Skocz do zawartości

Danielr6

Zarejestrowani
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    328 ci coupe

Osiągnięcia Danielr6

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Przypuszczam ze zagadka bedzie rozwiązana i przełożenie obecnie jest 2.47 od e46 330D to by tłumaczyło wszystko
  2. Tylko że to juz trzeci dyfer w becie jaki montuje. Pierwszy fabryczny,drugi był od e39 328 (przełożenie 2.93) mianowicie przełozylem wszystkie czesci z dyfra od e39 do pierwszego starego dyferencjału.Dlaczego? bo dyfer od e39 ma inne mocowania. Złozyłem w całość i wszystko grało jak najbardziej ale tez się rozsypał od stawiania w miejscu. Dyfer jak pada bynajmniej jak u mnie to jest hałas takie chrobotanie albo huk jak ząb sie wylamnie albo układ róznicowy sie rozsypie tak sądze z mojego doswiadczenia. Dobra nowy dyfer tak jak napisałeś dziala prawidłowo !! To dlaczego ? nie moge zrobic stujki. Tylko zdechnie. I co jeszcze zauważyłem że mam rozpruty jeden kat. Kiedys bete stawialem do naprawy w dwóch warsztatach i przypuszczam ze którys wyciął jednego kata. Teraz to juz po zawodach (ale jeszcze się dowiem prawde który to był warsztat) . I od tego czasu wszystko sam naprawiam. Może to wina wycietego kata o ile jest wyciety bo puszka jest precyzyjnie nacięta. Silnik pracuje cicho a przy wycietym katalizatorze jest inne brzmienie z wydechu. Sam juz nie wiem co jest grane :?
  3. Witam Przebieg 260 tys po zmianie pieca. Obecnie 98 tys przeszczep z automatu. Piec M52TuB28 W czym problem mianowicie zmieniłem dyfer stary padł(przełozenie 2.93). Obecnie przełozenie 3.07 tak zapewniał sprzedajacy ale cos mi sie wydaje że to był kit, nie mogłem odczytac ostatnich cyferek. A nie miałem wyjscia i kupilem bo stary odmówił posłuszenstwa dzien przed zlotem :? zarwałem noc ale zlot zaliczony. Bete cieżko postawic z miejsca i porażka na prawą strone postawic bokiem z miejsca. Na lewą idzie ale nie jest to co było. Bokiem teraz musze zarzucić zeby zakret wybrac w calosci i to na dwójce . Nie powiem ze na dwójce nie idzie ale trzeba zarzucic dupą a przeciesz nie oto chodzi ma iść bokiem z miejsca na jedynce tak jak było przed wymian dyfra. Jestem cierpliwy juz duzo potu wylalem i inwestuje na bieżąco. Na forum praktyka którą nie poprawi fabryka :cool2: . Stawiam na dyfer ktory jest po nizej 2.93 i tu jest problem. Tez mialem problem spasować otwory na flaszach a półosie i tu juz mi sie wydaje ze to może być dyfer od dizla. To tylko moje podejzenia i musze to rozwiazac bo juz sie bujam tak 3 miechy i dosyc. Po za tym betka pracuje równo. Nie raz wyczówam ze ma delikatnie nie równa prace ale wprowadze na obroty i wszystko wraca do normy ale to czas na wymiane swiec. Ale to nie powód żeby nie poszła z miejsca bokiem przy takim piecu. Może katy zamulone ale co czytałem że katy w M52TuB28 ciezko zajechać. Pozdr.
  4. zaryzykuje z tymi panewkami. Wogole ocenie jak mechanik rozbierze silnik. I mysle ze zmiana panewek, oczywiscie jak bedzie wal w dobrym stanie i nie bedzie trzeba robic szlifu to zapewne lepiej na tym wyjde pod wzgledem sprawnosci silnika bo kto wie co siedzi w takim silniku ktory zostal kupiony na szrocie. A dla mnie lepiej wsadzic cos nowego w silnik. A nie bawic sie w uzywane czesci w szczegolnosci jeszcze silnik.
  5. Pewnie ze ladna tyle ze narazie wkladam kase a nie jezdze.
  6. rozwazalem ten temat i sie zastanowie nad tym zeby rozebrac. Wiem jedno za nim zlozy drugi raz machanik silnik ma byc wszystko sprawdzone na 100%. Bo przy trzecim podejsciu nie wiem co zrobie. Tu mam foty to co kupilem i sie podiolem http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ac8550eae6f561fb.html
  7. No pogonilem dosyc ostro. Ale to juz nie wazne. Zastanawia mnie co dalej czy panewki glowne sa tez na wykonczeniu. Bo zloze wszystko w calosc i sie okaze ze pokonie bunie i bedzie tak ze bede musial znowu rozbierac silnik.
  8. 7 tys? za e46 coupe?? 328? :o i masz jeszcze czelność narzekać na częste naprawy? ;p jeszcze nie zarejestrowalem i moze przejechalem jakies 4 kilasy i panewka siadla. A juz silnik robil mechanik.
  9. silnik 328 m52. Dobra wszystko wiadomo. Jednak to panewka umarla na korbowodzie. W srode mechanik rozbiera i wymienia komplet panewek bo mysle ze komplet to komplet. To pech bo mechanik jakis tydzien temu odkrecal mise i czyscil ten syf na dnie. Ale zarazem demontowal pompe oleju i tak sie zastanawiam czy nie spier.... czegos ze smarowaniem. Ale tez przed pierwsza naprawa palila sie kontrolka cisnienia oleju. Przyczyna zapchany smok pompy i wtedy moze juz dostala panewka za swoje z braku odpowiedniego smarowania. Nie wiem jak sie to ma ale zastanawiam sie nad panewkami glownymi jak juz wymieniam korbowodowe. Ale jak nic sie nie dzieje z panewkami glownymi to moze nie ruszac. Mechanik twierdzi ze nie trzeba robic szlifu tylko zamontowac nominalne panewki korbowodowe i bedzie gralo. A panewki glowne zostawic tak jak jest. Zawsze uczono mnie ze jak zmiana panewek to komplet i zarazem szlif walu. A juz jak jest tak rozkrecony silnik to moze nowe pierscionki na tloki. Moze przesadzam ale nie chce juz dotykac reki do silnika. A bunia zostaje u mnie na wiele lat. Nawet jak kupie inne auto to i tak zostanie w rodzinie. Wymienilem cale zawiesznia na nowe tylko co mi zostaly drazki kierownicze do wymiany. Wymienilem sprzeglo. I myslalem ze to koniec a tu lipa. Zobaczymy jeszcze co sie rozsypie jescze pozniej. A wiec nie polecam sprowadzac aut z Wloch bo tam sa zajechane fury. Nic jak juz sie poswiecilem to zrobie wszystko na glac. Ale zebym wiedzial to bym nie kupil. Dalem za bunie 7 tys zl. Ale czy teraz warto sie tak meczyc z tymi naprawami. Ju z troszkie trace cierpliwosc i rodzina mi mi podpowiada sprzedaj. Zastanawiam sie co tu zrobic.
  10. WITAM WCZOREJ MI TEZ TAK ZACZELA ZECHOLIC TAK PRZY 3 TYS OBR. NIE JESTEM PEWIEN ALE TO CHYBA NIE PANEWKI. JUTRO JADE DO MECHANIKA TO BEDE WIEDZIAL. A ZDORZYLEM BUNIE PRZYPROWADZIC OD MECHANIKA I PO KILOMETRZE JAK JEJ TROSZKIE DALEM DO ODCIECIA ZACZELA MIN TAK ROBIC. MAM SILNIK 328 CI. MYSLE ZE JAK BY TO BYLUY PANEWKI TO BY TLUKLO TEZ NA WOLNYCH.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.