Skocz do zawartości

Youngtimery z ogłoszeń


Gość lagadula

Rekomendowane odpowiedzi

Diesel jesli chodzi o mentalnosc to musze sie zgodzic, sam gdybym zobaczyl e28 z gazem nie pomyslal bym najlepiej o jej wlascicielu.

Napewno nie uwierzyl bym ze wlasciciel kupuje wahaczy lemfordera, klocki i tarcze ate, wszystkie narawy wykonuje terminowo, ja nawet werze gumowe kupuje ze znaczkiem BMW ale to inna sprawa. Jak juz wspomnialem gaz to najwieksza pomylka, tymbardziej, ze nie jest to jedyne auto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 516
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Znalazłem takie E28 na Allegro ro produkcji podany jest 1984 a jest to ewidentny Shadow a one przecież tylko w 87 były robione o ile dobrze się orientuje ? Na przeróbkę też nie wygląda bo ma szerokie złącze diagnostyczne pod maską jakaś pomyłka czy cu ? http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=132288714
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

niech ktos mi wyjasni jak to dziala, czlowiek chce sprzedac auto i robi foty w "ciemnosciach", przeciez na tych zdjeciach widac cale NIC czy jechac w odpowiednie miejsce to jest problem ? teraz moze nie ma za duzo slonca ale przeciez w dzien jest widniej, nie mamy nocy polarnej czy innych kataklizmow ktore powoduja brak slonca, czy moze cos ze mna jest nie bardzo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do sprzedania BMW 2002 z 1976 roku.

 

Samochód ma zrobioną:

-kompletną blacharke, zarówno karoserie, jak i podłoge. Lakier fiolet metalik z BMW e34 M5.

 

-szpera i całe przeniesienie napędu z e30

 

-nowe, kompletne, czarne, skórzane wnętrze, przeszywane czerwona nicią, fotele Recaro.

 

-silnik podchodzi z e30 318 IS (137 KM, 170 Nm), w pełni sprawny i na chodzie, osadzony na seryjnych mocowaniach, więc zawsze można bez problemu włożyć seryjny (nie mam go, ale wiem kto ma; )

Filtr stożkowy K&N, wszystkie płyny wynienione (olej, płyn od wspomagania, płyn hamulcowy, płyn w chłodnicy).

 

-wymienione klocki hamulcowe z przodu.

 

-nowy wydech ze stali nierdzewnej od kolektora, na jednym końcowym tłumiku komorowym.

(jeżeli dla kogoś będzie z głośno zawsze można wspawac tłumik srodkowy w profesjonalnym warsztacie, nie ma najmniejszego problemu).

 

-nowe koła z e30, wypolerowane na lustro ranty i przednia strona ramion.

 

-nowe praktycznie nieużywane opony Toyo Proxes T1R w rozmiarze 195/55/15.

 

Samochód jeździł tylko na PB 98, żadnego gazu, ani innych wynalazków.

 

Do zrobienia pozostały zegary (działa obrotomierz, lecz prędkościomierz nie został podpięty), ze wzglądu na szersze koła niż w serii przydałyby się ok. 0,5 cm dystanse na przednie koła.

I dla lepszego wyglądu możnaby zamontowac dokładke z przodu, niestety moja się zniszczyła o krawężnik.

 

Cena jaka mnie interesuje to 18 tyś. zł do negocjacji. Samochód posiada ważny przegląd i ubezpieczenie.

Przez zime nie używany.

Policja czesto zatrzymuje ten samochód, bo chcą go obejrzeć; )

 

Preferowny kontakt:

przez tel. 509-464-908 od 11 rano do późnej nocy, albo grono 24/7; )

Zdjęcia:

http://exxx.fotolog.pl/10,2006,archiwum.html

 

http://img223.imageshack.us/img223/5802/azn2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okaleczyl? fajny ekonomiczny smigacz w dobrym stanie i z pieknym designem.. nie widze zadnego 'ale' w tym ze mechanika jest z e30...

 

oczywiscie nie jest tak cenny jak oryginal w takiej samej kondycji, ale z okaleczeniem mocno przesadziles; na bazie bmw i wyglad oryginal (bez felg)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś się napracował :modlitwa:

 

Gdyby była moja to wyrzuciłbym zbędne graty, założył klatkę i przeznaczył do zabawy (IS+szpera) :D

 

Ewentualnie zmieniłbym koła i nawet zimą do pracy bym tym sprzętem latał :D

 

aaaaaaa i czarne szyby oczywiście do wybielenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cenie ludzi ktorzy kochaja klasyczny design tak jak ja i ty... dzieki temu tez zdaje sobie sprawe z rynkowych roznic pomiedzy asortymentem do bmw~'87 a wczesniejszych... jesli samochod o tak atrakcyjnej youngtimerowej linii zahcowej w oryginale i jeszcze w tak pieknym stanie ma szanse jezdzic po ulicy regularnie dzieki nowszej mechanice, to popieram ten zabieg..

 

ale nie jestem z gatunku '100% oryginal i nic dalej', tu sie zgadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cenie ludzi ktorzy kochaja klasyczny design tak jak ja i ty...

 

hehe... to chyba zależy od wieku (mam 32 lata)... poprostu uważam, że auta które pamiętam z dzieciństwa, z ulic jako codzienny środek transportu można tuningować a te których nie pamiętam tuningować nie wolno :D

 

...choć w regulaminie Tego forum jest taki zapis:

 

14. Zakaz zamieszczania zdjęć zawierających tzw. wiejski tuning. Na forum propagujemy jak największą oryginalność samochodów bądź tuning w wykonaniu profesjonalnych tunerów.

 

...to sam mam kilka fotek aut ACS i Alpiny które wyglądają... Bardzo Mocno Wiejsko :D

Edytowane przez ROBERT MALINOWSKI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem w stanie zrozumiec ze ktos mial takie widzimisie i okaleczyl to auto ale cena to poprostu :duh:

 

Z dwojga złego :twisted: :twisted: :twisted: lepsze to z sercem od BMW z przodu, niż ta czerwona "rzeźnia" z wstawionym centralnie VR6 od VW, co ją kiedyś na forum klubowym z obrzydzeniem linkowałem :duh:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm a ja kocham klasyczny styl :!: tylko klasyczny styl ale z drugej strony bz tych tuningowanych zabawek bylo by troche nudnawo fajnie czasem sobie polukac jak fachowcy modyfikuja starsze autka (nie mowie tu o panu stefanie ktory mowi "ze bez młota to nie robota" tylko o fachowcu.

Druga rzecz to taka iz najczesciej auta ktore zostaja poddane jakimkolwiek przerobka to totalne zlomy i poprostu z niczego powstaje fajny tunngowany klasyk. Moim skromnym zdaniem wole zeby takowe auto zostalo uratowane i poddane tunigowi niz zeby zostalo skasowane lub rozebrane :!: Takie jest moje zdanie.

moje modele
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem wole zeby takowe auto zostalo uratowane i poddane tunigowi niz zeby zostalo skasowane lub rozebrane :!: Takie jest moje zdanie.

 

Tyż prowda :8) :mrgreen: :cool2:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z dwojga złego :twisted: :twisted: :twisted: lepsze to z sercem od BMW z przodu, niż ta czerwona "rzeźnia" z wstawionym centralnie VR6 od VW, co ją kiedyś na forum klubowym z obrzydzeniem linkowałem :duh:

 

Rozmawiałem kiedyś jej właścicielem :D - miał w planach budowę auta z dwoma silnikami :shock:

 

Komentarz zbędny :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko pieknie ładnie ale pamietajcie że 2002 to unikat i montowanie tam wnetrzności od E30 to troche profanacja. Nie mówie że auto jest brzydkie, i pewnie bym kupił je w przypływie gotówki lub emocji ale nie ukrywam że gdyby stało to i 2002 oryginał to wziałbym oryginał. Jestem trochę konserwatywny, i lata juz nie te (30) dlatego szanuję "tradycję".
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko pieknie ładnie ale pamietajcie że 2002 to unikat i montowanie tam wnetrzności od E30 to troche profanacja.

 

Pewnie, że tak :D

Ja poprostu zakładam sytuację w której dostałbym lub tanio kupił takie auto...

Gdybym natomiast robił remont to zrobiłbym rajdówkę/wyścigówkę z tamtego okresu lub 100% oryginał :D

Z drugiej jednak strony nie chcę potępiać twórcy tego 2002 ponieważ kosztowało go ono masę wysiłku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cenie ludzi ktorzy kochaja klasyczny design tak jak ja i ty...

hehe... to chyba zależy od wieku (mam 32 lata)... poprostu uważam, że auta które pamiętam z dzieciństwa, z ulic jako codzienny środek transportu można tuningować a te których nie pamiętam tuningować nie wolno :D

 

...choć w regulaminie Tego forum jest taki zapis:

 

14. Zakaz zamieszczania zdjęć zawierających tzw. wiejski tuning. Na forum propagujemy jak największą oryginalność samochodów bądź tuning w wykonaniu profesjonalnych tunerów.

nie wiem co ma do rzeczy wiek i regulamin forum o wiejskim tuningu do tej odrestaurowanej sztuki z mlodszym napedem, ale ok... pewnie gdyby cie minela na ulicy to bys nie mial pojecia ze pod maska jest nowszy silnik od e30 i nie robiloby ci to roznicy, ale z racji ze wiesz to zmienia postac rzeczy, nie? bmw to bmw, silnik od vw to zeszmatlawienie calego zabiegu, tez pamietam ten wynalazek polski :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem co ma do rzeczy wiek i regulamin forum o wiejskim tuningu do tej odrestaurowanej sztuki z mlodszym napedem, ale ok...

 

W tym przypadku akurat faktycznie te dwie rzeczy nie mają ze sobą wiele wspólnego.

W sumie moja uwaga nie miała nic wspólnego z tym tematem... takie małe OT na temat tuningu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1636067

 

:jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :mad2: :mad2: :mad2: :duh: :duh: :duh:

wiem ze to nie M3 ale jednak ma to serce

 

Coś mi się zdaje, że na rynek włoski szły E30 M3 z dwulitrowymi motorami... :?: :?: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.