Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

 

Chcę kupić X3 i interesuje mnie jak to auto sprawuje się w terenie.

Jeśli ktoś miał jakieś doświadczenia w tej materii to bardzo bym prosił o komentarz. Niestety na forum i na youtube nie znalazłem za wiele.

Nie chodzi mi oczywiście by topić go w bagnach i porównywać z patrolem lub samurajem, ale nam nadzieję, że będzie sporo komentarzy, bo po co kupować auto o podwyższonym prześwicie skoro się nim nie jeździ choćby w lekkim terenie czy po bezdrożach?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zachowanie w terenie będzie zależało głównie od założonych opon. Dość często jeżdżę po nieutwardzonych drogach, łąkach, błocie (dojazd na budowy) i na razie nigdy się nie zawiodłem. No ale mam na tyle zdrowego rozsądku, że nie ładuję się w teren, gdzie błoto sięga do dolnej krawędzi drzwi albo wyżej ;)

Jak pojawia się problem to pomaga przełączenie trybu pracy 4x4 na rodzaj "blokady mostów" (której X3 tak na prawdę nie ma).

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Dzięki wielkie za odp. Zwłaszcza wśród masy innych jest ona wyjątkowo cenna :D

 

Ale ogólnie trochę jestem zawiedziony taką małą aktywnością forumowiczów w odp. na me pytanie.

Bo X3 przecież zostało pomyślane do terenu. Nie ciężkiego, ale zawsze. Bo jeśli tylko szosa to są inne beemki dużo lepsze.

A tak to po co kupować drogie, paliwożerne, ciężkie, małe w środku, duże na zew. auto, które na szose byle cinquecento objedzie. O przepraszam, nie byle, bo cinquecento to zacny samochód i X3 objeżdża jak chce.

Opublikowano

co do tego że auto zostało stworzone do terenu to nie jestem pewien, moim zdaniem nie, a że radzi sobie w pewnych okolicznościach to chwała mu za to.

nie wiem co dla kolegi maczbil oznacza określenie "lepsze"? dla mnie lepsze są serie X dla Ciebie 3,5,7,czy inne, to jest kwestia indywidualna i każdy ma inne wymagania.

Opublikowano

"lepsze" - miałem na myśli właściwości jezdne.

Ale oczywiście lepsze zależy od zastosowań

Lepsze na szosę są auta o niżej położonym środku ciężkości i z oponami o bieżniku szosowym. W terenie liczyć się będą inne parametry. No i oczywiście zawsze liczy się masa. Masa ma zawsze kolosalne znaczenie. Im auto lżejsze tym lepsze.

To miałem na myśli.

Opublikowano

a propos masy dlaczego teraz robią takie ciężkie auta?

I bmw jest również w czołówce w tej niechlubnej cesze. Nawet jak zrobili "1" to jest ona tak potwornie ciężka jak na takie małe auto. Zupełnie bez sensu. A potem wydziwiają z jakimiś energy effiecieny zamist po prostu obniżyć masę.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Fiaty są lekkie.. :mrgreen:
Opublikowano
do off rołdu kupił bym niwę lub uaza ewentualnie gaza, frajda przednia, koszty małe, sprawność w terenie o wiele większa niż jakiekolwiek bmw czy inny suv/sav

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.