Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
to może sprawdź może się zapchał od nieczystości ze zbiornika. często jeździsz na rezerwie? i jeszcze sprawdź pompkę paliwa może ma słabe ciśnienie
Opublikowano
Wg mnie prawie na pewno. Przynajmniej tak sądzę po tych objawach, które wymieniłeś. Przy okazji sprawdź filtr powietrza.
Opublikowano

Jeśli mogę swoje 3gr.

U mnie od czasu do czasu występuje dławienie, zwłaszcza jak często odpalam auto na krótkim dystansie. Chwilowo jest przymulony, po czym się odtyka i jedzie. Problem związany jest z rozrządem - na kompie wychodzi okresowy błąd synchronizacji czujnika wału i wałka. Nie każdy komputer wyłapuje ten błąd, więc taka moja sugestia żeby zdiagnozować auto na jakimś dobrym sprzęcie.

Co do filtra paliwa - mój egzemplarz chyba nigdy nie wymieniany a wydatek pompy jest podręcznikowy.

Opublikowano
wymieniałem przewud gumowy i nadal lipa i jeszcze jedno nie wiem czy to ma znaczenie ale jak jest bardzo goraco na dworze (parówa)to biegi mi strasznie cieżko wchodzą musze pare razy wysprzeglać.
Opublikowano (edytowane)
wymieniałem przewud gumowy i nadal lipa i jeszcze jedno nie wiem czy to ma znaczenie ale jak jest bardzo goraco na dworze (parówa)to biegi mi strasznie cieżko wchodzą musze pare razy wysprzeglać.

 

sprawdź ilość oleju w skrzyni i odpowietrzenie sprzęgła bo w bmw działa hydraulicznie. w odmie jest jakaś membrana ale nie wiem dokładnie o co z tym chodzi.

Edytowane przez acidburn
Opublikowano

jimi5045, Sprawdź lub przemyśl to co pisaliśmy. Bo w sumie, to jest takie trochę wróżenie z fusów. :wink: Jest mało faktów i sporo niewiadomych. W sumie może to być wszystko, co zostało do tej pory wymienione.

Ewentualnie dopisz, coś dokładniej - wiem, łatwo napisać. :mrgreen:

Opublikowano
membrna w odmie..hmm mniej wiecej..ostatnio to wymienilem ale na uzywke nowe na alegro 170zl. objawy mialem takie.. rano jak zimny strasznie falowaly obroty, jak sie nagrzal nie chcial schodzic z obrotow a jak nie raz zszedl to nie rowno chodzil tzn przerywal na wolnych.. odkrec ta odme jak chcesz sprawdzic ja. jest na dwie sruby nimbusy.. tego sie ogolnie nie rozbiera jak ja wykrecisz to tam powinna byc uszczelka i taki zaworek w srodku.. jak wzucisz fotke to powiem ci czy jest dobra.. acha mozna ja tez latwiej sprawdzic czy jest dobra odpal auto i sluchaj czy nie syczy z niej powietrze i zatkaj palcem ten otwor w niej i sluchaj bo wtedy bedzie bardziej slychac..sory ze sie rozpisalem jak cos nie zrozumiale to pytaj.. :wink:
Opublikowano

Dla przykładu, mój 318is M44 ma kompresje 16 barów na każdym cylindrze, ponoć za dużą ale inni twierdzą że dla silnika 16 zaworowego jest prawidłowa.

Mocy nie brakuje, wynik z hamowni 143,2 KM.

Moje auto raz miało problem z mocą od najniższych obrotów tzn, moc była odczuwalna grubo po wyżej 4,5tyś obr/min.

Sterownik zarejestrował błąd synchronizacji rozrządu. Wielu kolegów myśli że to problem przeskoczenia łańcucha o ząbek.

W specyfikacji BMW nie ma mowy o wymianie łańcucha rozrządu, jest dożywotni. Łańcuch rozrządu w 318is nie powinno się wymieniać - tak twierdzi BMW.

Błąd synchronizacji rozrządu występuje wówczas gdy czujnik wałka rozrządu jest uszkodzony - należy wymienić czujnik wałka rozrządu tylko na oryginał, koszt ok 450zł.

W moim przypadku wystarczyło wymienić czujnik wałka rozrządu i auto odzyskało moc w niższych zakresach obrotów silnika. 150Nm mam już od ok 2500obr/min i rośnie do max 185Nm przy mniej więcej 4200obr/min, czyli tak jak podaje katalog a błąd synchronizacji rozrządu nie występuje.

Koledze proponuje sprawdzić sondę lambda, która jest odpowiedzialna za skład mieszanki paliwo/powietrze. Uszkodzona sonda uniemożliwia uruchomienie ciepłego silnika za pierwszym razem i znacząco obniża się moc silnika.

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.