Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam mam mianowicie taki problem jeźdze autem e-46 benzyna 2,0 z 2001r i w pewnym momencie zauważyłem ze jak stoje to sie grzeje i wskazówka nie stoi pionowo tylko przechodzi na prawą strone wystarczy przygazować i wraca w pion wymienilem visco 1 mechanik powiedział ze nie działa wymienilem na 2 hella nowe wymienilem chłodnice płyn chlodniczy pompe wody i nadal po przejechaniu około 10km jak stane auto sie grzeje jak przygazuje wskazówka wraca na miejsce i jak włączę ogrzewanie to temperatura trzyma i jest ok doradzcie co może być bo juz nie daje rady płynu nie wyrzuca oleju nie przybywa silnik chodzi dobrze co jest!!!!!!!! Edytowane przez BUJAKKA85
Opublikowano
ale ciepło leci grzeje w środku to może byc nadal termostat? bo tego nie sprawdzałem

 

 

Co to za argument? Termostat po to jest aby silnik szybciej nagrzac i dawac ciepło do kabiny.

Opublikowano
kolego tak jak yoshi pisał termostat do wymiany i dobrze odpowietrzyć cały układ wymieniłeś wisko pompę wody także innej opcji praktycznie nie ma !!

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Opublikowano

Po przemysleniach wykluczyłbym termostat. Jeśli po dodaniu gazu temperatura wraca moze to oznaczać, że powstaje poduszka powietrzna ktora blokuje przeplyw cieczy.

Trzeba zacząc od bardzo dokladnego odpowietrzenia i jeśli to nie pomoże trzeba szukac skąd w układzie bierze się powietrze.

Opublikowano
chłodnica jest nowa ale zobacze ten test może być zapowietrzony uklad ale odpowietrzam i odpowietrzam chociaz dzis przejechalem 70 km postawilem i jest ok przygazowalem z 2 razy tepm podeszła i spadła a jak puszczę ciepło trzyma bez problemu, wymienie wąż od bloku do zbiorniczka bo syczał jest skruszaly plastik i dobrze odowietrze i dam znac ale juz brak mi sił. chyba ze gazem cos mi zepsuli ale jezdzilem na nim i bylo ok wogole zaczeło sie to dziac jak pojechalem do poznania jezdzilem tam bylo ok wracalem autostrada do konina tak ok 170km/h i w słupcy patrze temp rosnie i tak to sie zaczeło
Opublikowano
chłodnica jest nowa ale zobacze ten test może być zapowietrzony uklad ale odpowietrzam i odpowietrzam chociaz dzis przejechalem 70 km postawilem i jest ok przygazowalem z 2 razy tepm podeszła i spadła a jak puszczę ciepło trzyma bez problemu, wymienie wąż od bloku do zbiorniczka bo syczał jest skruszaly plastik i dobrze odowietrze i dam znac ale juz brak mi sił. chyba ze gazem cos mi zepsuli ale jezdzilem na nim i bylo ok wogole zaczeło sie to dziac jak pojechalem do poznania jezdzilem tam bylo ok wracalem autostrada do konina tak ok 170km/h i w słupcy patrze temp rosnie i tak to sie zaczeło

 

 

Dlatego pisalem, że trzeba ustalić gdzie dostaje się powietrze, a Ty piszesz, że cos syczy. Napraw, a potem zobacz o co chodzi.

Opublikowano
Oby już tak zostało podstawa to także dobre odpowietrzenie całego układu!!!

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Opublikowano
wymienilem wąż idacy od termostatu do zbiorniczka i chłodnicy i na wszelki wypadek termostat i jest ok jak narazie

 

 

Jeśli jest szczelnie to będzie dobrze.

Zobacz ile części wymieniłeś bez sensu...

  • 6 miesięcy temu...
  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.