Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

X6 dziwnym trafem nie miało i z tego co wiem nie ma opcji elektrycznego haka. Tylko ściągana ręcznie kula. Ja ma oryginalny hak niestety manual, innego nie było :-(

 

Pozdrowienia kolego

Opublikowano
Polecam poczytac, co sie dzialo jak ktos z kolegow, S A M zamontowal w X radio CB.....radzilbym koledze byc ostroznym:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

nie widze problemu, aby montowac hak holowniczny we wlasnym zakresie, na rynek amerykanski zaden X5 nie wychodzi z fabrycznie montowanym hakiem, kazdy hak zakladany jest u dilera, albo we wlasciwym warsztacie + konieczne jest kodowanie w bmw

 

X5 ma fabrycznie przygotowane okablowanie z tego co sie orientuje, wiec X6 pewnie tez

 

poczytalbym fora amerykanskie, bo sporo osob zaklada haki we wlasnym zakresie - jak pisalem wczesniej, nie ma innej opcji w tej czesci swiata

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam

Odswieżam temat. Chodzi mianowicie o elektryczny hak do X6. Wersja USA z VINu wychodzi ze mam przygotowanie pod hak. Mam możliwość i chęć zamontowania sobie elektrycznego haka i stąd moje pytanie czy to przygotowanie pod hak obejmuje obojętnie jaka wersje manualna i elektryczna. Z tego co się orientuje to muszę mieć hak elektr. moduł i pewnie boczek z przyciskiem do bagażnika. Ktoś może dokładał u siebie i przerabialiśmy ten temat? Jaki moduł muszę mieć? Z góry dziękuje pomoc. Pozdrawiam Kuba

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
Kolego udało się z tym hakiem do X6? Gdzie w końcu robiłeś? Mam podobne plany, a nie chce dawać komuś kto pierwszy raz w życiu X6 bedzie robil... ;-)
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...
Opublikowano
Panowie planuje założyć haka do swojej X6, zastanawiam się przy tym czy kupować haka z wyjmowaną główka np. Westfalia za 1500zł czy hak typowy za 600zł. Przy pierwszym jest wiązka dedykowana, pytanie czy znajdę gniazdo gdzie wepnę wiązkę i będzie ok, czy też coś trzeba przerabiać? W tym drugim po prostu trzeba wpiąć się pod instalacje lamp tylnych, robiłem już taki zabieg w X3 z tym że tam podpinałem gniazdo bez modułu i było ok. Macie zdanie na ten temat? Proszę też o informację od osób, które zamontowały haka i ciągały już przyczepy, jak sobie radzi X6 w automacie, nie przeciąga skrzynia, nie szarpie itd?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jesli chcesz ciagac wieksze gabaryty, to rekomendowalbym hak OEM. Odnosnie modulu vs. druciarstwo... odpowiedz moze byc tylko jedna. Na marginesie, mozesz zawsze zalozyc hak nieoryginalny i oryginalny modul.

 

Temat haka i ciagania duzych gabarytow BMW X5 mam dosc dobrze poznany. Ciagam ponad 11 metrowa przyczepe kampingowa o wadze ok. 3,400 kg. Przejechalem z nia przez 2/3 stanow, wlaczajc w to wycieczki przez gory skaliste i sierra. BMW X5 jest swietnym samochodem pociagowym, X6 musi byc rowniez taki.

 

http://i.imgur.com/g9VuJZg.jpg?1

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.