Skocz do zawartości

Zawór upustowy


gruby36bmw

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego jak nic nie pompuje to nie ma gdzie ciśnienie uciekać. Zawór upustowy stosujemy aby ciśnienie które wytwarzane jest przez np turbosprężarke miało gdzie uciec w momencie zmiany biegu luz zdjęcia nogi z gazu bo inaczej rozerwie dolot. Jakbyś miał turbo-diesla to można zamienić zwykły dump-valve na taki, który wypuszcza powietrze w atmosfere i masz magiczne ssss
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego blow off odprowadza nadmiar ciśnienia pompowanego przez turbo.

Wytlumacz mi skąd chcesz wziąć to ciśnienie ? możesz sobie do tylka podłączyć i podczas zmiany biegu pierdnac xd będzie psss że szok ;)

 

zasada jest prosta nie ma ciśnienia - nie ma magicznego pssssss

 

blow off oznacza jakieś grubsze mody a tu pssss i mondeo objeżdża ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
własnie o to magiczne " sssss" chodzi daje to efekt.

 

wiec jest ktos chetny na pomoc ?

 

:duh: Samontuj sobie jeszcze turbinkę kowalskiego i mega stożek plus wilką tubę pod zderzakiem. Lansik murowany.

 

Jak koledzy piszą. Zawór upustowy odprawdza nadmiar powietrza w momeńcie zdjęcia nogi z gazu. Nadmiar ciśnienia otrzymasz tylko w silniku turbo. W wolnossącym silniku nie ma takiego nadmiaru, a jeśli występuję to na tyle mało że nie znajdziesz takiego zaworu upustowego który bedzie działał z tak mały ciśnieniem. A jeśłi dalej chcesz coś takiego robić to polecam fora w stylu Agortuning.pl lub wieś tuning.pl lub inne w stronki w tego typu poważnymi zagadnieniami. Na tym forum forum ludzie raczje poważniej podchodzą do zycia i marki BMW wieć tu nie dostniesz pomocy w tym temacie, po za tym co Ci inny napisali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego blow off odprowadza nadmiar ciśnienia pompowanego przez turbo.

Wytlumacz mi skąd chcesz wziąć to ciśnienie ? możesz sobie do tylka podłączyć i podczas zmiany biegu pierdnac xd będzie psss że szok ;)

 

zasada jest prosta nie ma ciśnienia - nie ma magicznego pssssss

 

blow off oznacza jakieś grubsze mody a tu pssss i mondeo objeżdża ...

 

ciśnienie będzie z tuby basowej w bagażniku :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Przypomniał mi się taki znajomy co do poloneza miał wstawiony gwizdek z czajnika..... :D :D ubaw po pachy..... :cry2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Posiadam bmw z 95 roku z silnikiem 2.0 150 koni. z 95 roku. w Coup''e

 

Chciałbym załozyc zawór upustowy. z moich wiadomosci wiem ze mozna go załozyc nie majac turboo.

 

cczy ktos moze orientuje sie gdzie sie go zakłada ? i czy wymaga to jakis przeróbek.

 

nie chce być złośliwy ale po co ci taki zawór upustowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to powiedzial lekarz w 'Mikolajek i inne chlopaki': Moze juz starczy?

A imitacja blow-off valve w samochodzie z wolnossacym silnikiem to klasyka wiejskiego tuningu.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.