Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Oczytałem się już troche i nigdzie nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Streszcze mój problem.

Na wolnych obrotach na ciepłym silnku samochód pracuje nierówno, dymi na czarno. Na kompie wyszedł czujnik położenia wałka(wymieniłem, juz brak błędu) Sprawdzałem cewki tzn odpinałem podczas nierównej pracy każdą z osobna i na jednym cylindrze jakby była mniejsza reakcja, lub jej brak, wymieniłem na nim cewke lecz nadal samochód kuleje. Co może być wazne nie dzieje sie to cały czas, mniejwiecej 30/70 (dobrze/zle) Odczuwalnej straty mocy nie ma. BMW nie jest zagazowane. Prosze o jakieś rady gdyż już wyczerpały mi sie pomysły.

Edytowane przez bartek540
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przepływomierz? Odepnij podczas pracy i zobacz czy coś się zmieni.

Źle, że pali na czarno.

Masz interfejs? Podłącz do Inpy i sprawdź rough cylindrów. Wykręć i sprawdź też świece, być może je przeczyść. Powinny mieć 4 elektrody, najlepiej platynowe.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano
swiece, są nowe 4 elektrody, platynowe. Przepływomierz jak odpinam jest reakcja, ale powiedzmy że niewielka. Natomiast do INPY próbowałem ją podpiąc, ale nie chce sie połączyć, do disa też nie chce. Podłączył mi ją koleżka jakimś programem, ale nie wiem jak sie nazywał dowiem się tego i napisze. Generalnie przerabiam ten temat od 3miesięcy i nie moge sobie z nia poradzic. Jedna rzecz jakiej nie robiłem to nie mierzyłem kompresji. Ale wydaje mi sie ze nawet jakby nie miała na któryms cylindrze to nie miala by caly czas a nie "30/70 (dobrze/zle)"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Gdzie w V8 jest odma? Bo sam nie wiem.

 

Kolega Nerwus produkuje interfejsy, które działają niezawodnie, proponuję kupić, bo działa świetnie. Żadnych innych błędów nie ma? Powinien być "misfire" na konkretnym cylindrze.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano
Odma sprawdzona? Moze zablokowana jest i moze tak robic...

Pozdr.

 

co dokładnie mam sprawdzic w odmie?? tą czesc z tyłu kolektora ssacego czy zdjąć kolektor i sprawdzic ta rurke w srodku?? Co ulega zepsuciu?? trzeba wymienic odme czy wystarczy ja w jakis sposób zregenerowac?? prosze o dokładniejsze info lub jakiegos linka zeby nie rozbierac za duzo bez sensu. z góry dzieki

 

A co do pytania kolegi MCMT nie ma zadnych innych błędów, co ważne samochód trzyma za niskie obroty okolo 400

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego Bartek, poszukaj tematów kolegi Cyborga, bo miał duży problem ze swoim 540i i z tego co pamiętam, właśnie m.i. o obroty chodziło. U niego była kwestia przepływki i pachnie mi to bardzo podobnie - spróbować nie zaszkodzi. Gdybyś był w okolicach Poznania, służę interfejsem i ewentualnie przepływką na podmianę.

 

@edit:

To chyba te 2 tematy

viewtopic.php?f=72&t=132514

viewtopic.php?f=72&t=133328

 

Wszystko co mogę pomóc

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano
Kolego Bartek, poszukaj tematów kolegi Cyborga, bo miał duży problem ze swoim 540i i z tego co pamiętam, właśnie m.i. o obroty chodziło. U niego była kwestia przepływki i pachnie mi to bardzo podobnie - spróbować nie zaszkodzi. Gdybyś był w okolicach Poznania, służę interfejsem i ewentualnie przepływką na podmianę

 

Dzieki wielkie za zainteresowanie moim tematem, spróbuje najpierw z tą odmą i separatorem gdyż mam troche czesci podwójnych, a przepływke bede mial za tydzien bo kolega zakupił 4,4 w szwajcari i dopiero jedzie, takze bedzie wiecej rzeczy na podmianke. Zanim zaczne rozkrecanie zmierze jeszcze cisnienie by być pewnym.

Opublikowano
Odma sprawdzona? Moze zablokowana jest i moze tak robic...

Pozdr.

 

co dokładnie mam sprawdzic w odmie?? tą czesc z tyłu kolektora ssacego czy zdjąć kolektor i sprawdzic ta rurke w srodku?? Co ulega zepsuciu?? trzeba wymienic odme czy wystarczy ja w jakis sposób zregenerowac?? prosze o dokładniejsze info lub jakiegos linka zeby nie rozbierac za duzo bez sensu. z góry dzieki

 

A co do pytania kolegi MCMT nie ma zadnych innych błędów, co ważne samochód trzyma za niskie obroty okolo 400

 

 

Przyznaje ze nie mam pojecie jak to wyglada w 540. Identyczny problem mial kumpel w e46 325. Odma byla zatkana. Wymienilem mu odme (cos w rodzaju filterka) z wezami (komplet) pomoglo

Dodam ze tam bylo latwo to stwierdzic, gdyz po rozebraniu bylo widac ze mokre jest z oleju. Jakby zbieralo sie cisnienie, ktore gdy bylo za duze zostawalo "przestrzelone" przez polaczenie odmy z wezem.... i od nowa robilo cisnienie i strzelalo

Warto sprawdzic

Opublikowano
co dokładnie mam sprawdzic w odmie?? tą czesc z tyłu kolektora ssacego czy zdjąć kolektor i sprawdzic ta rurke w srodku?? Co ulega zepsuciu?? trzeba wymienic odme czy wystarczy ja w jakis sposób zregenerowac?? prosze o dokładniejsze info lub jakiegos linka zeby nie rozbierac za duzo bez sensu. z góry dzieki

Podaje ci link do pościora o twojej dolegliwości

viewtopic.php?f=72&t=148630&p=1058960&hilit=540i+odma#p1058960

Czytałem jeszcze kiedyś na forum bmw-sport ale nie moge znalezć teraz jak znajde podepne ci.POzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.