Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy i koleżanki(jeśli są)

 

Po zimie w moim X5 pływak (gdybam) zaciął się na rezerwie ,może mój błąd ze zostawiłem na zimę z za małą ilością paliwa ale cóż.

Wskazówka delikatnie porusza się jakieś 2-3-mm i cały czas świeci się kontrolka rezerwy, miał ktoś może już taki problem albo wie o co chodzi, czekam z niecierpliwością.

:mad2:

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

jak będziesz miał jakąś środkową ilość paliwa (20-60l) włącz na komputerze pod zegarami test 06 i powiedz co on pokazuje. A konkretnie wskazania są takie:

większa komora / mniejsza komora (z niej idzie paliwo do silnika) / ilość całkowita

np: 15,7/22,3/38,0

U mnie też się ostatnio to przycieło, ale odłączenie aku na 10 minut rozwiązało problem.

Opublikowano

Muszę przyznać że również zaczął bym od resetu kompa tzn odłączenia klemy od akumulatora.

Kiedyś czytałem na ten temat ale ... no właśni ale...jak wejść w test pod zegarami ?

Opublikowano
Muszę przyznać że również zaczął bym od resetu kompa tzn odłączenia klemy od akumulatora.

Kiedyś czytałem na ten temat ale ... no właśni ale...jak wejść w test pod zegarami ?

Na włączonym zapłonie wciskasz prawy guziczek na zegarach i trzymasz odpowiednio długo. Pierw pojawi ci sie CHECK OK, zniknie i po kilku sekundach TEST. Pewnie od razu bedziesz mial TEST 20, czyli zablokowane testy, ale bardzo prosto je odblokowac. Czytasz ostatnie numery swojego numeru VIN, dodajesz je i masz cyfrę odblokowującą (np 1+4+2+7+3=17). Wbijasz ją naciskając lewy (chyba) guziczek i jak wyskoczy ci 17 to zatwierdzasz prawym znowu i tyle. Wtecy wchodzisz w TEST 06 i tam masz poziom paliwa w komorach (07 to temp silnika, 09 to ładowanie...) chcesz to wysle ci rozpiske ma maila ;)

Opublikowano

pewnie że chce ale lepiej wrzuć ja na rapida lub inny serwer to każdy będzie mógł sobie zassać teraz albo za rok, dwa. Przejdziesz do historii :))

Jak nie link to ślij na korekkom[małpa]poczta.onet.pl. Dzięki

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Muszę przyznać że również zaczął bym od resetu kompa tzn odłączenia klemy od akumulatora.

Kiedyś czytałem na ten temat ale ... no właśni ale...jak wejść w test pod zegarami ?

Na włączonym zapłonie wciskasz prawy guziczek na zegarach i trzymasz odpowiednio długo. Pierw pojawi ci sie CHECK OK, zniknie i po kilku sekundach TEST. Pewnie od razu bedziesz mial TEST 20, czyli zablokowane testy, ale bardzo prosto je odblokowac. Czytasz ostatnie numery swojego numeru VIN, dodajesz je i masz cyfrę odblokowującą (np 1+4+2+7+3=17). Wbijasz ją naciskając lewy (chyba) guziczek i jak wyskoczy ci 17 to zatwierdzasz prawym znowu i tyle. Wtecy wchodzisz w TEST 06 i tam masz poziom paliwa w komorach (07 to temp silnika, 09 to ładowanie...) chcesz to wysle ci rozpiske ma maila ;)

 

Witam.

Można prosić tą rozpiskę, będę bardzo wdzięczny :D Dzięki :cool2: Pozdro :P

Opublikowano

Można prosić tą rozpiskę, będę bardzo wdzięczny :D Dzięki :cool2: Pozdro :P

to podaj maila! no chyba że mogę wysłać ci gołebiem pocztowym - może kiedyś trafi.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Można prosić tą rozpiskę, będę bardzo wdzięczny :D Dzięki :cool2: Pozdro :P

to podaj maila! no chyba że mogę wysłać ci gołebiem pocztowym - może kiedyś trafi.

 

 

Przepraszam, troszkę zabiegany jestem i długo mnie nie było :roll: Poproszę ponownie o tę rozpiskę, a oto mój e-mail [email protected]

Pozdrawiam oraz dziękuję :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.