Skocz do zawartości

[E60] Wymiana żarówki ringów


bheesty

Rekomendowane odpowiedzi

  • 5 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie mam problem tez z tymi ringami. Mam LCI z halogenami czyli siedzi tam zasmarkana h10w w oprawce i mam taki pomysł żeby ja wyciąć a na jej miejsce w ta oprawkę wsadzić taka : http://www.sklepledowy.pl/pl/p/Zarowka-Led-T4W-Ba9s-18x-SMD-4014-Zimny-CANBUS-H10W-BMW-SLIM/2470 Podejdzie? Nie popali nic? I czy błędów nie wywali. Producent podaje ze niby nie ale wole zapytać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Ja u siebie zmieniałem bez wyciągania reflektora.

1. Najpierw otwieramy maskę (chyba, że ktoś umie bez otwierania maski - to pełen szacun :) )

2. Namierzamy na lampie gumową pokrywę i ją odkręcamy.

3. Ściągamy żarówkę H7 do długich i zabezpieczamy ją.

4. Pod żarówką do długich jest następna oprawka do pozycyjnych właśnie - odkręcamy ostrożnie.

5. Wypinamy wtyczkę, wkładamy nową żarówkę i zakręcamy.

6. Jeśli kabel jest stary z lampek - to koniecznie zaizolować pęknięcia itd.

7. Sprawdzamy czy lampa świeci i czy błąd jest dalej.

8. Wkładamy lampę H7 i zakręcamy ją.

9. Zakładamy gumową osłonę.

10. Z drugą lampą analogicznie.

 

Pierwsza lampa zajęła mi 20 minut, druga może trzy-cztery minuty.

Nie odkręcałem reflektora, bo to w zasadzie nic nie daje - problem z dostępem jest wewnątrz reflektora, nie na zewnątrz - więc jak go wykręcimy to dalej mamy problem z odpowiednim montażem.

Ja kupiłem ledy które nie generują błędów, są one sporo dłuższe niż tradycyjne oprawki, ale dołączają przedłużki kabla.

Dobrze jest najpierw zamontować kabel w oprawie z przedłużki, pomanipulować w lampie i zakręcić oprawkę ringów, potem połączyć kable i sprawdzić koniecznie czy działa.

Tak jak pisałem, pierwsza lampa - 20 minut, druga lampa mniej niż pięć minut.

Nie jest to ani trudne, ani skomplikowane.

Do dzieła !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Ja u siebie zmieniałem bez wyciągania reflektora.

1. Najpierw otwieramy maskę (chyba, że ktoś umie bez otwierania maski - to pełen szacun :) )

2. Namierzamy na lampie gumową pokrywę i ją odkręcamy.

3. Ściągamy żarówkę H7 do długich i zabezpieczamy ją.

4. Pod żarówką do długich jest następna oprawka do pozycyjnych właśnie - odkręcamy ostrożnie.

5. Wypinamy wtyczkę, wkładamy nową żarówkę i zakręcamy.

6. Jeśli kabel jest stary z lampek - to koniecznie zaizolować pęknięcia itd.

7. Sprawdzamy czy lampa świeci i czy błąd jest dalej.

8. Wkładamy lampę H7 i zakręcamy ją.

9. Zakładamy gumową osłonę.

10. Z drugą lampą analogicznie.

 

Pierwsza lampa zajęła mi 20 minut, druga może trzy-cztery minuty.

Nie odkręcałem reflektora, bo to w zasadzie nic nie daje - problem z dostępem jest wewnątrz reflektora, nie na zewnątrz - więc jak go wykręcimy to dalej mamy problem z odpowiednim montażem.

Ja kupiłem ledy które nie generują błędów, są one sporo dłuższe niż tradycyjne oprawki, ale dołączają przedłużki kabla.

Dobrze jest najpierw zamontować kabel w oprawie z przedłużki, pomanipulować w lampie i zakręcić oprawkę ringów, potem połączyć kable i sprawdzić koniecznie czy działa.

Tak jak pisałem, pierwsza lampa - 20 minut, druga lampa mniej niż pięć minut.

Nie jest to ani trudne, ani skomplikowane.

Do dzieła !

 

Hej, możesz podrzucić link do ledów które zamontowałeś? I jaki jest tego efekt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Link do ledów :)

 

http://allegro.pl/marker-10w-ringi-led-bmw-x5-e39-e60-61-e63-e64-e65-i6079364948.html

 

A efekt taki:

 

http://easycaptures.com/fs/uploaded/1127/3777749729.jpg

http://easycaptures.com/fs/uploaded/1127/4806587527.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja w swej nowo zakupionej E60 (przed liftem) wysłałem reflektory do polerki + lakier, dodatkowo wymiana palników na oryginalny Osram (były założone dwa różne, więc zabieg z konieczności) + co najważniejsze - wymiana światłowodowych ringów na ledowe. Trochę kieszeń szarpnęło, ale mam nadzieję, że będzie warto. Jutro po południu założę i wrzucę zdjęcia.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 8 miesięcy temu...
:mrgreen: Dzisiaj wymieniłem żarówki rin gów w e61 bez wyjmowania lamp, da się ale trzeba pokombinować , zajęło mi to godzinę. Zamontowałem ledy po 7wat na stronę i efekt super. Białe wyraźne światło. Do jazdy dziennej myślę że powinny być powyżej 10wat na stronę. Ale jest ok i super i będę śmigał jak na dziennych. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co, światło na led markerach 2x po 7W jest białe ale na dzienne się jednak nie nadaje, czepiają się!!!! wyjąłem ledy i wstawiłem zwykłe żarówki tak jak orginalne tylko po 20W teraz jest super, światło naturalne, nie zimne ale jakie mocne, tak mi się podoba. Pozdrawiam :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co, światło na led markerach 2x po 7W jest białe ale na dzienne się jednak nie nadaje, czepiają się!!!! wyjąłem ledy i wstawiłem zwykłe żarówki tak jak orginalne tylko po 20W teraz jest super, światło naturalne, nie zimne ale jakie mocne, tak mi się podoba. Pozdrawiam :cool2:

Tylko aby ci z czasem nie podpaliło światłowodów....

Reflektory Samochodowe-SpawaniePlastików
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.