Skocz do zawartości

Porada przez zakupem x6


anulla

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 96
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Właśnie to odliczenie VAT-u było dobre, bo tego VAT-u trochę było. A ile lat zamierzacie jeździć waszymi X6? Parę lat czy aż do upadłego? :d

 

Ja mam tylu chętnych, że na pewno zostanie w rodzinie.

 

Tobie polecam jak wyżej ofertę BMW ExAG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
(...) mam auto z gwarancją, której w przypadku importu z Kanady lub USA nie będziesz miał.

 

ciekawe skad masz takie info

 

gwarancja jest w polsce uznawana jak najbardziej, tylko, ze standardowe 2 lata a nie 4 lata jak np. w usa

 

do ceny w konfiguratorze nalezy doliczyc clo, vat, akcyze, transport i przerobki (raczej niewielkie) i chyba podatek lokalny (np. w kalifornii 9,25%, nie wiem jak jest w kanadzie) - choc tu nie jestem pewien czy sie go placi, jesli samochod wyjezdza z kraju

 

przy samochodzie wartym wedlug polskiego cennik >350k zl mysle, ze mozna troche zaoszczedzic, pytanie tylko czy sie komus chce

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za dużo formalności. Są firmy, które sprowadzają samochody z USA/Kanady, tyle że używane, choć i tak wychodzi taniej (2 letnie BMW, przebieg 70 000 km, dobre wyposażenie to razem z tymi dodatkowymi kosztami wychodziło 200 000 zł), ale myślę że nowe chyba też dali by radę sprowadzić. Ale chyba później łatwiej ewentualnie sprzedać, bo krajowy xD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) mam auto z gwarancją, której w przypadku importu z Kanady lub USA nie będziesz miał.

 

ciekawe skad masz takie info

 

gwarancja jest w polsce uznawana jak najbardziej, tylko, ze standardowe 2 lata a nie 4 lata jak np. w usa

 

do ceny w konfiguratorze nalezy doliczyc clo, vat, akcyze, transport i przerobki (raczej niewielkie) i chyba podatek lokalny (np. w kalifornii 9,25%, nie wiem jak jest w kanadzie) - choc tu nie jestem pewien czy sie go placi, jesli samochod wyjezdza z kraju

 

przy samochodzie wartym wedlug polskiego cennik >350k zl mysle, ze mozna troche zaoszczedzic, pytanie tylko czy sie komus chce

 

Mam takie info bo mam za sobą trudną ścieżkę z amerykańskim M5, kupionym jako nowy u dealera. Z gwarancją nie jest tak prosto - BMW Polska musi najpierw uznać gwarancję spoza UE. Wszystkie przeróbki najlepiej zrobić w ASO, musisz też mieć tzw. zerowy przegląd od dealera. Mimo tego i tak czasami są kłopoty i trzeba się mocno przepychać. Do tego odlicz utratę wartości auta przy odsprzedaży jako importowanego zza oceanu.

 

Gdyby to było tak super proste i opłacalne to 90% nowych BMW jeździłoby jako pochodzących z importu, a nie odwrotnie. Miało przez chwilę sens jak dolar był bo 2 zł ;)

 

ExAG to są używane z salonów BMW?

Tak, możesz w każdym ASO BMW zapytać specjalistę ds. sprzedaży aut używanych - mają na bieżąco podgląd do całej bazy ExAG w Europie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

przepraszam bardzo - napisales, ze nie przysluguje gwarancja, gdy sciagasz bmw z usa czy z kanady; jest to nieprawda, co sam przyznajesz w ostatnim poscie

 

jest roznica pomiedzy tym czy cos ci nie przysluguje a sytuacja, ze musisz dopelnic pewnych formalnosci, aby ci przyslugiwalo

 

to nie jest widzimisie bmw polska, aby uznawac gwarancje, trzeba dopelnic pewnych formalnosci i tyle - wymogi byly publikowane m.in. na tym forum; informacje o 2 letniej gwarancji przyslugujacej w europie po przywiezieniu samochodu z usa mozna tez przeczytac na stronie bmw.us, bmw.com, wiec to nie jest sprawa o statusie Yeti

 

oczywiscie, znana jest powszechnie niechec aso w polsce do samochodow z usa - wynika to przede wszystkich z prob przeciwdzialania kanibalizmowi cenowemu, w szczegolnosci bmw polska / dilerzy polscy utrudniaja zycie importerom, aby korzystac na sprzedazy nowych samochodow

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, możesz w każdym ASO BMW zapytać specjalistę ds. sprzedaży aut używanych - mają na bieżąco podgląd do całej bazy ExAG w Europie.

 

Przeglądałem oferty samochodów używanych na bmw.pl i raczej dużego wyboru nie ma. Ostatnio spodobała mi się seria 1 coupe :roll: Ale X6 i 5GT nic nie pobije.

 

P.S

Na jesień ma wychodzi nowa seria 3 F30, ponoć też ma być wersja Gran Turismo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Baza na bmw.pl i tak jest bardzo bogata w porównaniu z audi czy mercedesem.

Jak chcesz więcej to po prostu skontaktuj się z dealerem, a nie narzekasz na skromną ofertę.

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duży wybór. Ja patrzyłem na używane, które są tylko w polskich salonach. To są samochody zabrane z leasingu, czy ex testowe?

 

Pewnie i takie i takie.

BPS to pewnie głównie testówki, chociaż licho wie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeszowski salon BMW wystawiał swego czasu na "otomoto" ex testowa samochody tkz. "demo" :D Przebieg to miało minimalny (nie przekraczał 30 000 km), a i cena była przystępna.

 

 

Tak jak kazdy inny salon BMW. Piszesz jakies truizmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duży wybór. Ja patrzyłem na używane, które są tylko w polskich salonach. To są samochody zabrane z leasingu, czy ex testowe?

 

Pewnie i takie i takie.

BPS to pewnie głównie testówki, chociaż licho wie...

 

Szczerze to nie wiem czy jest jakieś wyraźne rozróżnienie między ex AG i BPS. W każdym razie exAG to w dużej mierze byłe auta służbowe pracowników BMW Group. Wcześniej były to auta po menadżerach z Monachium, teraz też w dużej mierze to takie auta. Ale obecnie jest też taka opcja, że konfigurujesz sobie u dealera auto pod siebie, oni je zamawiają i dają do siebie/innego dealera/centrali BMW Group Polska i ktoś tam sobie nim jeździ. Ustalacie jaki ma być przebieg max i po okresie kilku m-cy możesz odkupić auto za odpowiednio niższą cenę. Orientowałem się w przypadku X1 - cena była ok 15% niższa.

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale obecnie jest też taka opcja, że konfigurujesz sobie u dealera auto pod siebie, oni je zamawiają i dają do siebie/innego dealera/centrali BMW Group Polska i ktoś tam sobie nim jeździ. Ustalacie jaki ma być przebieg max i po okresie kilku m-cy możesz odkupić auto za odpowiednio niższą cenę. Orientowałem się w przypadku X1 - cena była ok 15% niższa.

 

Faktycznie istnieje taka możliwość. Nawet sam miałem propozycję, która wyszła od pracownika salonu, że kupią testówke skonfigurowaną pode mnie. I po pół roku ją odkupię ok.50 tysi taniej, z gwarantowanym przebiegiem do 10 tys.km. Chodziło o F10 535i, a więc auto które raczej u nas sprzedaje się głównie w dieselu, więc na pniu by nie poszło gdybym go nie odebrał - na pewno trzebaby jakąś część wartości auta uiścić, no ale propozycja dosyć ciekawa. W każdym razie jeździłem wówczas kilkoma testówkami, jedna z nich była też zamówiona pod klienta, X5 dokładnie rzecz biorąc - i przy każdym mocniejszym wciśnięciu gazu przeze mnie, mój "anioł stróż" mnie upominał żeby " nie pałować auta", bo jest przygotowane dla klienta. Więc chyba o nie dbają... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli kupujemy auto używane, lecz robione przez siebie :D A czy ten "upust cenowy" (np. te 15 %) to jest jakiś stały, czy oni to obliczają jakoś? Ale nasuwa mnie pytanie :D Skoro to się opłaca, bo zawsze jest się te paręnaście tysięcy do przodu, to czy duża liczba osób z tego korzysta? Czy to jest dla każdego możliwe? Przeszukiwałem kiedyś stronę bmw "w wzdłuż i w szerz", ale pierwszy raz o takiej możliwości kupna samochodu słyszę :D :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i przy każdym mocniejszym wciśnięciu gazu przeze mnie, mój "anioł stróż" mnie upominał żeby " nie pałować auta", bo jest przygotowane dla klienta. Więc chyba o nie dbają... :D

 

A ja dostałem na test x1 x23d bez "Anioła Stróża" i nie zawahałem się wcisnąć kilka razy gazu w podłogę ;) Także akurat do tej kwestii podchodziłbym bardzo sceptycznie : D

 

Z jakim przebiegiem był samochód? Czy można było by wziąć inny model?

 

Przebieg obiecywali na poziomie 5-6 tys. km. Napisałem przecież, że można. Podejrzewam, że problem mógłby być np. w przypadku 760iL :)

 

A nie wiecie czy możliwe jest wzięcie samochodu w leasing przy takiej opcji (kupienia testówki pode mnie)??

 

Naturalnie że jest. Na każde auto, które ma do 5 lat znajdziesz leasingodawcę.

 

Czyli kupujemy auto używane, lecz robione przez siebie :D A czy ten "upust cenowy" (np. te 15 %) to jest jakiś stały, czy oni to obliczają jakoś? Ale nasuwa mnie pytanie :D Skoro to się opłaca, bo zawsze jest się te paręnaście tysięcy do przodu, to czy duża liczba osób z tego korzysta? Czy to jest dla każdego możliwe? Przeszukiwałem kiedyś stronę bmw "w wzdłuż i w szerz", ale pierwszy raz o takiej możliwości kupna samochodu słyszę :D :)

 

To nie jest tak że to się opłaca. Zależy od punktu widzenia (i siedzenia). Tak naprawdę przy tak drogich autach różnice nie są porażająco duże. Z tego co pamiętam, te 15% było liczone od ceny wyjściowej. Normalnie, kupując w pełni nowe auto można było uzyskać 8% rabatu. Zatem wszystko trzeba sobie przekalkulować, ale generalnie wg mnie nie jest to rewelacyjna oferta. Moim skromnym zdaniem lepiej już wtedy szukać ex AG z przebiegiem pod 30 000, różnice w cenie między używanym i nowym wówczas są już bardzo odczuwalne... A nie ma dużej różnicy między autem z przebiegiem 10 000 i autem z przebiegiem 30 000. Jedno i drugie używane :)

 

 

btw. Pemek --> w takim układzie nie myślałeś o tym, żeby poczekać na 528i (takie będzie prawdopodobnie oznaczenie)? Fakt, 60PS mniej w porównaniu z R6, ale podejrzewam, że różnica w cenie będzie podobna do tej pomiędzy 530d a 520d, nawet jeśli trochę mniejsza to pewnie ok 40 000. Różnica w osiągach na pewno jakaś tam będzie, ale nie aż tak porażająca. A za różnicę kupić np. e32 m3 do posłuchania R6 :)

Edytowane przez guteg
Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak piszesz, jest to auto używane, robione "pod siebie". Upust cenowy jest wyliczany pewnie %-owo z utraty wartości indywidualnie dla modelu.

Czy to dla każdego jest możliwe? Wydaje mi się, że zależy to od salonu. Jak potrzebują testowego auta, i akurat mają chętnego na taki deal, to dlaczego nie? W końcu mają dwie pieczenie na jednym ogniu upieczone – i testówkę, i kupca na to auto. Salon i tak na tym zarobi.

Mi to zaproponowano „z marszu”, na BMW Innovation Days, mimo iż wcześniej nie byłem ich klientem. Więc wydaje mi się, iż jest to oferta dostępna dla każdego, tylko nie do końca „oficjalna”. Bo ileż tych testowych aut mogłoby być wtedy na salonie – 40? 50? :D

A w kwestii opłacalności, to należałoby dokładnie się nad tym zastanowić i porównać ceny. Bo nie licz na to że Dealer Ci puści coś dużo taniej niż nówkę… :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak piszesz, jest to auto używane,robione "pod siebie". Upust cenowy jest wyliczany pewnie %-owo z utraty wartości indywidualnie dla modelu.

Czy to dla każdego jest możliwe? Wydaje mi się, że zależy to od salonu. Jak potrzebują testowego auta, i akurat mają chętnego na taki deal, to dlaczego nie? W końcu mają dwie pieczenie na jednym ogniu upieczone – i testówkę, i kupca na to auto. Salon i tak na tym zarobi.

Mi to zaproponowano „z marszu”, na BMW Innovation Days, mimo iż wcześniej nie byłem ich klientem. Więc wydaje mi się, iż jest to oferta dostępna dla każdego, tylko nie do końca „oficjalna”. Bo ileż tych testowych aut mogłoby być wtedy na salonie – 40? 50? :D

A w kwestii opłacalności, to należałoby dokładnie się nad tym zastanowić i porównać ceny. Bo nie licz na to że Dealer Ci puści coś dużo taniej niż nówkę… :(

 

Z tego co mi wiadomo, to niekoniecznie musi to być auto do testów. Mogą dać np. do BMW Group Polska do Warszawy i później odsprzedać na takich samych zasadach jak testówkę.

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.