Skocz do zawartości

316i zarzuca lekko tyłem w koleinach


damianex200

Rekomendowane odpowiedzi

podczas jazdy zarzuca lekko tylem na koleinach. bylem na diagnostyce i wszystko jest ok. amorki przednie załozylem nowe, tylne maja jeszcze PO 75%, gumy i tuleje bez luzow. Zbieznosc przodu ustawiona. nie wiem co sie dzieje Czy tyl tez trzeba na zbieznosc postawic? czy wogole sie da ustawic tyl? Poinformowano mnie ze wina opon bo szerokie, otoz zimowe maja 185x65, zalozylem juz letnie na alu 195x65, wiec szerokosc jest idealna. prosze o porady. z gory dziekuje..]

 

_______

Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu. Następnym razem otrzymasz ostrzeżenie. mattiss

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podczas jazdy zarzuca lekko tylem na koleinach. bylem na diagnostyce i wszystko jest ok. amorki przednie załozylem nowe, tylne maja jeszcze PO 75%, gumy i tuleje bez luzow. Zbieznosc przodu ustawiona. nie wiem co sie dzieje Czy tyl tez trzeba na zbieznosc postawic? czy wogole sie da ustawic tyl? Poinformowano mnie ze wina opon bo szerokie, otoz zimowe maja 185x65, zalozylem juz letnie na alu 195x65, wiec szerokosc jest idealna. prosze o porady. z gory dziekuje..]

Jeżeli faktycznie wszystko masz sprawne.Poczytaj tutaj viewtopic.php?f=68&t=143125.Jakiś czas temu też mi tył pływał,wymiana tulejek pływających i po kłopocie :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o to chodzi ze wszystko sprawne, szarpaki nie wykazaly luzow, przod zbieznosc ustawiona, czy tyl tez moze trzeba ustawic? czytalem gdzies na forum ze ustawiac trzeba odrazu obie osie a nie tylko jedna bo inaczej auto nie bedzie sladowac. co do rzucania to na zaszronionej nawierzchni przy 60km/h odczuwalo sie to jakby mialo postawic bemke w poprzek, plywal jak na wodzie- zaznacze ze jechalem bez gwaltownych przyspieszen bo wiem czym to grozi w tylno-napedowym aucie, na sniegu jechalo sie bez problemu ale jak kola poczuly asfalt to lekko szarpnelo tylem tak jakby kola szly rakiem. sprobuje jeszcze zbieznosc ustawic. moze to pomoze. a co do tulei plywajacych jaki to wydatek mniej wiecej?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie balwan a co ustawial, cholera. mialem maly problem z kierownica, byla ukosem. powiedzialem ze chce ustawic zbierznosc i kolo kierownicy na prosto. nie dal rady ruszyc jednej koncowki drazka ktora miala juz luz to ja nacial tarcza, fakt puscila i zalozyl nowa ale tylko jedna koncowka ustawil kierownice i zbierznosc drugiej nie ruszyl nawet bo mowil ze doliczy mi za ciezka robote, bo koncowki sa zapieczone i trzeba sie meczyc zeby odkrecic wiec mialem to w d... niech laski mi nie robi. on jest fachwcem nie ja i nie bede placil za to ze ciezko odkrecic. fabryka nie produkuje do cholery drwenianych czesci do aut wiec mialo prawo zardzewiec. 60zl koncowka, 50 zbieznosc plus 40 za ciezka robote bo zapieczone koncowki. chore to, zbieznosc to zbieznosc place za wykonanie a nie za to co ciezko, lekko mozna tylko lezec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie balwan a co ustawial, cholera. mialem maly problem z kierownica, byla ukosem. powiedzialem ze chce ustawic zbierznosc i kolo kierownicy na prosto. nie dal rady ruszyc jednej koncowki drazka ktora miala juz luz to ja nacial tarcza, fakt puscila i zalozyl nowa ale tylko jedna koncowka ustawil kierownice i zbierznosc drugiej nie ruszyl nawet bo mowil ze doliczy mi za ciezka robote, bo koncowki sa zapieczone i trzeba sie meczyc zeby odkrecic wiec mialem to w d... niech laski mi nie robi. on jest fachwcem nie ja i nie bede placil za to ze ciezko odkrecic. fabryka nie produkuje do cholery drwenianych czesci do aut wiec mialo prawo zardzewiec. 60zl koncowka, 50 zbieznosc plus 40 za ciezka robote bo zapieczone koncowki. chore to, zbieznosc to zbieznosc place za wykonanie a nie za to co ciezko, lekko mozna tylko lezec

Z tego co piszesz ,to ustawil zbierznosc z prawdopodobnie uszkodzoną końcówka z drugiej strony,czyli rownie dobrze mogłeś wogóle nie jechac do,tego mechanika,bo z luzami to co on ustawi :duh: Posprawdzaj na podniesionym tyle tuleje w progach,bo gdy padają ,to czesto trzeba nieco krzywic kiere ,żeby jechac prosto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. nici ze zbieznosci.... :mad2: :mad2: :mad2: tuleje maja luz i nic to nie da tak powiedzieli. zwykla lyzka zbadal. koszt tuleji plywajacej to od 100-120zl sztuka. tuleja belkowa 40-70zl sztuka a mi potrzeba dwie plywajace i dwie belkowe. plus robocizna plus zbieznosc... B M W- BEDZIESZ MIAL WYDATKI. KTOS MIAL RACJE!!! :cry2: :cry2: VW TANSZY W UTRZYMANIU CHOLERA!! :duh: mieliscie racje ze sa luzy. ale powiedzieli zebym tlukl az sie rozpadna calkiem tuleje bo nie ma po co zmieniac skoro nic takiego sie nie dzieje a znalazlem tansze tuleje o polowe prawie Plywajace od 40 do 70 zl.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B M W- BEDZIESZ MIAL WYDATKI. KTOS MIAL RACJE!!! :cry2: :cry2: VW TANSZY W UTRZYMANIU CHOLERA!! :duh:

Tylko jazda wg mnie VW a BMW,to tak jakby przesiąśc sie z konia na krowe-niby i to i to jedzie,ale czujesz że coś nie tak z wyglądem,ale to kwestia gustu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. nici ze zbieznosci.... :mad2: :mad2: :mad2: tuleje maja luz i nic to nie da tak powiedzieli. zwykla lyzka zbadal. koszt tuleji plywajacej to od 100-120zl sztuka. tuleja belkowa 40-70zl sztuka a mi potrzeba dwie plywajace i dwie belkowe. plus robocizna plus zbieznosc... B M W- BEDZIESZ MIAL WYDATKI. KTOS MIAL RACJE!!! :cry2: :cry2: VW TANSZY W UTRZYMANIU CHOLERA!! :duh: mieliscie racje ze sa luzy. ale powiedzieli zebym tlukl az sie rozpadna calkiem tuleje bo nie ma po co zmieniac skoro nic takiego sie nie dzieje a znalazlem tansze tuleje o polowe prawie Plywajace od 40 do 70 zl.

Tak jak obstawiałem tuleje pływające.Nie zniechęcaj się głowa do góry :sad2:Wymień i problem będziesz miał z głowy :cool2: ,też przez to przechodziłem.Kolega wyżej dobrze pisze nie porównuj WW do BMW :nienie: . BMW-BĘDZIESZ MIAŁ WYGODĘ :cool2: .Pozdrawiam :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź dokładnie tuleje tylnego wahacza wleczonego - metalowo gumowe pod progiem, lubią się uszkodzić, metal odspaja się od gumy i tuleja się przesuwa, wtedy buja autem...

 

 

jak sprawdzic ta tuleje ?

Włóż brechę w miejsce gdzie jest tuleja poruszaj i będziesz widział czy się odkleiła guma od metalu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź dokładnie tuleje tylnego wahacza wleczonego - metalowo gumowe pod progiem, lubią się uszkodzić, metal odspaja się od gumy i tuleja się przesuwa, wtedy buja autem...

 

 

jak sprawdzic ta tuleje ?

Włóż brechę w miejsce gdzie jest tuleja poruszaj i będziesz widział czy się odkleiła guma od metalu.

 

 

breche pod wachacz i poruszac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.