Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj przed zabraniem się za rozrząd po odkręceniu korka od zbiorniczka wyrównawczego zobaczyłem na nim dziwny osad w postaci beżowej oleistej cieczy, po wypuszczeniu płynu z chłodnicy odkryłem że we wszystkich przewodach, pompie wody, zbiorniczku wyrównawczym jest ten osad. Wydaje mi się że olej dostał się do układu chłodzenia ale oleju nie ubywa i przewody do chłodnicy nie są napuchnięte od ciśnienia. I teraz mam kilka pytań :

1. Jaka jest tego prawdopodobna przyczyna?

2. Jaki może być koszt usunięcia tego mankamentu?

3. Jak temu skutecznie zaradzić?

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
W zakładach robią takie "badanie" czy w obiegu chłodzenia nie ma spalin i olejów. Niedrogie pewnie a rozwieje wszelkie wątpliwości.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.