Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Powielam ten watek z tematow technicznych, ale tam chyba zadko ktokolwiek to czyta.

Mam efekt drgajacej kierownicy przy hamowaniu (zaczyna sie juz nawet od niewielkich predkosci 60-70km/h) ale przy hamowaniu nawet z 220-230 nie ma jakiejs tragedii (i np efektu zwiekszajacego sie "lomotania" przy hamowaniu autem z duzej predkosci i slabymi/zuzytymi hamulcami)

Sprawdzilem bicie tarcz - wynosi 0.03mm. Czy to moze byc przyczyna? BMW podobnie jak inni producenci dopuszczaja 0.05mm

Jezeli nie to to moze felgi? Zalozylem do zimowek 17tki po prostowaniu/renowacji. Opony wywazone, chociaz sporo ciezarkow - nawet 60g

Co robic? :x

1) Szlifowac/wymieniac znowu tarcze? (maja moze 500km przebiegu)

2) Zalozyc nowe klocki (zuzyte w 1/3)?....wiem wiem przyoszczedzilem, powinienem zalozyc caly komplet a tak do nowych tarcz poszly lekko zuzyte klocki.

3) Walczyc z oponami, chociaz kola sa wywazone (przekrecac opony na felgach by zredukowac liczbe odwaznikow)?

4) Sprawdzac dokladniej zawias? Na przegladzie technicznym wyszlo, ze nie ma zadnych luzow

Beste Maschine der Welt
Opublikowano

Zawias sprawdzony - wszystko gra.

Jest lekkie pukanie jak auto jest podniesione na amortyzatorze - ale wg mechanika to normalne

Kola po przejechaniu 300km jeszcze raz wywazone - jedno bylo ok/ok, dwa pozostale po 10g dowazone, ostatnie chyba zgubilem ciezarek 40g

I wyjasnila sie takze sprawa z tarczami

Wyszlifowalem je - bicie ponizej 0.01mm

Rozpedzilismy sie do predkosci autostradowej, pierwsze hamowanie nie bija, pare hamowan - tarcze bija jak nie wiem co.

Szybki zjazd na podnosnik, zdjecie kola, tarcze jeszcze gorace - bicie tarcz 0,30mm :cry2:

Chytry 2 razy traci. Zaplacilem za tarcze Textrara - totalny badziew. :mad2:

Jak wiele osob na tym forum doradzala - hamulce kupuj tylko w ASO :cool2:

Beste Maschine der Welt
Opublikowano

A co was tak dziwi ? Przeciez org. klocki z logiem BMW to czasami sa Textary.

 

Wg mnie ta firma jest bardzo dobra mialem juz kilka kpl. tarcz/klockow textara i wszystkie zuzywaly sie i pracowaly bez zadnych excesow.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Pan z Textara powiedzial, ze to wyjatkowy przypadek i postaraja sie zareklamowac tarcze.

Podobno moje sie pokrzywily bo auto dlugo stalo :norty:

Beste Maschine der Welt
Opublikowano

Ja miałem oryginalne Textary z logiem BMW montowane w fabryce tyle że w Z3. Tarcze i klocki przejecheały 90.000 km.

Sam założyłem na przód polskie mikody GT. Taaak sam zakładałem bez ASO i taaaaak polskie tarcze. Do tego klocki TRW.

Nic nie bije, nic nie pyli, nic nie piszczy.

Pozdro :-)

Kupię kierunek biały, lewy do Z3
Opublikowano
Mikody GT uchodza za dobre tarcze, no i wyglad ...lakierowany srodek na duzy plus.
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Tarcze i klocki musze zrobic na tip tip bo zetka idzie do sprzedazy

Szkoda auta, ale potrzebne 4 siedzenia.

Cabrio raczej odpadnie - 200 litrow bagaznika nie pozwala na jakakolwiek podroz bez dachu, a Toyotowa pozycja za kierownica poraza :cry2:

Zostaje przy BMW...trwaja poszukiwania 335i coupe.

Beste Maschine der Welt
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.