Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam do kupienia piękną E36 Touring, właściciel mnie przekonuje, że wyszła ona oryginalnie z BMW na zawieszeniu M-Technik i w M-Pakiecie. Dziś się o tym przekonam i pojadę zbadać auto po VIN-nie do BMW. Moje pytanie jest następujące, czym różni się zawias M-Technik od seryjnego? jak wygląda naprawa takiego zawieszenia? Będę wdzięczny za odpowiedzi.
Opublikowano

z tego co wiem: amortyzatory o krótszym skoku - sporo droższe niestety; sprężyny niższe - też sporo droższe, ale można zastąpić innymi, na rynku spory wybór; przedni stabilizator ma większą średnicę (wydaje mi się że tylko w 4-cylindrówkach, ale mogę się mylić)

 

ogólnie naprawy zawieszenia nie różnią się od standardowego - poza niestety amortyzatorami

 

pozdr

Opublikowano

...tylni stabilizator też jest grubszy.

zawieszenie twardsze ...i to się czuje, ale nie to że auto jest mocno twarde. Nie nurkuje przód, auto stabilniej reaguje na dynamiczne zmiany kierunku jazdy. Porównywałem i jest różnica

Z tymi cenami to bez przesady, amortyzator to coś ok 380zł ..sprężyny nie wiem

A jeśli chodzi o cenę wszystkich eksploatacyjnych części zawieszenia przedniego E36 (oprócz sprężyn i amorów) czyli sworznie, tuleje, łączniki i gumy itp. pół roku temu płaciłem ok 450zł ...części wyższej jakości czyli Meyle itp.

Opublikowano
Dzięki za info, auto jadę oglądać w poniedziałek i muszę się przygotować czy ma wszystko oryginalne. Mało kasy nie kosztuje jak na E36 tak więc będę badał. Jak będziecie mieli jakieś sugestie które będę pomocne to poproszę. Pozdrawiam
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.