Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przekaźnik jest po to aby nie przeciążać styków przełącznika. Przełącznik steruje przekaźnikiem (prąd mA), a przekaźnik halogenami (kilka A).
http://www.dami.pl/~wiktorc/BMW/tuning.jpg
Opublikowano

Witam.

 

Pozwole sobie podpiac sie pod temat. Nosze sie z zamiarem wymiany oryginalnych halogenow na halogeny soczewkowe, i tu pojawia sie moje pytanie - czy jest jakas znaczna roznica jesli chodzi o jakos swiatla ? Czy tez moze nie ma, a zmienia sie tylko wyglad wizualny ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam.

 

Pozwole sobie podpiac sie pod temat. Nosze sie z zamiarem wymiany oryginalnych halogenow na halogeny soczewkowe, i tu pojawia sie moje pytanie - czy jest jakas znaczna roznica jesli chodzi o jakos swiatla ? Czy tez moze nie ma, a zmienia sie tylko wyglad wizualny ?

 

Moment, moment... przecież E34 od któregośtam roku mają halogeny soczewkowe. Są w prawdzie schowane pod prostokątnymi kloszami poprzednich halogenów, ale są to soczewkowe.

 

Odnośnie schematu... nie widzę żadnych nieścisłości, jasno i ładne narysowane.

Dodałbym tylko tyle: na przewodzie (6) lub na obu przewodach (87) wsadzić bezpiecznik - ze wskazaniem na dwa bezpieczniki, po jednym na każdym przewodzie (87). Standard to 7,5A dla żarówki 55W.

Przewód (5) zamiast do świateł mijania możesz podłączyć do świateł pozycyjnych - tak jest w oryginale.

Przekaźnik stndardowy z rozdzielonymi obwodami cewki i roboczym. Koszt dobrego razem z podstawką i wyprowadzonymi kablami to około 15zł, a sam przekaźnik zwykły koło 5zł.

Kai
Opublikowano
Witam.

 

Pozwole sobie podpiac sie pod temat. Nosze sie z zamiarem wymiany oryginalnych halogenow na halogeny soczewkowe, i tu pojawia sie moje pytanie - czy jest jakas znaczna roznica jesli chodzi o jakos swiatla ? Czy tez moze nie ma, a zmienia sie tylko wyglad wizualny ?

 

Moment, moment... przecież E34 od któregośtam roku mają halogeny soczewkowe. Są w prawdzie schowane pod prostokątnymi kloszami poprzednich halogenów, ale są to soczewkowe... .

 

:mad2: :mad2: masz racje ;P

Opublikowano

 

Moment, moment... przecież E34 od któregośtam roku mają halogeny soczewkowe. Są w prawdzie schowane pod prostokątnymi kloszami poprzednich halogenów, ale są to soczewkowe.

 

/quote]

 

Zgadam się całkowicie. Mam 525 tds touring z 1993 r. i faktycznie pod prostokątmymi kloszami są soczewki. :cool2:

Opublikowano
jeszce raz ja dwa pytanie:::jesli nie posiadam wlacznika podwojnego do swiatel przeciw-mgielnych przednich tylko jest na tyl i jakbym zakupil tez podwojny to jak i gdzie mam sie podlaczyc zeby kontrola sie zapalala od swiatel przednich przeciw mgielnych ?? i pozniej gdzie mialbym podlaczyc kabel z przekaznika "86"przekaznik/wylocznik /i co masa -plus?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jeszce raz ja dwa pytanie:::jesli nie posiadam wlacznika podwojnego do swiatel przeciw-mgielnych przednich tylko jest na tyl i jakbym zakupil tez podwojny to jak i gdzie mam sie podlaczyc zeby kontrola sie zapalala od swiatel przednich przeciw mgielnych ?? i pozniej gdzie mialbym podlaczyc kabel z przekaznika "86"przekaznik/wylocznik /i co masa -plus?

 

Pytanie zadałbym inaczej: czy w ogóle masz kontrolkę świateł przeciwmgłowych przednich i czy złącze przełącznika świateł jest kompletne (obsługuje halogeny, a tylko przełącznik jest jednopozycyjny)?

Ogólnie, czy Twoja instalacje jest "kompletna" (wtyczki do halogenów, kontrolka, gniazdo przekaźnika, bezpiecznik), czy "obcięta"... a potem pomyślimy dalej.

Kai
Opublikowano

a wiecie że niedawno policja przyczepiła się do kumpla który jechał na halogenach w terenie niezabudowanym ale nie o to że używał ich niepotrzebnie ( widoczność była ograniczona) tylko według nich halogeny w autach takich jak polonez i inne (takie które nie maja ich seryjnie tylko zakłada się na własne życzenie) powinny być podpięte tak aby świeciły tylko razem ze światłami długimi!!!! nie wiem jak to jest w kodeksie ale wydaje mi sie że panowie mundurowi nie mieli racji :mad2:

 

pozdrawiam

Dlaczego przed warsztatami i serwisami samochodowymi zawsze stoi jedno BMW?

Bo każdy szanujący się serwis ma jedno niezawodne auto żeby jeździć po części do innych:-)



Domin

Opublikowano

Pewnie ze mundurowi nie mieli racji. Albo swiatla przeciwmgielna albo dlugie - te dwie rzeczy sie wykluczaja. Swiatla przeciwmgielne sa po to aby lepiej widziec we mgle jak i byc widocznym dla aut jadacych z przeciwka. Zapalenie dlugich swiatel (jak pewnie wiekszosc juz wie - bo probowala) podczas gestej mgly spowoduje raczej efekt odwrotny tzn pojawi sie przed nami biala sciana i wtedy halogeny juz nic nie pomoga.

 

Pozostaje tylko panom policjantom pogratulowac glupoty i braku wyobrazni.

 

Pozdro

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie tak, po prostu mieli zły dzień, a nie mieli za co mandatu wystawić, albo brakowało gotówki na McDonald's-a...
Kai

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.