Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, przymierzam się do zakupu podemonstracyjnego bmw 118d. Samochód jest z 2010r, ale 1 rejestracja w styczniu 2011. Ma 5tyś km i chodzi jak marzenie. Dealer zaproponował mi cenę 80tyś. Myślałem, że jest super okazyjna, ale roczne 118 kosztują siedemdziesiątkilka tysiecy. Więc może to wcale nie jest taka okazja. Z resztą auto testowe było pewnie katowane od pierwszych kilometrów. Poza tym to jest najuboższa wersja wyposażenia. Z dodatków ma alufelgi i skórzaną kierownicę. Niby mi to nie przeszkadza. Cena kusi, ale jeśli to nie jest super okazja, to może lepiej skonfiguruje sobie coś i zamówię nówkę. Proszę doradźcie.
Opublikowano

Witam,

 

Ja brałem właśnie podobne auto o dealera, ale było dobrze wyposażone i miało jakieś 8 miesięcy a cena była trochę większa od twojej, za tego golasa to raczej trochę dużo sobie liczy :mrgreen: aczkolwiek nowy taki samochód kosztuje koło 116tys. powiem tak samochód masz na gwarancji, był zarejestrowany w styczniu wiec jest użytkowany 5 miesięcy ma 5000 km co może mu się stać tego nikt nie wie ryzyko jest wszędzie, moim zdaniem dealer zawsze jest pewniejszy od prywaciarza czy handlarza :mrgreen:

tu zawsze masz tą gwarancje 2 lata. pomyśl nad tym wszystkim, w tej cenie można kupić fajnie wyposażony samochód może delikatnie starszy np 2 latek ale zawsze wyposażenie dodaje tak zwanego banana na ustach :) szczególnie jak masz zamiar jeździć tym autem jakiś czas.

Opublikowano

To jeszcze się o coś zapytam.

 

1. Podczas jazdy testowej zwolniłem w pewnym momencie do 20km/h i zredukowałem do dwójki, a tu zaczyna szarpać samochodem, jakbym jechał na wyższym biegu. W każdym innym samochodzie nawet ruszanie na 2 odbywało się bez podobnego szarpania. A tu musiałem zredukować do jedynki i nabrać prędkości. Czy to jest kwestia tego, że jechałem za wolno, czy może to jest ta szeroko opisywana na Forum awaria sprzęgła. To jest ważne, bo chcę kupić właśnie ten egzemplarz.

 

2. Jak to jest z tym sprzęgłem i szarpaniem. To się często zdarza? W każdym egzemplarzu, czy raczej tylko u niektórych. Jak bardzo jest to uciążliwe?

 

3. Czy to tylko w tym bmw które chcę kupić nie ma wskaźnika temperatury silnika, czy wyższe wersje wyposażenia są w niego zaopatrzone? Skąd mam wiedzieć, czy już jadę na ciepłym silniku?

Opublikowano

1. skrzynie biegów w BMW są tak skonstruowane, że na pierwszym biegu trzeba auto trochę rozpędzić do ok 20km/h - ja też tak mam.

2. różne opinie krążą po forum - ja jestem zdania, że tak nie powinno być - szarpanie może świadczyć, że tarcza sprzęgła jest krzywo starta, gdy wymieniłem sprzęgło wraz z kołem dwumasowym wszystko znikło.

3. wskaźnik temperatury jest w ukrytym menu (cyfrowy / dokładny)

viewtopic.php?f=16&t=57919

viewtopic.php?f=33&t=118296&hilit=ukryte+menu

Opublikowano
Biorąc pod uwagę fakt, że ta jedynka jest z 2010 to dealer nie zaproponowal mega ceny. Piszę "biorąc pod uwagę" bo w 2010 w okresie od sierpnia do końca roku była promocja na wersje 118d i 118i. Samochód można była złożyć wg. własnej konfiguracji a cena początkowa auta wynosiła dokladnie 100 tys zł albo delikatnie mniej za 118d, dodatkowo można było zamówić jakiś pakiet za śmieszne pieniądze w skład którego wchodziła m.in, klimatyzacja automatyczna i bi-xenony (xenony, nie pamiętam) oraz inne graty. Także za około 110-115tys zł. można było doposażyć fajnie auto. Oczywiście, gdyby dealer zapłacił za auto 5zł nie znaczy, że musi Tobie sprzedać go za 3,50 :D Jego sprawa za ile go kupił. Piszę o tym, żebyś miał być może jakikolwiek punkt podparcia w negocjacjach cenowych ale jeżeli masz się później denerwować, że nie masz tego i tego i jeszcze tego to poczekałbym na Twoim miejscu albo poszukał u innych dealerów zwłaszcza, ze będzie im zależało na sprzedaży schodzącego za kilka miesięcy modelu:D
Opublikowano
Dowiedziałem się kolejnych informacji, które rzucają nowe światło na atrakcyjność oferty jaką dostałem na 118d. Otóż nowa 118d A.D. 2010 kosztuje w Bydgoszczy 96tyś, a za 80tyś jest nowa 116d. Poza tym dowiedziałem się, że w całej Polsce zostało jeszcze kilka czarnych tzw wersji "special edition" z 2010 roku. Jest to podstawowa wersja wyposażenia plus skórzana kierownica, czujniki cofania, alufelgi, czyli to co ma mieć "mloja" 118d. Zaczynam co raz bardziej wątpić w okazyjność oferty jaką dostałem. Myślicie, że opłaca się wziąć podemonstracyjną 118d czy lepiej 116d z zerowym przebiegiem. Jak bardzo różni się dynamika jazdy w wersji 115KM?
Opublikowano
Powiem Ci Wieslaw, ze najlepiej zrobisz jak poswiecisz jeszcze kilka dni na przejrzenie ofert dealerow z calej Polski, byc moze uda sie znalezc jeszcze lepsza oferte niz ta 118d z Bydgoszczy. Na Twoim miejscu celowalbym w te wersje special edition, maja one naprawde fajne wysposazenie np. czarna podsufitke, ktora na tym forum jest fetyszem :)
Opublikowano (edytowane)

Tu masz podobną konfiguracje do twojej i mniejszy przebieg :)

 

http://kupbmw.pl/oferty/bmw-118.html

 

a tutaj w podobnej cenie w bardzo dobrym wyposażeniu ale rok starsza

 

http://www.uzywanebmw.pl/component/autostand/?func=detail&id=898&catid=&make=BMW&model=&year=&km=0&nadwozie=&color=&seria=1&max_price=3000000&sstring=&sortowanie=id&kierunek=DESC

 

Wiec jak napisał BondE87 jest w czym wybierać :) powodzenia !!!

Edytowane przez Fred-Flinstones
Opublikowano
To ze Szczecina, to właśnie to, którym jestem zainteresowany. W tej chwili ma 5500km przebiegu. Jest trochę proste w środku. Poza kierownicą skórzaną nie ma nic. Sam nie wiem... Nowe 116d kosztuje najtaniej 78900. Co raz mocniej wątpię w okazyjność tej oferty. Może lepiej wziąć nowe niż podemonstracyjne. Przynajmniej będzie pewne...
Opublikowano

Witam,

 

Jeżeli chodzi o tego dealera to jest ok, sam kupowałem u niego samochód i jestem zadowolony, bardzo fajny kontakt miałem z Pawłem Ząbkiem, konkretna osoba zawsze pomocna i można trochę negocjować :mrgreen:

Aczkolwiek ja na twoim miejscu nie brałbym ani golasa ani słabszego silnika, nawet za cenne zerowego przebiegu.

Przykład przez kilka dni będziesz mega szczęśliwy a po tygodniu będzie ci brakować i mocy i wyposażenia, szczególnie jak będziesz widział, przejeżdżającą dobrze wyposażoną jedynkę :mrgreen:

A co z tą z Warszawy ?

Opublikowano
Pojawiła się jeszcze jedna opcja. 120d biala z M pakietem, naprawde fajnie wyposażona. 3 letnia, 90tyś km na niemieckich autostradach. Koszt około 14 tyś euro. Od znajomego, więc samochód pewny. Cena zbliżona jak w Polsce, ale wiem, że nie kradziona, nie bita, licznik nie kręcony, że olej lany najlepszy. Nie wiem czy nie pójdę w tym kierunku. Waham się, bo to wyjdzie w sumie z 60tyś. Tylko 20 mniej niż tu za prawie nowy na gwarancji
Opublikowano

Pojawiła się jeszcze jedna opcja. 120d biala z M pakietem, naprawde fajnie wyposażona. 3 letnia, 90tyś km na niemieckich autostradach. Koszt około 14 tyś euro. Od znajomego, więc samochód pewny. Cena zbliżona jak w Polsce, ale wiem, że nie kradziona, nie bita, licznik nie kręcony, że olej lany najlepszy. Nie wiem czy nie pójdę w tym kierunku. Waham się, bo to wyjdzie w sumie z 60tyś. Tylko 20 mniej niż tu za prawie nowy na gwarancji

 

PS. Wziąłem tą 118d ze Szczecina na weekend. Tapicerka jest strasznie brzydka, szczególnie, że wczoraj siedziałem w 120 jak wyżej z mieszanką skóry i materiału. Ale jeździ się nią super. Jestem tak zachwycony tym samochodem.

Opublikowano

Wiadomość do wiesiek1!

 

Mam do sprzedania BMW 118d, 80 tys przebiegu, cena poniżej 60 tys zł. Kupiona jako demonstracyjna w salonie. Serwisowana tylko w BMW. Wszystko do sprawdzenia w autoryzowanym serwisie.

 

W razie szczegółów proszę pisać, prześlę zdjęcia, chętnie odpowiem na wszelkie pytania: [email protected]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.