Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam! Zamierzam kupić BMW Touring 3.0 w dieslu 193km rocznikowo od 1999-2003 i mam pytanie jakie są po prostu najczęstsze problemy z tym wozem. Interesuje mnie czy są problemy z wtryskami, pompą paliwa, zagrzewanie się silnika przy większych prędkościach (150-170km/h) Czy wtryski na comon raily są też bardzo delikatne jak pompowtryski bo przyznaje, że nie zawsze będę tankować na stacji shell :P Proszę o wszelakie opinie, sugestie i porady na temat tego samochodu.
Opublikowano
moje zdanie zdanie,jak chcesz oszczędzać na paliwie to kup coś innego ,e39 530d nie lubi siuśków z byle jakiej stacji ,co zalejesz tak ci sie odpłaci jak chcesz oszczędzać kup octawie 1,9 tdi albo passata starego do którego wlejesz olej z lidla ,ale to jest tylko moje zdanie ,nie chce nikogo urazić ,ale jeśli kupować takie auto to trzeba liczyć sie z kosztami eksploatacji nie masz,nie kupuj ,masz cieszysz sie zajebistym autem,pozdrawiam wszystkich
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
witam! Zamierzam kupić BMW Touring 3.0 w dieslu 193km rocznikowo od 1999-2003 i mam pytanie jakie są po prostu najczęstsze problemy z tym wozem. Interesuje mnie czy są problemy z wtryskami, pompą paliwa, zagrzewanie się silnika przy większych prędkościach (150-170km/h) Czy wtryski na comon raily są też bardzo delikatne jak pompowtryski bo przyznaje, że nie zawsze będę tankować na stacji shell :P Proszę o wszelakie opinie, sugestie i porady na temat tego samochodu.

 

Auto super, jak kupisz z niskim (prawdziwym oczywiście) przebiegiem to będziesz jeździł bezawaryjnie. Poczytaj jak się dba o silniki z turbo, nie lej paliwa gdzieś u heńka w polu i będzie ok.

Opublikowano
Po nalaniu tych "siuśków" wtryski potrafią paść już po kilkunastu kilometrach. O diesla z turbiną i nowoczesnym układem paliwowym należy dbać... Rozgrzewanie silnika, oczekiwanie na zejście turbo z obrotów, dobre paliwo itd.
Opublikowano
witam! Zamierzam kupić BMW Touring 3.0 w dieslu 193km rocznikowo od 1999-2003 i mam pytanie jakie są po prostu najczęstsze problemy z tym wozem. Interesuje mnie czy są problemy z wtryskami, pompą paliwa, zagrzewanie się silnika przy większych prędkościach (150-170km/h) Czy wtryski na comon raily są też bardzo delikatne jak pompowtryski bo przyznaje, że nie zawsze będę tankować na stacji shell :P Proszę o wszelakie opinie, sugestie i porady na temat tego samochodu.

 

Tak jak przedmówcy ważne jest paliwo, nie musi być koniecznie z shella ale tez nie z żadnej w szczerym polu, do tego nie kombinuj z żadnym biopaliwem.

Problemy w tym aucie to zależy co kupisz, więc uzbrój się w cierpliwość i jeśli coś Cię zaintersuje to nie żałuj 200-300 pln na sprawdzenie w ASO czy w warsztacie który zna się na tej marce i ma specjalistyczny sprzęt, odradzałbym w kombi w przypadku jeśli chcesz zaoszczędzić na kosztach eksploatacji zawieszenie Nivo, nie wiem jaka jest Twoja wiedza na temat marki, więc jeśli chcesz takie zawieszenie to sprawdź od spodu czy poduszki nie są sparciałe, często siadają tzw. "jeżyki" czyli regulatory prędkości dmuchawy, jeśli włączysz na panelu dmuchawę i będzie efekt falowania to znaczy, że do wymiany koszt nowej podróbki miedzy 100- 200 pln, pompa progowa też potrafi się popsuć. Z zagrzewaniem się silnika raczej nie ma problemu to już inna konstrukcja silnika niż w sławetnym TDS.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.