Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Niedawno zmieniałem przednie sprężyny i amorki. Po wymianie pojechałem na diagnostykę (stacja kontroli pojazdów) i wszystko wyszło mi OK (trzęsło, hamowało itd...). Mam jednak coś, co budzi moje obawy, a mianowicie dźwięk z przedniego lewego koła podczas przejeżdżania przez poprzeczne przeszkody (np. torowisko, śpiący policjant itp)). Do normalnych dźwięków dochodzi mi w tedy twarde, pojedyncze stuknięcie (przez przejazd przez tory dwa :norty: ). Jedynie w tych sytuacjach słysze stuknięcie - poprzeczne przeszkody.

Ktoś coś podsunie?

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miałem identyczną sytuację po wymianie amorków, okazało się że wahacz z lewej strony sam się odkręcał co ok 500km. Pomogło dopiero skręcenie na klej do śrub. Zresztą takie są zalecenie w TIS.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przekładnia kierownicza. u mnie tak było.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie koniecznie. Ale może dopiero wtedy ją usłyszał.

Wcześniej stare amortyzatory mu nie pozwalały nic usłyszeć. Bo pewnie same tłukły i on wszystko uznał za odgłosy amortyzatorów.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

A ja obstawiam wahacze po lewej stronie. Sworznie górnego lub dolnego. Znam to z autopsji.

Zaznaczę ze na normalnym trzepaku na diagnostyce nic nie wychodziło, dopiero po lekkim podniesieniu auta wyszedł mi lekki luz na dolnym wahaczu.

A tłukł po dziurach jak cholera.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

Ja też obstawiam wahacze. Amory i sprężyny zmieniłem nie dla tego, że musiałem, ale dla tego, że miałęm "sportowe" zawiasy i już mi się znudziło walenie podłogą w śpiące policjanty i szuranie zderzakiem o każdy krawężnik... Teraz mam standardowe zawieszenie, a stukot od czasu do czasu daje mi znać, żeby pojechać na serwis. Przekladnia kierownicza jest raczej OK, nic nie puka przy kręceniu, wszystko łądnie działa.

Dzięki Panowie.

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.