Skocz do zawartości

Hak holowniczy E71


dr.Psuja

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

nie widze problemu, aby montowac hak holowniczny we wlasnym zakresie, na rynek amerykanski zaden X5 nie wychodzi z fabrycznie montowanym hakiem, kazdy hak zakladany jest u dilera, albo we wlasciwym warsztacie + konieczne jest kodowanie w bmw

 

X5 ma fabrycznie przygotowane okablowanie z tego co sie orientuje, wiec X6 pewnie tez

 

poczytalbym fora amerykanskie, bo sporo osob zaklada haki we wlasnym zakresie - jak pisalem wczesniej, nie ma innej opcji w tej czesci swiata

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam

Odswieżam temat. Chodzi mianowicie o elektryczny hak do X6. Wersja USA z VINu wychodzi ze mam przygotowanie pod hak. Mam możliwość i chęć zamontowania sobie elektrycznego haka i stąd moje pytanie czy to przygotowanie pod hak obejmuje obojętnie jaka wersje manualna i elektryczna. Z tego co się orientuje to muszę mieć hak elektr. moduł i pewnie boczek z przyciskiem do bagażnika. Ktoś może dokładał u siebie i przerabialiśmy ten temat? Jaki moduł muszę mieć? Z góry dziękuje pomoc. Pozdrawiam Kuba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...
Panowie planuje założyć haka do swojej X6, zastanawiam się przy tym czy kupować haka z wyjmowaną główka np. Westfalia za 1500zł czy hak typowy za 600zł. Przy pierwszym jest wiązka dedykowana, pytanie czy znajdę gniazdo gdzie wepnę wiązkę i będzie ok, czy też coś trzeba przerabiać? W tym drugim po prostu trzeba wpiąć się pod instalacje lamp tylnych, robiłem już taki zabieg w X3 z tym że tam podpinałem gniazdo bez modułu i było ok. Macie zdanie na ten temat? Proszę też o informację od osób, które zamontowały haka i ciągały już przyczepy, jak sobie radzi X6 w automacie, nie przeciąga skrzynia, nie szarpie itd?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jesli chcesz ciagac wieksze gabaryty, to rekomendowalbym hak OEM. Odnosnie modulu vs. druciarstwo... odpowiedz moze byc tylko jedna. Na marginesie, mozesz zawsze zalozyc hak nieoryginalny i oryginalny modul.

 

Temat haka i ciagania duzych gabarytow BMW X5 mam dosc dobrze poznany. Ciagam ponad 11 metrowa przyczepe kampingowa o wadze ok. 3,400 kg. Przejechalem z nia przez 2/3 stanow, wlaczajc w to wycieczki przez gory skaliste i sierra. BMW X5 jest swietnym samochodem pociagowym, X6 musi byc rowniez taki.

 

http://i.imgur.com/g9VuJZg.jpg?1

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.