Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
witam mam problem w e36 2.0 vanos mianowicie po wirażu cos mi sytzelilo w silniku i teraz nie mam spreżania na 1 cylindrze prawdopodobnie zagieło zawory czy opłaci sie robić tą głowice czy kupić drugą? ile ma być spreżania na tłokach bu u mnie jest srednio 8 atm Edytowane przez albert_aa
Opublikowano

Zmien tytul watku.

Na benzynie strzelilo? Rozrzad sie przestawil?

Osobiscie wybralbym remont glowicy, i do wymiany i do naprawy glowice trzeba sciagnac, a jak tylko zawory do naprawy to wydaje mi sie ze powinno byc taniej niz zakup uzywanej, no i (jesli zlecisz robote komus kto sie zna) pewnosc ze glowica jest w nalezytym stanie.

Dziwi mnie że strzeliło, wyglada na to ze do naprawy bedzie tez rozrzad(vanos?) a w kosztach takiej zabawy sie nie orientuje.

Opublikowano

Strzeliło tzn coś jakby sie urwało i poszło w tłumik takie było moje wrażenie, rozrząd dlaczego? auto nadal chodziło zjechałem do domu ale chodził tak jakby na 5 cylindrach i nie miał siły jechać, ale czy nie uszkodziły się miejsca styku zaworów z głowicą.

 

Auto jechało na gazie, dodam że zdjąłem pokrywę zaworów i niby wszystko sie kręci

Opublikowano

NOOO.... między strzałem na benzynie a na gazie jest ogromna różnica.

Jak chcesz uzyskać jak najbardziej sensowne odpowiedzi, to podaj wszystkie informacje/warunki w czasie gdy to się stało.

To nie dziala tak ze powiesz "cos sie zepsulo", a my odpowiemy co.

Napisz jaka masz instalacje gazowa i POPRAW TYTUL NA POPRAWNY.

Jak to byl strzal na gazie to najpewniej remont samej glowicy wystarczy, a co dokladnie w glowicy sie stalo to sie dowiesz jak zdejma glowice, moze nawet pekla. Sprawdz dolot bo bardzo mozliwe ze ten tez oberwal, chociaz skoro piszesz ze poszlo w tlumik to moze niekoniecznie.

Tak wiec podsumowujac... popraw tytul na poprawny.

Opublikowano
Kupiłem brat się chciał przejechać więc mu dałem ale on nie potrafił zakręcić na tylnym wiec mu pokazałem silnik był rozgrzany to ja jeden do końca z piskiem potem 2 i to się stało po 200 m samochód zgasł ciężko go było odpalić no ale załapał, zauważyłem że poziom wody się zmniejszył ale jak pożniej odkręciłem opaskę na przewodzie to woda wróciła czyli się zapowietrzył układ, zdjąłem przepływomierz i za tą blaszka która sie otwiera przy dodaniu gazu było czarno tak w głębi. Jaki mam dać tytuł abybył poprawny?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam auto jest zrobione ale po remoncie falują mi obroty na gazie nawet potrafi zgasnąć. wszystko jest szczelne przeczyściłem krokowca, także nie chce mi zapalać na gazie nawet jak jest ciepły co musze zrobic?
Opublikowano
Przyczyną szkody było pękniete zabezpieczenie zaworu tzw pestka, i zawór tłukł o tłok, wymieniona także prowadnica łańcucha bo była pęknięta, uszczelki płyn chłodniczy. Z robocizną wyszło 700 zł
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
A czy to jest możliwe, że mechanik żle ustawił rozrząd? Przed remontem wszystko było dobrze więc dlaczego tak sie dzieje po remoncie?
Opublikowano
A czy to jest możliwe, że mechanik żle ustawił rozrząd?

Na prawdę nie wiesz?

Odpowiedź na to pytanie jest taka sama jak na pytanie "Czy możliwe jest, że się potknę jeśli będę szedł?".

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.