Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkim wiem ze podobnych tematów było multum na forum ale chciałbym opisac wszystkie objawy mojego auta tutaj z góry przepraszam moderatorów za zamieszanie:)

Wiec tak wymieniłem visco na nowe, odpowietrzyłem tak jak wszyscy radzą na zimnym motorze itd, ale auto dalej sie grzeje po przejechaniu 7 km temp. podchodzi pod czerwone pole a weże z układu chłodzenia twarde jak kamień boje sie ze to uszczelka pod głowicą :/ Co najlepiej teraz zrobić? wymieniać jeszcze pompe wody? Moze poprostu zle odpowietrzam ? Prosze o pomoc bo samochód juz stoi tydzien czasu. Dodam ze nie ma śladów wymieszania sie płynów.

Opublikowano
u mnie było podobnie z tym że ja przegrzałem auto.także wymieniłem visko,chłodnicę ,termostat wraz z obudową i spr pompę i nic to nie dało.Efekt był taki że po zdjeciu głowicy jej sprawdzeniu okazało się ze jest nieszczelna .wczoraj zamówiłem urzywaną głowicę na ale czekam na końcowy rachunek tej <> :mad2: ale tobie zyczę oczywiscie innego scenariusza powodzenia
Opublikowano
Własnie dzwonił do mnie mechanik i powiedział ze termostat i obudowa termostatu do wymiany :/ czyzby to było to?
Opublikowano
Bardzo mozliwe ze termostat zacial sie zamkniety i dlatego sie grzeje. Ale dziwi mnie dlaczego gdy wymieniales visco na nowe nie wymieniles od razu termostatu jak i jego obudowy bo wszystko bylo na wierzchu a koszty nie sa tak duze ( termostat ok 50zł wahlera, obudowa ok 100zl ori). Chlopaki polecaja aluminiowe obudowy bo te ori plastikowe nie sa zbyt trwale.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
Witam wszystkim wiem ze podobnych tematów było multum na forum ale chciałbym opisac wszystkie objawy mojego auta tutaj z góry przepraszam moderatorów za zamieszanie:)

Wiec tak wymieniłem visco na nowe, odpowietrzyłem tak jak wszyscy radzą na zimnym motorze itd, ale auto dalej sie grzeje po przejechaniu 7 km temp. podchodzi pod czerwone pole a weże z układu chłodzenia twarde jak kamień boje sie ze to uszczelka pod głowicą :/ Co najlepiej teraz zrobić? wymieniać jeszcze pompe wody? Moze poprostu zle odpowietrzam ? Prosze o pomoc bo samochód juz stoi tydzien czasu. Dodam ze nie ma śladów wymieszania sie płynów.

 

Witam

Podam Ci w punktach co trzeba sprawdzic kolejno:

1. :search: bylo tego wiele :wink:

2. Odpowietrzyc uklad chlodzenia (temat byl poruszany wielokrotnie, napewno znajdziesz)

3.Pompa wody + termostat (koniecznie z obodowa gdyz czasem moze dac popalic, zwlaszcza plastikowa)

4.Jesli grzeje sie nadal, ale po dluszej chwili (chlodnica, dolny i gorny waz od chlodnicy sa gorace) - visco, plus sprawdzenie wiatraka klimy

5.Mechanik - Jesli powie ze glowice trzeba sciagac bo weze sa twarde - NIEZWLOCZNIE WYMIENIC

 

Uklad jest cisnieniowy (2 bary co zwieksza temperature wrzenia cieczy do okolo 130C) tak ze weze musza byc twarde. Jesli cisnienie bedzie za wysokie zostanie upuszczone przez zawor w korku na zbiorniczku wyrownawczym

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.