Skocz do zawartości

[e34] coś trze, zależne od obrotów, nie koło


GaMar

Rekomendowane odpowiedzi

słychać takie właśnie tarcie, uwaga wyraz dzwięko-naśladowczy "szu,szu,szu" :D

ogólnie widać że jest to uzależnione od obrotów silnika ALE wciśnięcie sprzęgła wyłącza tarcie !!! więc nie koło

dźwięk wydobywa się spod machy, na postoju raczej cicho więc namierzyć nie mogę.

 

ma ktoś pomysł?

 

M.

[OO=( )( )=OO]

Bardzo Miły Właściciel :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak w ducato, to było z winy łożyska oporowego. Ale jak już zmieniać, to zmień całe sprzęgło, robocizna droga i nie opłaca się drugi raz robić później tej samej roboty, zmień od razu całe sprzęgło i będziesz miał na dłuższy czas spokój

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo , tyle , że ja od samego zakupu auta wiedziałem , że to tego wina . U mnie był padnięty tylny most ( dyfer ) , pewnie któryś z wałków , ale wymieniłem cały most .

 

Przy redukcji , słychać głośniej ? tzn. przy dużych obrotach wtedy ?

 

I słychać , że bardziej z tyłu ? Jak tak to też do wymiany dyfer ;)

http://img810.imageshack.us/img810/9430/20110302872.jpg


Przykazanie 11 - Myśl !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.