrować jeśli lekko ruszę kierownicą w lewo lub w prawo drgania ustają, nie jest to przyczyna złego wyważenia bo na zimówkach miałem tak samo. byłem na sprawdzeniu na stacji diagnostycznej i wyszło że lewe ma 77% a prawe 66% więc niby wszystko ok. Co o tym myślicie?
Opublikowano
kończy sie sworzeń wahacza albo tez łącznik stabilizatora - podobny objaw mialem w coupe zaczynający sie od ok 100km/h - winowajcą był sworzeń zewnętrzny
Opublikowano
Sprawdziłem i okazało się że jest luźny sworzeń wahacza. Strasznie mnie to zdziwiło bo wymieniałem je 1,5 roku temu i zrobiłem ze 25tyś km. Kupiłem febi u stonesa
Opublikowano
Sprawdziłem i okazało się że jest luźny sworzeń wahacza. Strasznie mnie to zdziwiło bo wymieniałem je 1,5 roku temu i zrobiłem ze 25tyś km. Kupiłem febi u stonesa

 

Cóż, nasze piękne, równe drogi...

Ale dajesz mi do myślenia - przed ziną wymieniałem cały przod na Meyle a nakulałem już ok 20tys

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.