Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 5 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Panowie mam problem tez z tymi ringami. Mam LCI z halogenami czyli siedzi tam zasmarkana h10w w oprawce i mam taki pomysł żeby ja wyciąć a na jej miejsce w ta oprawkę wsadzić taka : http://www.sklepledowy.pl/pl/p/Zarowka-Led-T4W-Ba9s-18x-SMD-4014-Zimny-CANBUS-H10W-BMW-SLIM/2470 Podejdzie? Nie popali nic? I czy błędów nie wywali. Producent podaje ze niby nie ale wole zapytać.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Ja u siebie zmieniałem bez wyciągania reflektora.

1. Najpierw otwieramy maskę (chyba, że ktoś umie bez otwierania maski - to pełen szacun :) )

2. Namierzamy na lampie gumową pokrywę i ją odkręcamy.

3. Ściągamy żarówkę H7 do długich i zabezpieczamy ją.

4. Pod żarówką do długich jest następna oprawka do pozycyjnych właśnie - odkręcamy ostrożnie.

5. Wypinamy wtyczkę, wkładamy nową żarówkę i zakręcamy.

6. Jeśli kabel jest stary z lampek - to koniecznie zaizolować pęknięcia itd.

7. Sprawdzamy czy lampa świeci i czy błąd jest dalej.

8. Wkładamy lampę H7 i zakręcamy ją.

9. Zakładamy gumową osłonę.

10. Z drugą lampą analogicznie.

 

Pierwsza lampa zajęła mi 20 minut, druga może trzy-cztery minuty.

Nie odkręcałem reflektora, bo to w zasadzie nic nie daje - problem z dostępem jest wewnątrz reflektora, nie na zewnątrz - więc jak go wykręcimy to dalej mamy problem z odpowiednim montażem.

Ja kupiłem ledy które nie generują błędów, są one sporo dłuższe niż tradycyjne oprawki, ale dołączają przedłużki kabla.

Dobrze jest najpierw zamontować kabel w oprawie z przedłużki, pomanipulować w lampie i zakręcić oprawkę ringów, potem połączyć kable i sprawdzić koniecznie czy działa.

Tak jak pisałem, pierwsza lampa - 20 minut, druga lampa mniej niż pięć minut.

Nie jest to ani trudne, ani skomplikowane.

Do dzieła !

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ja u siebie zmieniałem bez wyciągania reflektora.

1. Najpierw otwieramy maskę (chyba, że ktoś umie bez otwierania maski - to pełen szacun :) )

2. Namierzamy na lampie gumową pokrywę i ją odkręcamy.

3. Ściągamy żarówkę H7 do długich i zabezpieczamy ją.

4. Pod żarówką do długich jest następna oprawka do pozycyjnych właśnie - odkręcamy ostrożnie.

5. Wypinamy wtyczkę, wkładamy nową żarówkę i zakręcamy.

6. Jeśli kabel jest stary z lampek - to koniecznie zaizolować pęknięcia itd.

7. Sprawdzamy czy lampa świeci i czy błąd jest dalej.

8. Wkładamy lampę H7 i zakręcamy ją.

9. Zakładamy gumową osłonę.

10. Z drugą lampą analogicznie.

 

Pierwsza lampa zajęła mi 20 minut, druga może trzy-cztery minuty.

Nie odkręcałem reflektora, bo to w zasadzie nic nie daje - problem z dostępem jest wewnątrz reflektora, nie na zewnątrz - więc jak go wykręcimy to dalej mamy problem z odpowiednim montażem.

Ja kupiłem ledy które nie generują błędów, są one sporo dłuższe niż tradycyjne oprawki, ale dołączają przedłużki kabla.

Dobrze jest najpierw zamontować kabel w oprawie z przedłużki, pomanipulować w lampie i zakręcić oprawkę ringów, potem połączyć kable i sprawdzić koniecznie czy działa.

Tak jak pisałem, pierwsza lampa - 20 minut, druga lampa mniej niż pięć minut.

Nie jest to ani trudne, ani skomplikowane.

Do dzieła !

 

Hej, możesz podrzucić link do ledów które zamontowałeś? I jaki jest tego efekt?

Opublikowano

Link do ledów :)

 

http://allegro.pl/marker-10w-ringi-led-bmw-x5-e39-e60-61-e63-e64-e65-i6079364948.html

 

A efekt taki:

 

http://easycaptures.com/fs/uploaded/1127/3777749729.jpg

http://easycaptures.com/fs/uploaded/1127/4806587527.jpg

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ja w swej nowo zakupionej E60 (przed liftem) wysłałem reflektory do polerki + lakier, dodatkowo wymiana palników na oryginalny Osram (były założone dwa różne, więc zabieg z konieczności) + co najważniejsze - wymiana światłowodowych ringów na ledowe. Trochę kieszeń szarpnęło, ale mam nadzieję, że będzie warto. Jutro po południu założę i wrzucę zdjęcia.

Pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
:mrgreen: Dzisiaj wymieniłem żarówki rin gów w e61 bez wyjmowania lamp, da się ale trzeba pokombinować , zajęło mi to godzinę. Zamontowałem ledy po 7wat na stronę i efekt super. Białe wyraźne światło. Do jazdy dziennej myślę że powinny być powyżej 10wat na stronę. Ale jest ok i super i będę śmigał jak na dziennych. Pozdrawiam
Opublikowano
Wiecie co, światło na led markerach 2x po 7W jest białe ale na dzienne się jednak nie nadaje, czepiają się!!!! wyjąłem ledy i wstawiłem zwykłe żarówki tak jak orginalne tylko po 20W teraz jest super, światło naturalne, nie zimne ale jakie mocne, tak mi się podoba. Pozdrawiam :cool2:
Opublikowano
Wiecie co, światło na led markerach 2x po 7W jest białe ale na dzienne się jednak nie nadaje, czepiają się!!!! wyjąłem ledy i wstawiłem zwykłe żarówki tak jak orginalne tylko po 20W teraz jest super, światło naturalne, nie zimne ale jakie mocne, tak mi się podoba. Pozdrawiam :cool2:

Tylko aby ci z czasem nie podpaliło światłowodów....

Reflektory Samochodowe-SpawaniePlastików
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.