Skocz do zawartości

Jaki skutek uboczny moze miec odkrecenie klapek na DPF ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dzieki kolego,

To tak jak wyczytalem na innych postach na forum,noto mam duzy dylemat bo kupilem zaslepki zeby klapki usunac a tu DPF moze mnie finansowo wykonczyc....swietnie,ale co robic zmieniac czy nie jak na kolektor nowy niemam kasy?

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Wyiąć DPF i zrobić program u tunera który usunie pozostałości DPF w komputerze i nie będzie dodawał paliwa w celu wypalenia.

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko jak kolega nie ma kasy na nowy kolektor to na wyciecie DPF-a tez zabraknie.
Opublikowano

A moze wiecie panowie ile to biedzie kosztowac ?

A druga sprawa to jezeli zdecyduje sie na wstawienie tych zaslepek w kolektorze to po jakim czasie DPF bedzie mnie dreczyl ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A moze wiecie panowie ile to biedzie kosztowac ?

 

Nowy kolektor ok. 2000 zł

 

Usunięcie DPF-a ok. 1500 zł

Opublikowano
Tylko jak kolega nie ma kasy na nowy kolektor to na wyciecie DPF-a tez zabraknie.

 

To znaczy, że E60 nie jest dla niego, niech kupi jakiś prostszy samochód, przykre ale prawdziwe.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Znajomy wymieniał kolektor w E60 3.0d i płacił za niego ok.1600zł.(nowy)
Opublikowano

Ponawiam pytanko do ludzi co ogarniaja ten temat na 100%,nie do statystow???

Jest ktos moze na forum co zdemontowal klapki i zrobil jakis konkretny przebieg i niemial awarii z DPF???

Opublikowano

Ja nie mam klapek ale i fabrycznie nie mam dpf. Bez klapek zrobiłem już kilka tysięcy km i różnic nie widze.

Wdług mnie jeśli nie chcesz wydawać pieniędzy na nowy kolektor to lepiej wywalić klapki i uratować silnik przed ewentualną destrukcją nawet ryzykując szybsze zużycie dpf, które nie jest jeszcze potwierdzone.

Według mnie wersja ekonomiczna - wywalić klapki, a jak nawet uwali sie dpf to go też wywalić:) hehe Troche kontrowersyjne rozwiązanie.

Zakup nowego kolektora, a na nowy dpf i tak kiedyś przyjdzie czas.

 

Pozdro

Opublikowano

Masz racje kolego,

Lepiej uratowac silnik bo to najdrazsza rzecz w samochodzie chyba..... :roll:

A tak jak mowisz na DPF i tak przyjdzie czas,wiec pozniej sie bede martwil.Mam nadzieje ze sobie poradze z tymi blaszkami,jutro biore sie za robote.Kupilem plyn do czyszczenia zaworu,ciekawy jestem stanu wydajnosci klapek przy 200tys km :wink:

Opublikowano

Moje klapki wytrzymały 256 tys km ;) przy czym pare tys km wcześniej były sprawdzane i wyglądały bardzo dobrze także nie ma sie co sugerować tym, że wyglądają dobrze.

 

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.