Skocz do zawartości

bierze olej


blazej10

Rekomendowane odpowiedzi

Co wy piszecie olej za drogi masz super auto to trzeba dbać ja miałem problemy brał olej lałem Castrol 5w30 edge jak zalełem Motula 5w40 X-cess i dalej brał jakieś 1l na 1300km to zdecydowałem się na wymianę uszczelniaczy koszt uszczelniacze 100zł uszczelka pod zaworami 240zł no i robota 450zł trochę się mechanik narobił mówił że te BMW to przeklęcie ale zrobione na cacy i oczywiście bez ściągania głowicy autko śmiga brak ubytku oleju :D :D :D pozdrawiam i dzięki za podpowiedzi w sprawie tych uszczelniaczy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Moja krótka historia:

BMW E90 320i 2005

Kupiona niedawno , po przejechaniu ok. 500km zaczęła kopcić na niebiesko , były ogromne ubytki oleju (coś koło 1 litr na 300km)

Ciekawe , że w momencie zakupu nawet nie zakopcił ...

Znalazłem mechanika z polecenia " z zamiłowaniem do BMW " który wykonał:

Regeneracja głowicy , łącznie z prowadnicami , uszczelniacze , oczywiście uszczelka. Wymiana wszystkich pierścieni na tłokach.

Dodatkowo wymiana panewek na wale , bo wyglądały nieciekawie , a były na wierzchu :)

Uszczelnienie całości silnika ( od dołu tez podobno olej ciekł)

Wymiana oleju na nowy .

 

Zapłacono 2100 pln.

 

Nie jestem biegły w temacie mechaniki samochodowej , myśle że wszystko podałem co mechanior powiedział . Według opinii innych mechaników usługa została zrobiona bardzo tanio. Kopcenie ustało , po naprawie przejechane jednak poniżej 1000 km , więc na końcową opinię trochę za wcześnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Trzeba to traktować chyba bardzo dosłownie :wink:

" z zamiłowaniem do BMW "

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nic złego nie miałem na myśli, tylko to, że faktycznie musi bardzo lubić to co robi skoro tak nieduże pieniądze liczy za tyle pracy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wam powiem tak poprzednio miałem audi w dizlu 1,9 tdi ten silnik olej produkował bo od wymiany do wymiany na miarce przybyło oleju ponad max.Obecnie mam bmw e36 z 97 roku 395000 przebiegu od wymiany do wymiany zżera mi około litra oleju to chyba niezle co. Wsobotę jadę po e90 325i z bezposrednim wtryskiem zobaczymy ile to pali oleju.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic złego nie miałem na myśli, tylko to, że faktycznie musi bardzo lubić to co robi skoro tak nieduże pieniądze liczy za tyle pracy.

 

2100... to ponizej ceny czesci. panewki na wale i pierscienie na tlokach wyjda wiecej niz 2100 zl.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Możliwe, że same uszczelniacze załatwią sprawę.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Witam


Nabyłem niecały rok temu e90 320i z silnikiem n46. Auto sprowadzone ze Szwecji teoretycznie prawilny przebieg 190tys. Samochód po chwilowym postoju np na światłach puszczał białego bąka.

Po przeczytaniu w/w tematu padła decyzja na wymianę uszczelniaczy - robiłem w PKW. Gość mówił że robi to nagminnie w tych silnikach i same uszczelniacze załatwią sprawę.

Remont wyniósł sporo więcej niż było planowane prócz uszczelniaczy zrobione prowadnice uszczelka misy, uszczelka vacum(też ciekła - śmierdziało w środku) napinacz rozrządu, planowanie głowicy i kilka innych pierdół. Zalany edge 5w30. Od tamtego czasu przejechane ok 4tys km i żółta kontrolka - lampa alladyna po zgaszeniu silnika. Dolałem puki co 250ml i na tą chwilę świetny wynalazek czyli czujnik poziomu oleju który można sprawdzić tylko na komp pokładowym pokazuje że oleju jest jedna kreska minimum. Pytanie czy to dopuszczalna ilość spalania oleju przez silnik czy trzeba będzie zaglądać głębiej? Od góry nie widać żadnych wycieków.

Ps: dodam że samochód pokonuje bardzo krótkie odcinki - nie katowany wcale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.