Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wyjmij tą kość z licznika i rozbierz aby odczytać typ układu bo trudno powiedzieć z którego jest rocznika.

Twoje autko jest z 95 i pod ten rocznik wypadałoby poszukać kości bo nie pamiętam czy były zmiany rocznikowe.

Oprócz tego będę potrzebował innych danych i resztę mogę wgrać i Ci wysłać listem.

A na napój się kiedyś tam umówimy :D

Opublikowano
w związku z tym że mam ten sam problem(kość od diesla) byłem u Ossowieckiego powiedzieli 120 zet jednak nie mieli danych do zaprogramowania kości mówili że przy skrzynce z bezpiecznikami powinna być jakaś kartka z jakimiś cyferkami a umnie jej nie ma

 

Rzeczywiście, powinna być kartka... Ale mi zaprogramowali bez, a potem wydrukowali i nakleili nową kartkę :shock: Licznik działa teraz prawidłowo. Ossowiecki jest dość dobrym serwisem, ale jak nie mają czasu to potrafią zbyc klienta przyjeżdżającego z byle jaką pierdułką...

$M$
Opublikowano
do SMS

ile wzieli od Ciebie i ile to kosztowało i kiedy to robiłeś

 

Niestety nie pamiętam. To było w zeszłym roku: Obrotomierz po kupnie przekłamywał x2 - najpierw wymienili mi obrotomierz, miało byc wszystko dobrze - ale niestety nadal się źle zachowywał. Po poczytaniu tego i innych "forumów" pojechałem do nich i kazałem wymienić soft w zegarach. Zrobili to jako naprawę na gwarancji - i wszystko do tej pory jest w najlepszym porządku. Niestety również im trzeba patrzeć na ręce podczas napraw :( .

$M$

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.