Jeszce raz dzieki koledzy! poszlo gladko i sprawnie... :D moze dodam cos od siebie w tym temacie, jak by nie bylo juz mam te operacje za soba nie? tunel w touring jest przymocowany 6 wkretami, trzy z nich znajduja sie pod tylnia popielniczka, dwa pod przednia, ostatni umieszczony jest pod panelem lewarka zmiany biegow, na samym wierzcholku tunelu. Nawiazuje do zaczepow o ktorych wspomnial kriss, w touring sa tylko wkrety. mysle ze warto jeszcze wspomniec o podlokietniku, ktory musi byc zdemontowany jesli chcemy wyjac tunel. w celu zdiecia podlokietnika wystarczy wypiac dwa plastykowe sworznie, (przy uzyciu srubokreta metoda podwazania). Strona lewa podlokietnika na zdieciu. mam nadzieje ze sie komus przyda... http://img832.imageshack.us/i/dsc02430d.jpg/ http://img189.imageshack.us/i/dsc02431yg.jpg/ pozdrawiam...