Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Niedawno zalożyłem gaz(wtrysk) i pojawil sie problem pracy silnika na benzynie taki ze z wysokich obrotow jak z chodzi potrafi zgasnac a jak nie to faluje i po paru minutach stabilizuje sie. Na gazie tak nie ma, faluje ale troszke. Wymienileem świece na beru i załozylem nowa gume co jest miedzy przeplywomierzem a kolektorem. Ale to nie pomoglo. Co jest?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Regulacja dawki LPG na obrotach jałowych (parametr Ofset/Przesunięcie).

Czas otwarcia wtryskiwaczy Pb przy pracy na Pb i LPG musi być identyczny.

Kai
Opublikowano

Ok. Czyli to musi mi zrobic gazownik.

Szukalem na forum cos podobnego i znalazlem że moze byc to przeplywka. Tylko co to jest i gdzie sie znajduje(nie zabardzo sie znam na tym)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
... przeplywka. Tylko co to jest i gdzie sie znajduje...

 

No to jeszcze musisz poszukać na forum. Krótko:

przepływka, czyli przepływomierz to urządzenie służące do pomiaru ilości powietrza zasysanej przez silnik - niezbędne do poprawnej pracy silnika. Między innymi na podstawie jego pomiarów sterownik liczy czas otwrcia wtryskiwaczy. Jest połączony z kolektorem ssącym rurą (taka gruba gumowa).

Kai
Opublikowano
poczytaj kolego moje posty, tez walcze z falownaiem i to "od zawsze" w kolejnosci sprawdz : szczelnosc ukladu dolotowego, przeplywke, swiece, regulator wolnoch obrotow, lambda, potencjometr przepustnicy, czujnik polozniea walu korbowego, jak to nie to to masz problem tak jak ja :(
Opublikowano

Myśle że Kai dobrze czuje nosem. Także do gazowników i na regulacje. A ja mam II generacje i wolne obroty jak po drucie i na gazie i na benzynie, hehe, to taka dygresja :twisted2: bez komentarzy prosze.

 

Ale kiedys nie były takie równe. Po wyczyszczeniu wtyczek czujników pod kolektorem + WD 40 i dociśniecie kompa bo duzo mu brakowało do całkowitego spasowania jest super, a tez długo sie głowiłem. Ci gazownicy czasami mogą namieszać, u mnie jescze rozpięli podczymanie modułu pamięci. Po ponownym podłączeniu i docisnięciu kompa + wtyczki, śmiga aż miło. Oby tak dalej

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano

Barto: co za wtyczki pod kolektorem czysciles i dociskales bo ktos mi mowil ze to moze byc przyczyna falowania u mnie, zdaje sie ze mamy prawie identyczne silniki jesli nie patrzec na pojemnosc takze moze to bedzie to... Prosze o mozliwie pelna wypowiedz :)

 

ps. Pochwal sie jak usunac usterke i czy konieczne jest wyciaganie kolektora dolotowego, u mnie pod maska jest dosc ciasno

Opublikowano

Strzelić mi nie strzeliła jeszcze gazem. Tylko przed zalozeniem gazu pracowala lepiej na benzynie nie pisze że idealnie ale nie miala takich skoków jak zalożylem gaz. Świece nowe(beru) guma nowa.

[/u]Barto: pochwal sie co za wtyczki czyściles pod tym kolektorem.[/url]

Opublikowano

no jestem spowrotewm po 1200 km. Te wtyczki są dość dobrze widzine pod kolektorem. Najlepiej zaczac od odkrecenie chłodzenia alternatora żeby powiekszyć pole manewru. Jak to odkręcimy i poświecimy latarką to widzimy już chyba 5 lub 6 wtyczek + wtyczka od krokówki, one ogólnie nie mogą sie wypiąć same bo mają zabezpieczenie, ale u mnie brakowało gumek usczzelniających także mogły sie syfki dostać na styki, a pozatym co niektórzxy moga mieć je nieruszane od nowości także warto to popsikać złotym środkiem lub jakims w stylu "contact" do kupienia w elektrycznym. Ale ja sie WD 40 posłużyłem. oczywiscie zeby psikac trzeba ja piew wypiąć ;)

 

Natępne wtyczki są juz dostępne z kanału, i jest ich koło 3 dosc ciezko dostępnym ale da rady je wypiąć i wpiąć. Dwie są koło siebie przy bloku (te najciężaj wymacać) i nawet nie wiem do czego one są i jedna wpięta z lewej strony od dołu do kolektora , ona chyba mierzy temperature powietrza. Tyle wtyczek wyczaiłem. jedną znalazłem niezapiętą zaraz koło rozrusznika i dalej nie wiem czy tak ma być czy gdzieś cos ktoś pomieszał. No i kompa czyli ta góre wypiąłem tez zapisikałem WÓDĄ :) i zapiąłem, ale trzeba pamiętać żeby go dość mocno wcisnąć bo mocowanie jest z jedej strony. Mówie o kompie siemensa (bo taki mam). Nic trudnego bo robiłem to w miedzy czasie imprezy garażowej i dałem rady, nawet szwagier który powalił mi sie na kompa zauważył że jak sie na niego oparł to on dalej wchodzi do środka, także dzieki niemu dowiedziałem sie że trzeba mocno go wpiąć.. :cool2: :mrgreen: . A jezeli chodzi o falowanie, to krokowce bym się przyjrzał i wyczyścił oraz sprawdził ewentualne lewe powietrze, ja to robie tak :

biore samostart taki co sie w zimie psika zeby lepiej palił, (w polonezach lub innych wynalazkach) i sikam podczas pracy silnika wszedzie gdzie podejrzewałbym lewizne. Inni smaruja benzyna, ale sa miejsca no pod kolektorem gdzie krokowka wchodzi do kolektora ze nie da rady benzyna smarowac takze sprayowanie w tym przypadku sie lepiej spradza.

No to tyle.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
miałem podobnie w igs .wymieniłem kable,kopułke,palec,świece było troszkę lepiej.jak się okazało póżniej gazownicy poszli na łatwiznę i wczepili się plusem do cewki zapłonowej co kradło prąd iskrze.mechanik wpiął się w przekażniki i jest ok.u mnie obroty skakały a na postoju potrafił nawet zgasnąć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.