Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam taki problem. z jednej dyszy spryskiwacza leci płyn normalnie a z drugiej wogóle. ale z obu leci też pod maskę. zdjąłem "obudowę" maski i okazało się że w takich plastikach białych gdzie są podpięte węzyki płyn pryska przez dziurkę która jest w jednym jak i drugim plastiku zamiast iść na dysze. nie wiem o co chodzi. czy te dziurki powinny być ?

______

Poprawiłem tytuł! Proszę się wyrażać mniej lakonicznie w tytułach. To nie musi być poezja, ale żeby było jakimś naprowadzeniem na problem! //mattiss

Opublikowano (edytowane)
mam taki problem. z jednej dyszy spryskiwacza leci płyn normalnie a z drugiej wogóle. ale z obu leci też pod maskę. zdjąłem "obudowę" maski i okazało się że w takich plastikach białych gdzie są podpięte węzyki płyn pryska przez dziurkę która jest w jednym jak i drugim plastiku zamiast iść na dysze. nie wiem o co chodzi. czy te dziurki powinny być ?

Nie powinny być zaklej taśmą,albo wymień wężyki.Druga sprawa ten który nie psika pewnie jest zapchany.Tradycja w e36 spróbuj przepchać szpilką dysze,a jak nie pomoże wymontuj go.Wrzuć do szklanki wsyp kwasek cytrynowy najlepiej dwa i zalej wrzącą wodą.Zostaw na noc,kamień w dyszach sie rozpuści i będzie :cool2: Sprawdzone testowałem u siebie.Pozdrawiam :8)

Edytowane przez ŁYSY.BMW.E36
Opublikowano

Zgadzam się z przedmówcą.

A co do zapchanych dysz, możesz je wyjąć i spróbować wypłukać to co blokuje dyszę wodą pod ciśnieniem(możesz wziąć też trochę wody do ust i za pomocą buzi wtłoczyć ją do dyszy, mi się tak udało ;P ), lub spróbować znaleźć cieniutki drut i przepchać.

Najprostszym wyjściem będzie oczywiście zakup nowych dysz, nie powinieneś mieć problemu ze znalezieniem ich na np aukcji.

Opublikowano

Nie powinny być zaklej taśmą

No i tu się mylisz kolego bo nawet w nowych (z tym że to się nie nazywa dysza tylko zaworek) jest dziurka . W tym zaworku jest membrama gumowa jeśli ona pęknie to właśnie tą dziurką wylatuje płyn . Ale bez tego zaworka da się żyć można go wyeliminować . Ja za dwa oryginał BMW zapłaciłem 30zł z tym że to było w tamtym roku , no a w tym roku vat 23%

  • 2 lata później...
Opublikowano
Witam, odgrzeje kotleta bo mam ten sam problem.moje pytanie jest takie: czy ten zaworek zwrotny musi byc przy dwoch spryskiwaczach? bo ja mam tylko przy jednym, moze ktoś kiedys wywalil jeden bo mu lecial z niego plyn.
Opublikowano

ależ tu miejscami pierdoły czytam...

 

zaworki mają otwory, które pełnią rolę zabezpieczającą np. przed zrzuceniem wężyka z zaworka w razie zapchania dysz spryskiwacza.

 

pierwsze co trzeba zrobić jeśli masz niedrożny spryskiwacz to wypiąć go z maski i zaworka i wyczyścić. najlepiej (uwaga co wrażliwsi) wsadź sobie w usta króciec wchodzący do zaworka, a dyszki spryskiwacza włóż do ciepłej wody i najpierw wessij trochę wody, a potem wypuść ją w drugą stronę - powtórz to kilka/kilkanaście razy aż do momentu, w którym dmuchając w króciec poczujesz, że przez obie dyszki powietrze leci jednakowo.

 

po czyszczeniu załóż dyszę na miejsce i sprawdź czy działa. jeśli nie, to niestety do wymiany masz zaworki. oryginalna sztuka w aso-bmw.pl kosztuje bodajże koło 16pln.

 

i nie kupuj płynów do spryskiwaczy po 8pln/5l, szczególnie jeśli to zimowy :P

 

4_master, oba spryskiwacze powinny mieć swoje zaworki. przy okazji warto założyć nowe obejmy zaciskowe na wejścia wężyków do zaworków.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.