Skocz do zawartości

E30 do zabawy - 1.8 IS czy M50 2.0?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Autko ma służyć do okazjonalnego upalania na kręciołach, superoesach etc. W touringu, siedzi m10. co będzie łatwiej wszczepić i co jest bardziej podatne na tuning. Is-a nie znam, z charakterystyki, m50 miałem i był świetny...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co ty kolego masz za auto. Jak mnie pamięć nie myli w 1985 roku nie było turingow i nie bylo w nich silnik M10.

A jeśli chodzi o swap to jest na tym forum tyle postów na ten temat że starczy poświecić 10 minut na szukanie o godzinkę na poczytanie by wiedzieć że jak M50 to tylko 2,5. Koszt roboty ten sam, spalanie niewiele się różni a zabawy jeszcze więcej.

Opublikowano

Mam touringa '90, w którym siedział m40 ale ktoś go zastapił kiedyś m10.

M50 tylko 2.0, chodzi o klasę pojemności na KJSach, a nikt nie powiedział że zostawię to zupełnie w serii.

 

Nie zastanawiam się nad trudnością SWAPU, bo z tym sobie poradzę, a nad wyborem silnika.

 

Jaka jest różnica wagi między 1.8 IS a m50 2.0?

Opublikowano
kjs=is najbardziej rozsądny wybór do tego typu imprez...na ciasnych winklach będzie lepiej się zachowywał:) różnica w mocy też niewielka więc nie wiem jaki sens ładować m50 jeżeli nie jest to b25
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak do KJS to raczej tylko IS. lepsze wyważenie. I is jest w ksj bardzo dużo wiec każdego typu przeróbki są w is powszechnie znane. Z tego co wiem M50 z kjs jest bardzo mało.
Opublikowano

a powiedzcie mi jaka jest różnica masy między kombicą a coupe?

szkoda mi się tej budy pozbywać, jest bardzo zdrowa, raczej bezwypadkowa i do tego ma cholernie zadbany układ jezdny(zawieszenia, kierata, hamulce praktycznie nowe).

 

i jeszcze jedno głupie pytanie. czy barany od IS-a pójdzie założyć do m10? musze wymienić na już kolektor/cały wydech i wolę położyć układ już pod ISa.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Różnica jest spora w wadze, podejrzewam ze ok80-100kg. po za ty coupe ma o niebo sztywniejsza kaste niz kombi.

o baranach raczej zapomnij, nic nie słyszalem by ktos cos takiego robił.

Opublikowano

Poważną zaletą m42 w tego typu zabawach jest, prócz wagi, jego rozmiar - silnik ten z oczywistych względów jest krótszy niż m50, a co za tym idzie - nie siedzi na przedniej osi, ale za nią. I to czuć podczas jazdy ;-) Nie bez powodu M3 e30 miało silnik 4-cylindrowy.

 

Co do różnicy mas między m42 a m50 - jakieś 30 kg na korzyść m42, ale nie uwzględniając osprzętu i płynów (alternator, rozrusznik, kolektory itd).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.