Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

pierwszy raz bawiłem się INPA

czy takie odczyty świadczą że wsio OK ? jeśli nie to co ?

 

http://img98.imageshack.us/img98/609/massadj.th.jpg

 

 

http://img863.imageshack.us/img863/6436/og1.th.jpg

 

http://img831.imageshack.us/img831/1172/rotationconfirm.th.jpg

 

 

http://img694.imageshack.us/img694/390/nomact.th.jpg

 

 

 

 

 

nie obyło się bez błędów

po wcześniejszym wykasowaniu kilku.... sypną mi takim

 

http://img204.imageshack.us/img204/3659/blad10062011.th.jpg

 

 

wcześniej miałem takie (nazbierane przez ostatnie 1,5 roku)

 

 

ECU: kombi46r

[5 errors]

206 outside temp (czujnik temp zew)

error freq 0

short circuit to batt+

sporadic error

 

135 K Bus

error freq 0

open circut

sporadic error

 

246 no can id dme1

247 no can id dme2

248 no can id dme4

error freq 0

invalid working area

sporadic error

 

 

ECU: ZKE5_S12

[3 errors]

 

116 linke spritzdusenheizung leitungsunterbrechung

error freq 1

sporadisher Fehler

 

16 Fensterheber : Unterbrechung Einklemmschutzleiste oder Denormierung/fehler EKS Elektronik beifahrerseite hinten

e freq 1

spor fehler

 

 

15 Fensterheber : Unterbrechung Einklemmschutzleiste oder Denormierung/fehler EKS Elektronik beifahrerseite hinten

e f 1

spor fehler

 

ECU: IHKA46_3

[1 error]

 

32 AUC Heating

error freq 255

short circuit to ground

 

ECU : Radio

[ 1 error]

 

2 Fehler an der antennenstromversorgung

error freq 4

Fehler momentan nicht vorhanden

 

ECU: EWS3

[2 errors]

 

19 toleration of changing code increased with key 1

error freq 3

sporadic error

 

 

15 power on reset

error freq 22

static error

 

ECU: MRS4

[1 error]

 

112 Sitz Belegungs-Erkennung (chyba coś z matą pasażera, jakis czas paliła się poducha po czym mata została naprawiona)

error freq 208

 

fehler nicht vorhanden

unterbrechung Sitzmatte

fehler sporadisch

 

ECU: LWS5_1B

[1 errror}

 

9 not an ASC2 message

error freq 0

sporadic error

Edytowane przez Ranger
Opublikowano

Popraw zdjęcia na mniejsze!

Odczyty jak najbardziej poprawne!

Błąd aktualny dotyczy dotatkowej pompki wody nr 7 na rys.http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AP71&mospid=47665&btnr=64_1084&hg=64&fg=18

Resztą się nie martw błędy sporadyczne lub nieaktualne dotyczące maty fotela ,zasilania anteny radia i tylna szyba pasażera,czujnik temp.zewn

Opublikowano

Odczyty robiłeś na wolnych obrotach, a to trochę mało do prawidłowej diagnozy.

Ściągnij sobie jakiś program, który nagra Ci to co jest wyświetlane na pulpicie i wtedy wstaw zrzuty.

 

Korekcje wtryskiwaczy jak i ciśnienia turbiny i na szynie CR sprawdzaj pod dużym obciążeniem.

3 bieg 1500obr/min i gaz w podłogę.

Opublikowano
jakie są objawy spieprzonego zaworu ?

Jeśli chodzi o zawór elektromagnetyczny przy dodatkowym podgrzewaczu płynu chłodzącego, to często uszkodzenie powoduje że wieje gorącym powietrzem na nogi i szybę przy "auto". Nawet przy klimie. (Wtedy jest najciekawiej - lodówka na twarz i gorące na nogi :D)

Opublikowano

po kolejnym tygodniu i wykasowania błędu 25 water pump (nie leci ani nie leciało mi jednocześnie ciepłe powietrze na szybę i nogi a zimne na twarz na AUTO)

 

pojawiły się/odnowiły :

 

http://img853.imageshack.us/img853/5989/16czerw11.jpg

 

 

po tym

wymontowałem czujnik AUC, rozebrałem, wymyłem gąbkę w nim i przedmuchałem pod kompresorem,

zobaczę za tydzień...

Opublikowano
Korekcje wtryskiwaczy jak i ciśnienia turbiny i na szynie CR sprawdzaj pod dużym obciążeniem.

3 bieg 1500obr/min i gaz w podłogę.

BOOST i ciśnienie CR jak najbardziej, ale nie korekcje przelewowe! Korekcje przelewowe wtryskiwaczy sprawdzamy wyłącznie na jałowcu :cool2:

Opublikowano

Tym którym sypie błędem AUC

proponuję wymontować czujnik, umyć jego okolice na ściance obudowy chłodnicy

rozebrać obudowę czujnika i rozebrać ją żeby wyciągnąć gąbkę (filterek) i umyć te elementy uważając na sam czujnik wyglądający jak mikrofon miniatura

mi po takim zabiegu i solidnym przedmuchaniu kompresorem błąd nie powrócił

ogólnie auto nie ma problemów, niedomagań itp, chce dmuchać na zmine i wiedziec co może boleć a czego nie widać.

Opublikowano
Tym którym sypie błędem AUC

proponuję wymontować czujnik, umyć jego okolice na ściance obudowy chłodnicy

rozebrać obudowę czujnika i rozebrać ją żeby wyciągnąć gąbkę (filterek) i umyć te elementy uważając na sam czujnik wyglądający jak mikrofon miniatura

mi po takim zabiegu i solidnym przedmuchaniu kompresorem błąd nie powrócił

ogólnie auto nie ma problemów, niedomagań itp, chce dmuchać na zmine i wiedziec co może boleć a czego nie widać.

A jak to zrobić polecam opis http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=19&t=5170

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.