Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam. mam okazje kupic 728 z gazem 2001r po atrakcyjnej cenie. orientuje sie ktos moze jak jest z kosztami utrzymania tego pojazdu w UK? w polsce zostawilem swoja niunie i tesknota sklania mnie do zakupu angielskiego odpowiednika;) moze wie ktos tez cos o kosztach przekladki na ''normalna'' strone kierownicy. z gory dzieki za odpowiedzi
Opublikowano

Koszty 'przekladki' zrobionej porzadnie sa nieoplacalne w przypadku takiego samochodu - lepiej sprzedac i kupic odpowiednik z kierownica po odpowiedniej stronie.

A koszty utrzymania kilkunastoletniego E38 w UK sa dosc wysokie - nie bez powodu paronastoletnie samochody z relatywnie duzymi silnikami, czesto w bardzo dobrym stanie, mozna kupic za paredziesiat funtow.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

Witam

Zakupilem wlasnie 3 miesiace temu 728 ac schnitzer i insurance przy 70% znizkach £80 na miesiac(w tej kwocie ochrona znizek,pomoc prawna) wiec nie ma tragedi.Road Tax £205 na rok.Ja bym z gazem nie kupowal,niewiadomo kto montowal,a angole o tym pojecia nie maja.

Nieoplaca sie tego auta przekladac.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
sam mam 740 w uk . potwierdzam ze ubiezpieczenie 80 funtów na mieściąc mam 5 lat prawko a tu od lat sie płąci i w dodatku z żoną . 205 taxu na rok więc bez tragedi, ale ze za kilkadziesiąd funtów sudemke to sie nie spotkałem a w temacie jestem od lat.
lepiej jeździć godzinę jak lord niż całym miesiącem jak dziad
Opublikowano

£80 na miesiac to calkiem sporo?Ja w prawdzie mam diesla i to z mniejszym silnikiem ale na rok place full comp z break-down cover £433 z czego BDC to £69

 

Co do cenu auta to tez mysle ze kilkadziesiat funciakow to przesada.Mozna kupic za 1.5-2k al nie za pare stowek - no chyba,ze mowa o Jaguarze z 4.2 Pb - mozna za £600 dostac :P

Opublikowano

w kategori C auto nie może sie poruszać po drogach!!

kategoria c obliguje do przeglądu zerowego (poszeżonego) oraz po pozytywnym teście zerowym test normalny . Oba przeglądy generują duże nakłady finansowe chyba ze nie ma usterek ale to niemozliwe przy kategori C . Więc naprawy i koszt przeglądów są spore to sie nie kalkuluje w większości przypadków

w polsce rozbitka tez mozna kupic tanio!!!

lepiej jeździć godzinę jak lord niż całym miesiącem jak dziad
Opublikowano (edytowane)

Akurat kategoria D to taka co ma lekkiego dzwona i mozna naprawiac, C tez sie naadaje,ale zazwyczaj kosztuje sporo kasy.

Kategoria A i B musza isc na zlom.

Edytowane przez Blackwhite

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.