Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

A spróbuj najpierw wejść w INPA do sterownika imobilisera czyli do EWS i wykonać 'DDE-EWS alignment'. Ludzie na forum mieli podobne problemy i to pomagało. Sprawdź to w 1-szej kolejności.

 

EDIT: ma się to tempo z odpowiedziami nie? :lol: :norty:

Edytowane przez trandolf
Opublikowano
Witam

 

Mam problem po dolaczeniu INPY samochod przestal odpalac i wskoczyl blad 4A63 EWS Manipulation. I samochod nie odpala. Prosze o szybka pomoc:(

 

a jakm cudem to zrobiłeś?? aż strach inpe podpinać :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dobrze się skończyło :wink: jednak jest to nauczka aby nie zabierać się za coś o czym nie ma się pojęcia :cool2:
Opublikowano
a jakm cudem to zrobiłeś?? aż strach inpe podpinać

 

Laptop sie rozładował przy włączonym OBD w inpie, nie wiem dlaczego tak.

 

Dobrze się skończyło :wink: jednak jest to nauczka aby nie zabierać się za coś o czym nie ma się pojęcia :cool2:

 

Dlaczego od razu twierdzisz ze nie mam pojęcia?

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=134590 Zapraszam do oceny mego samochodu:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Była to raczej taka ogólna myśl :wink: Oczywiście nie znam Twojego stopnia opanowania tego sprzętu. Różnego rodzaju interfejsy i oprogramowanie do nich są bardzo łatwo dostępne dla każdego zainteresowanego dlatego też sporo osób porywa się na nie nie mając o tym zielonego pojęcia np. osoby zainteresowane kupnem auta. Osobiście nie pozwoliłbym oglądającemu "podłączyć się" do mojego samochodu
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Częsty przypadek z tym EWS ;)

 

Osobiście nie pozwoliłbym oglądającemu "podłączyć się" do mojego samochodu

 

Osobiście nie kupiłbym od Ciebie auta :mrgreen:

 

Oki więc postawmy się w odwrotnej sytuacji :norty:

Sprzedajesz auto. Jest nim zainteresowany np mój ojciec, więc zamawiam mu na allegro odpowiedni interfejsik wraz z oprogramowaniem i nastepnego dnia jedzie do Ciebie na oględziny jako specjalista od diagnostyki samochodowej :cool2: no bo przecież ma pro sprzęt :cool2: ciekawe czy wówczas byłbyś taki wesoły

Opublikowano

Szczerze wątpię czy cokolwiek by zdziałał bo kupno kabla to 1% sukcesu chociażby z INPA, żeby tylko sprawdzić błędy :) a co dopiero jakieś bardziej skomplikowana diagnostyka :)

Jeśli zainstaluje INPE i interfejs ruszy znaczy że już coś potrafi :) Wiem bo sam przechodziłem przez to i ciągle sie uczę ;)

 

Jak będe sprzedawał swoje auto mój komp jest do dyspozycji zainteresowanego nie mam nic do ukrycia :) A jak będę kupował, bez komputera nawet nie podejde. Do kupna dobrego auta trzeba wykorzystać wszystkie możliwe środki.

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak, ale ja Cię nie znam :wink: Oczywiście bez urazy. Nie wiem czy nie wciskasz mi kitu z tą znajomością elektroniki. Nie jestem w stanie stwierdzić czy jesteś specem czy kimś kto nie ma o tym zielonego pojęcia :nienie:

Podsumowując: sprawdzenie na kompie jak najbardziej, ale w ASO lub renomowanym zakładzie.

Pamiętajmy że to nie tylko my jako kupujący możemy zostać w jakiś sposób oszukani. Zawsze przychodzi moment sprzedaży i wtedy role się odwracają. Np. znajomy mojej siostry miał taką sytuację że umówił się z klientem na oględziny auta. Oglądał, oglądał, słuchał sobie silniczka itp. aż w pewnym momencie wsiadł i odjechał......... wydawałoby się nieprawdopodobne ale wystarczy chwila nieuwagi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.