Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Gdy na biegu jałowym dodam gazu to auto słabo sie wkręca tak jakby sie na początku dławił i dopiero po sekundzie wchodzi na obroty .

Gdy odepne silniczek krokowy albo przepływomierz i to obroty podnoszą sie ale wtedy po dodaniu gazu auto elegancko sie wkręca .

Czy to dławienie może być spowodowane uszkodzonym krokowcem albo przepływomierzem ?

Opublikowano
Moze masz nieszczelnosci w ukladzie dolotowym ? Silniczek krokowy czysciles ? Moze być też uszkodzona sonda lambda
Opublikowano

nieszczeloności raczej nie ma , weże całe nie popekane

 

 

A ja uważam, że takich tematów było tyle, tyyyyleeee i jeszcze tyyyyyyyleeeeeeeeeeeeee, więc dobrze by było gdybyś skorzystał z wyszukiwarki.

Masz tu na przykład na ten temat: viewtopic.php?f=68&t=148734

 

 

nie wiem co ten temat ma wspólnego z moim

mi obroty nie faluja

Opublikowano (edytowane)

Po pierwsze, to gdybyś się wczytał w podany temat, a nie przeczytał tylko nagłówek, to byś się dowiedział to i owo o przepływomierzu itp i jak silnik reaguje jak się go odłączy.

Po drugie dziwne że obroty nie falują a się dławi. Z reguły jedno ma związek z drugim. Może padł czujnik ciśnienia paliwa?

Edytowane przez reaper89
Opublikowano
Kolego sprawdz czy sonda ma podgrzewanie, u mnie było tak że nie dogrzewało sondy i na początku bardzo się dławił.błędy niue wyskakiwały.po dobrym rozgrzaniu chodził elegancko.Na zimnym lipa.
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano
Kolego sprawdz czy sonda ma podgrzewanie, u mnie było tak że nie dogrzewało sondy i na początku bardzo się dławił.błędy niue wyskakiwały.po dobrym rozgrzaniu chodził elegancko.Na zimnym lipa.

 

 

tylko ze u mnie jest na ciepłym tak jak i na zimnym

 

 

Po pierwsze, to gdybyś się wczytał w podany temat, a nie przeczytał tylko nagłówek, to byś się dowiedział to i owo o przepływomierzu itp i jak silnik reaguje jak się go odłączy.

Po drugie dziwne że obroty nie falują a się dławi. Z reguły jedno ma związek z drugim. Może padł czujnik ciśnienia paliwa?

 

skąd wiesz ile przeczytałem ?

nie wiele sie z tamtąd dowiedziałem szczerze mówiąc

jak odłącze przepływomierz albo krokowiec to obroty sie podnosza na ok 1300 -1400 i wtedy auto sie nie dlawi

 

czukjnik cisnienia paliwa / raczej nie bo zapomniałem napisac ze mam instalacje gazowa i na gazie to samo jest

Opublikowano
Co do przepływomierza to sprawdzałem w swoim i kumpla IS ale po odpięciu przepływki silnik gaśnie jak się go pedałem gazu nie ratuje. Więc wychodzi na to że może masz problem z przepływomierzem że silnik nadal pracuje bez niego
Opublikowano

ehhhhh....

na temat przeplywomierza i tego co sie dzieje po jego odlaczeniu lub awarii mozecie, a moze raczej mozesz Lucasp przeczytac w linku który podałem w tym temacie jak również w książce z serii "sam naprawiam..."

 

Na prawde uwazasz ze BMW zrobilo samochod ktory po wypadnieciu ktoregos z czujnikow staje w miejscu? (to pytanie retoryczne)

Opublikowano
A podpinałeś pod kompa czy pokazuje coś :? Może faktycznie przycina się silniczek krokowy lub dostaje upływności więc nie płynnie się otwiera :? z tym że po odpięciu będzie normalnie chodził - jeszcze kiedys ktoś pisał o patencie aby wypiąć wtyczkę krokowca i wpiąć w nią rezystor o wartości 2kOm ,wtedy komputer nie miesza nim i jeżeli autko chodzi normalnie to silniczek jest na 99procent do wymiany. A tak apropos, jak by przepływka padła to by chodził jak "muł" :wink:
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano

po podpieciu pod kompa nie ma błedów

 

jak odpiąłem krokowca i nim potrząsłem to cos jakby w nim sobie latało

to tak ma byc czy to jakies uszkodzenie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.