Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
wydaje mi się, że jak wymienić turbo to na oryginalne z E46, szkoda marnować silnika chiptuningiem, chyba, że chcecie poszaleć i sprzedać auto laikowi, który nie zwróci na to uwagi. moja bunia przejechała 185 tyś. i jeszcze nie słychać turbo na całe szczęscie. żywotność turbo zależy od eksploatowania silnika. chiptuning z pewnościa skróci jej żywotność. zimą jazda do 2 tyś obr do zagrzania silnika i powinno być ok, natomiast po dłuższej jeździe nie gasić autaod razu tylko poczekać chwilę aż turbo się schłodzi olejem, żeby łopatki turbiny nie spiekały się.

 

nie zgodzę się z kolegą , chip tiuning zrobiony prawaidłowo - czyli indywidualnie dobrany program do silnika

 

- zmniejsza zużycie paliwa

- poprawia osiągi samochodu

bez skracania żywotności silnika turbo itd , oczywiście sprzęgło skrzynia itd od większej mocy i momentu może skrócić żywotnośc ale wszysko zależy jak kto jeździ , jak ktoś bez głowy jeździ to spali sprzęgło po 1 razie itd

 

ja mam z chipowane i bardzo sobie chwale , moc i moment , co do spalania to nie wiem bo od razy chipa wrzuciłem

ale ja mam 4 miechy bunie to powiedz co ja będe się mądrzył

 

ale kumple mają po 5 lat audi 1,9 tdi każde z chipowane i nic w tych autach się nie dzieje ,

 

więc można się bać chiptiuningu lub korzystać z dobrodziejstwa techniki i jak można to ulepszyć to co fabryka nie dopieściła

 

z drugiej też strony - a niech i mi padnie turbo - trudno wybule na nowe - warto dla osiągów :) nie będzie mi szkoda , nie taką kasę wkladają do wózków ludzie by kilka km dodać , w dislu to nie są kosmiczne kwoty , takie moje zdanie , benzynie by podnieś o 10 % moc trzeba sporo kasy wydać

Opublikowano
http://www.racingforum.pl/Prawdopodobnie-drugie-e46-330D-w-PL-z-3xx-ps-t83010.html

tylko że Ty masz 184 KM .... 204 KM jest bardziej rozwojowe ....

 

wiem, ale moje pytanie dotyczyło wersji 204KM - rozważam możliwość zrobienia małego upgrade w tym roku z 330d 2001r -> 2003/2004r (przy okazji może bym chapnął jakiegoś z gotową navi 16:9 bez dłubania samemu). tak więc jestem dalej zainteresowany tym tematem :cool2:

Opublikowano

Wnioski turbo pompuje tylko wartości optymalne (2,1bara) pod obciążeniem, sprawdzanie na postoju nie ma sensu.

 

a jakie powinny byc wtedy wsazania przeplywomierza???

 

juz doczytalem w innym poscie:

przy maxymalnym gazie na 3 biegu przepływka powinna dawać 1000-1100 jednostek

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Opublikowano
Witam koledzy własnie wczoraj padło mi turbo , zastanawiam sie nad używana mam do kupienia podobno w bardzo dobrym stanie za 1500 pln od faceta u którego brałem juz co nie co i sie nie zawiodłem . Chciałem regenerowac ale wszyscy mi odradzaja ,tak wiec prosił bym o jakies sugestje bede wdzieczny
Opublikowano
Robert: Ja właśnie zmieniłem na nowa Garett za ok. 3 tysie. jakbyś chciał wiedzieć

Wykorzystaj potencjał swojej nowej Garrettki :8)


Pomoc drogowa w Krakowie http://www.janhol.pl

-------------

C-O-N

Opublikowano
Witam Con ja znalazłem używke w stanie podobno idealnym tez juz zamontowałem auto jezdzi sporo lepiej niz na tamtej pszyspiesza równiej i szybciej ale wszystko wyczysciłem no i wymieniłem wezyki podcisnienia a jakie wrażenia u ciebie :cool2:
  • 4 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.