Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

520 12V 520 240V jak rozpoznać?

 

jest okazja, bo tanio mogę kupic E34 520 od znajomej, zostało jej po mężu,

i nie potrafi nic powiedziec o tym aucie

 

jak sprawdzic na szybkiego, czy nie jest walnieta uszczelka pod glowicą?

 

cena będzie dobra

E34 520 z 1994r w sedanie

dlatego drobne usterki przyjmę ,

ale jak sprawdzić tą uszczelkę?

i na co zwrócic szczegolna uwage przy kupnie?

 

blacharsko jest OK

 

pozdrawiam

Opublikowano

Jak z 94roku to nie ma prawa siedzieć tam m20b20 12V.

Rozpoznac łatwo. 12V ma aluminiowy kolektor dolotowy, tzw barany.

Natomiast m50b20 ma plastikową pokrywę silnika.

Uszczelka, sprawdź po jeżdzie czy w płynie chłodzącym nie ma oleju i czy pod korkiem oleju nie robi się kisiel.

No i oczywiście czy sie nie przegżewa.

W sumie sprawdż elektrykę, klime, zawieszenie a najważniejsze żeby nie było rudego. Ranty drzwi, progi, klapka wlewu.

Opublikowano

Przede wszystkim żaden silnik nie ma "240V" :norty:

Wybaczcie OT nie mogłem się powstrzymać :norty:

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano
Przede wszystkim żaden silnik nie ma "240V" :norty:

Wybaczcie OT nie mogłem się powstrzymać :norty:

Jeździ już troszkę aut elektrycznych, więc a nuż... :D

Dobra, nie offtopim już ;)

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.