Skocz do zawartości

Mam problem z kasowaniem inspekcji szukam pomocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam 3,16i kup nie dawno w którym cały czas świecą sie lampki inspekcji Nawet po zgaszeniu silnika świeci żułta i czerwona

Za pomoc z gury dziękuje i pozdrawiam

Opublikowano

Witam

Jezeli Ci swieca po wylaczeniu zaplonu/tak zrozumialem/to moze byc cos z sama plytka zegarow.Nie npisales czy probowales skasowac kabelkiem?

Jezeli nie da radyto chyba bedziesz musial wymienic plytke .

pozdrawiam

Opublikowano
Prubowalem skasowac kabelkiem ale nic to nie dało dla tego tez nie raguje może wskaźnik spalania i obrotomiesz silnika co
Opublikowano

Witam

Rozkrec zegary i wyjmij plytke ,a nastepnie oczyc styki /wszystkie/.Jezeli to nie pomoze ,as masz mozliwosc to podmien na dobra.

Mialem podobny problem i wymiana tej plytki pomogla.

pozdrawiam

Opublikowano

W e30 którą masz a nie podałeś świecenie się żółtej i czerwonej diódki na wyłączonym zapłonie świadczy o wyładowanych akumulatorkach w liczniku potrzymania pamięci. Przemierz je lub wymień na nowe i zaobserwuj, czy gdyby się już rozciekły nie spowodowały przypadkiem uszkodzeń druku.

Pamiętaj że to są akumulatorki, a nie zwykłe baterie, choć tak samo wyglądają.

Opublikowano

Witam. Też miałem podobny problem ze wskaźnikami.

Diody się cały czas paliły wszystkie !! a co gorsza nie działał termometr, co właśnie skłoniło mnie do rozebrania deski.

Ochoczo przystąpiłem do działania, wymieniłem akumulatorki na nowe i

za przeproszeniem [BAD] blada :mad2:

Rozlany kwas ze starych zniszczył obwody :mad2:

Płytka do wymiany, tylko kto sprzeda ci samą płytkę ??

Zostałem więc niejako zmuszony do zakupu całej dechy, tym razem z obrotomierzem. Dwie wtyczki i problem z głowy. :norty:

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Opublikowano

Dzięki sprubuje ją najpierw oczyści a jak nie bedzie działać sprubuje znaleśc inną a ile by kosztowała???

Dzięki serdecznie jeszcze raz

Opublikowano
Rozlany kwas ze starych zniszczył obwody :mad2:

Płytka do wymiany, tylko kto sprzeda ci samą płytkę ??

Zostałem więc niejako zmuszony do zakupu całej dechy, tym razem z obrotomierzem. Dwie wtyczki i problem z głowy. :norty:

 

Przerwany druk mozna naprawić lutując uszkodzone ściezki kabelkami. Co prawda jest to dodatkowa pojemność ale nie sądzę aby miała ona jakies znaczenie w tym przypadku. Często takie coś robiłem z płytkami, które były popękane lub miały poprzerywane ściezki.

~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~

Pozdrawia Elwis

E34 525tds '95 touring executive

http://stud.wsi.edu.pl/~elwis/e34bok.jpg

Opublikowano

Poszukaj na allegro.

Tam gdzie sprzedaja zegary i zapytaj.Ja za swoja zaplacilem 40 pln

plus przesylka.

pozdrawiam

Acha ,ja tez wymienilem aku i nie pomoglo :D

Opublikowano

Z obrotomierzem deski chodzą po stówce, bez obrotka gdzieś po 60 złotych i taką właśnie poleciłbym kupić. Możesz kupić za groszę uszkodzoną mechanicznie np. ze zbitą szybą.

Wymontujesz płytkę z tej kupionej cykniesz ją do tej swojej deski i będzie git.Tylko najpierw upewnij się czy ta twoja jest walnięta.

Powodzenia :norty:

 

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=71840552

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Opublikowano

Wszystkie wskaźniki są pod kontrolą tej płytki.

U mnie nie działał termometr, a kumplowi z koleji nie działał obrotomierz i wskaźnik poziomu paliwa-tak jak Tobie. :norty:

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.