Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

słychać takie właśnie tarcie, uwaga wyraz dzwięko-naśladowczy "szu,szu,szu" :D

ogólnie widać że jest to uzależnione od obrotów silnika ALE wciśnięcie sprzęgła wyłącza tarcie !!! więc nie koło

dźwięk wydobywa się spod machy, na postoju raczej cicho więc namierzyć nie mogę.

 

ma ktoś pomysł?

 

M.

[OO=( )( )=OO]

Bardzo Miły Właściciel :]

Opublikowano
Miałem tak w ducato, to było z winy łożyska oporowego. Ale jak już zmieniać, to zmień całe sprzęgło, robocizna droga i nie opłaca się drugi raz robić później tej samej roboty, zmień od razu całe sprzęgło i będziesz miał na dłuższy czas spokój

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano

Miałem to samo , tyle , że ja od samego zakupu auta wiedziałem , że to tego wina . U mnie był padnięty tylny most ( dyfer ) , pewnie któryś z wałków , ale wymieniłem cały most .

 

Przy redukcji , słychać głośniej ? tzn. przy dużych obrotach wtedy ?

 

I słychać , że bardziej z tyłu ? Jak tak to też do wymiany dyfer ;)

http://img810.imageshack.us/img810/9430/20110302872.jpg


Przykazanie 11 - Myśl !!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.