Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc wszystkim. Tydzien temu nabylem sliczna 318tds touring :8), jedna z wad jest bardzo slaby!!! reczny, (tylnia os tez tarcze). Bylbym bardzo wdzieczny za pomoc, mam na mysli opis jak podciagnac ten ze hamulec :roll: . Napewno nie pogardze jakims rysunkiem, bo tak w slowach to nie jestem pewny czy to bedzie w 100% jasne.

 

Z gory dzieki.

Pozdrawiam.

 

_______

Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu! Następnym razem będzie ostrzeżenie. mattiss

Opublikowano

Jeśli robi się to tak samo jak w 318 IS coupe to zrobiłem dla ciebie króciutki poradnik jak to zrobić

 

Ciągniesz za tył mieszka ściągając go:

 

http://img19.imageshack.us/img19/7722/20110404328.jpg

 

 

po ściągnięciu powinien ukazać ci się taki widok:

http://img822.imageshack.us/img822/6654/20110404329.jpg

 

Dociągasz dwie śrubki zaznaczone strzałkami według uznania (tylko nie przegnij :D )

I to właściwie wszystko :wink:

Opublikowano
Wielkie dzieki kolo. Jestem tu nowy a juz polubilem to forum, mam nadzieje ze kazda usterka pojdzie tak kladko... (i dzieki za fatyge)
Opublikowano

a najlepiej jak odepniesz z zaczepów tunel, uzyskasz dzięki temu lepszy dostęp do srubki ze strony kierowcy(bez teo trudno bedzie Ci manewrować kluczem, i dokrecanie zajmie troche czasu ) bo od pasażera jakoś idzie ;)

 

I tak jak powiedział kolega wyżej, tylko nie przesadz :nienie:

 

Tak nawiasem 318 mają z tyłu tarczo-bębny nie tarcze :cool2:

Opublikowano
No niestety nie było czasu robić mu gruntownego czyszczenia :oops: w przyszłym tygodniu trzeba wykonać ten zabieg, ale na funkcjonalność hamulca ręcznego to chyba nie wpływa prawda? :lol:
Opublikowano (edytowane)
No niestety nie było czasu robić mu gruntownego czyszczenia :oops: w przyszłym tygodniu trzeba wykonać ten zabieg, ale na funkcjonalność hamulca ręcznego to chyba nie wpływa prawda? :lol:

Jeśli chcesz podciągnąć ręczny to te rysunki to tylko połowa a może 1\3 zabiegu . Na początek trzeba poluzować te nakrętki od linek tak aby linki były luźne , potem trzeba przeprowadzić regulację szczęk w kołach i dopiero podciągać linki . I jeszcze jedno popraw tytuł tematu na poprawny , bo że E36 to każdy wie bo znajdujemy się w dziale E36

Edytowane przez seba e36
Opublikowano

Jeszce raz dzieki koledzy! poszlo gladko i sprawnie... :D moze dodam cos od siebie w tym temacie, jak by nie bylo juz mam te operacje za soba nie? tunel w touring jest przymocowany 6 wkretami, trzy z nich znajduja sie pod tylnia popielniczka, dwa pod przednia, ostatni umieszczony jest pod panelem lewarka zmiany biegow, na samym wierzcholku tunelu. Nawiazuje do zaczepow o ktorych wspomnial kriss, w touring sa tylko wkrety. mysle ze warto jeszcze wspomniec o podlokietniku, ktory musi byc zdemontowany jesli chcemy wyjac tunel. w celu zdiecia podlokietnika wystarczy wypiac dwa plastykowe sworznie, (przy uzyciu srubokreta metoda podwazania). Strona lewa podlokietnika na zdieciu. mam nadzieje ze sie komus przyda...

 

http://img832.imageshack.us/i/dsc02430d.jpg/

http://img189.imageshack.us/i/dsc02431yg.jpg/

 

pozdrawiam...

Opublikowano

Seba pojecia nie mam co chcesz zaprezetowac swoim postem... :mad2: ale to twoj klopot.

 

Koledzy Moloch i Kriss pomogli mi w zupelnosci, takich ludzi wlasnie na forum potrzeba rzyczliwych i pomocnych a nie zarozumialych!!! :duh:

Opublikowano
Seba pojecia nie mam co chcesz zaprezetowac swoim postem... :mad2: ale to twoj klopot.

 

Koledzy Moloch i Kriss pomogli mi w zupelnosci, takich ludzi wlasnie na forum potrzeba rzyczliwych i pomocnych a nie zarozumialych!!! :duh:

Słuchaj no kolego :nienie: nikt tu nie jest zarozumiały tylko przedstawilem ci prawidłowy sposób regulacji ręcznego i napomniałem o zmianie tytułu na poprawny :mlotek:

Opublikowano
No niestety nie było czasu robić mu gruntownego czyszczenia :oops: w przyszłym tygodniu trzeba wykonać ten zabieg, ale na funkcjonalność hamulca ręcznego to chyba nie wpływa prawda? :lol:

Jeśli chcesz podciągnąć ręczny to te rysunki to tylko połowa a może 1\3 zabiegu . Na początek trzeba poluzować te nakrętki od linek tak aby linki były luźne , potem trzeba przeprowadzić regulację szczęk w kołach i dopiero podciągać linki . I jeszcze jedno popraw tytuł tematu na poprawny , bo że E36 to każdy wie bo znajdujemy się w dziale E36

 

:cool2: Zgadzam się z kolegą.Zresztą jak szukasz to znajdziesz (powtarzałem się już "X" razy).Jak kupiłem auto,momentalnie w ten sm Dzień sciągłem sobie z neta SAM NAPRAWIAM i własnie tydzien temu regulowałem ręczny jest z tym toche zabawy szczegolnie jesli ta "zębatka" w tym bebnie jest zapieczona.A przy okazji wyczyściłem wszystko co było w środku :) .....Pozdrawiam..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.