Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, prosze o pomoc osoby które uzytkuja jakies zglebowane e34 lub cos wiedza na ten temat.

Chem obnizeć autko ale nie na gwincie bo poprostu szkoda mi tej kasy, wiadomo ile do e34 kosztuje.

Zastanawiam sie miedzy Ta Technix 60/40, MTS 60/40 lub FK 75/40, a moze ma ktos jeszcze jakas propozycje. nie przeszkadza mi ze bedzie nisko lub twardzo bo to nie jest autko do jazdy na codzien, moze byc bardzo nisko i twardo.

linki do aukcji

http://allegro.pl/show_item.php?item=1474896917

http://allegro.pl/zawieszenie-sportowe-bmw-e34-60-40-tuningshop24-i1460229982.html

http://allegro.pl/zawieszenie-sport-tuning-obnizajace-bmw-e34-e-34-i1468360967.html

Opublikowano
powiem ci tak ja jeździłem e36 sedanem na zawieszeniu technixa tylko nie powiem ci jakim ale normalnie koszmar jezdzić koleiny na drodze musiałem kosić bo inaczej nie szło przejechać każda dziura tak samo omijana 2 razy się na koleinach zawiesiłem pomyśl jak to komicznie wyglądało jak koleś na środku skrzyrzowania wysiada żeby zepchnąć bunie z kolein krawężniki powyżej 6 cm od asfaltu wystające to była już ciężka sprawa więc zastanów się dobrze zanim to zrobisz pamiętaj że bunie nie kończą się na wysokości zderzaków (w dół) tylko podwozie jest troszkę niżej... co prawda dało się przyzwyczaić i jeździć ale pierwszy tydzień to był naprawdę koszmar miałem już dość w pewnym momencie. Autko miałem ponieważ kolega wyjechał za granicę i nie chciał żeby stało i pruchniało więc ja jeździłem ale teraz zabrał do niemiec tam to nie problem ale w polsce dziur,koleiny,krawężniki wysokie .... zastanów się 10 razy chyba że masz jakiś tor obok siebie i masz zamiar tam ganiać to nie ma problemu :P

Grubo albo Wcale...

FWD Is For GAY :P

http://www.youtube.com/user/Pienio21?feature=mhum#p/a

Opublikowano
Nie przeraza mnie to ze bede musial jezdzic slalomem i wybierac trasy ktore pokonam bez problemu, krawezniki nie beda wchodzily w gre. chodzi mi o trwalosc tych zawieszen, twardosc i o ile obnizaja w porownaniu do tego co pisza.
Opublikowano
chodzi mi o trwalosc tych zawieszen, twardosc i o ile obnizaja w porownaniu do tego co pisza.
co do trwałości amory w tej e36 wytrzymały dobre 2 lata to są twarde amory i krótkie sprężyny jeżeli będziesz jeździł ostrożnie to długo pociągną ... jeżli będziesz wpadał w każdą dziurę (co jest nieprzyjemne) to wytrzymają z jakieś 10 miechów .. twardość tych technixów bylła wystarczająca buda prawie się nie przechylała na zakrętach 45' przy 120km/h trzymał się drogi jak głupi .... ale jak się zerwało przyczepność to uuu lipa była... i o lie obniżają hymmm powiem w ten sposób zanim siedziały te technixy wsadzałem 3 palce pomiędzy nadkole a opone po zamontowaniu tych amorków nawet palca nie wsadziłem najmiejszego :P optycznie to buda siedziała na kapciach ... tak miej wiecej z tym co podają ... to np. 60/40 te wartości to są podane w milimetrach czyli 6cm/4cm i to jest skok odrazu podany czyli max długosci to 6 cm a min 4 cm przekładając to na proste samochód siądzie ci o jakieś 4 cm w dół tak miej więcej

Grubo albo Wcale...

FWD Is For GAY :P

http://www.youtube.com/user/Pienio21?feature=mhum#p/a

Opublikowano
ja technixy uzywam któryś miesiać i jak narazie nie narzekam , ale jak bym porównał ta technix do moich poprzednich bilstainów to wypadaja duzo gorzej . U mnie mam ta technixy -60 stoczone na -70 , do tego sprezyny ap sport i gleba ładnie wyglada tylko czasami zostaje siedziec na muldach :P mts a ta technix to podobno to samo tylko pod inna nazwa .
Opublikowano

Miałem MTS-a komplet w e36 coupe, kwestia przyzwyczajenia.-40/-60(nie gwint). Mam gdzieś foto jak autko stało na tym zawiasie,jak znajdę to wrzucę linka. Generalnie mega twardo, palca nie dało się wsadzić między nadkole a oponę,nie dało się tez praktycznie wsadzić lewarka do podnoszenia samochodu, jeżdżenie po krawężnikach tylko dla odważnych, w zimie trzeba uważać na koleiny bo zderzak cierpi,ale z całą stanowczością powiem wam że kupię jeszcze jeden komplet MTS-a, tym razem do mojego e34.

Dlaczego?

Bo jedzie jak przyklejone, nie pływa(tzn.pływa ale mniej :wink: ), pomimo twardości jest zdecydowanie wygodnie, i co najważniejsze do momentu zerwania przyczepności opon auto praktycznie prowadzi się jak po sznurku w zakrętach, czyli jeśli chcesz jedziesz szybko i przelatujesz zakręt nawet nie wiesz kiedy lub robisz efektownego "power slide'a"(jeśli umiesz :wink: ) jeśli masz ochotę bo autko daje się pewniej wyczuć dzięki zwiększonej sztywności, można też zupełnie spokojnie latać trasy, ja jechałem na tym zawiasie do Nijmegen w Holandii i spowrotem.

 

Prawdopodobnie MTSy nie nadają się zbytnio do "ostrego" latania bokiem, pisze prawdopodobnie bo jest to opinia znajomego,osoby która driftuje dość profesjonalnie biorąc udział w zawodach ogólnopolskich. Ale to wiadomo nie każdy na codzień lata bokiem i startuje w zawodach więc ile stylów jazdy tyle będzie opinii. Mnie osobiście charakterystyka tego konkretnego zawieszenia pasowała w e36,w e34 zobaczymy na wiosnę :norty:

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano
Ja osobiście też miałem mts w e36 i dobrze je wspominam. Jeździłem na nim 3 lata a teraz ma je mój kumpel i jak narazie nie narzeka, było to autko którym jeździłem na codzień i również jezdziłem nim do holi :D Jeczcze zostaje jedno ale... ciekaw jestem czy autko sie nie podniesie, teraz mam żeliwne m20b25 ale w garażu już czeka aluminiowe m54b30, nigdzie nie moge znaleść wagi silników, a nie chcem zeby przód sterczał, plan jest nisko i szeroko :) . Z tego co wiem to chyba tylko FK ma w opcji -75/-40 , ale z drugiej strony może aż tak nie obniży. :|
Opublikowano
Może nie zejdzie aż tyle,te wartości są tak trochę bardziej dla oka, każde autko zejdzie inaczej, ja mam m30b35 ale planuję 60/40 maks, więcej jest po prostu nie wygodnie.

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano

Wszystko zależy ile Kolega zamierza autem jeździć, Bilstein'y faktycznie są drogie jeśli wymienisz je i sprzedasz auto po roku, ale z doświadczenia wiem że droższe zawieszenia wytrzymują dłuższe przebiegi więc jeśli auto masz zamiar użytkować 3-5-10 lat lub po prostu je sobie mieć jako zabawkę i drugie zapasowe autko w domu tak jak ja to śmiało bierz coś droższego, alternatywą dla Bilsteina mogą być tez produkty firm takich jak Koni czy Eibach.

Pozatym wszystko opiera się o pytanie do czego tak właściwie takie zawieszenie jest Ci potrzebne. Jeśli zamiarujesz robić "drift maszynę" to raczej ta niższa półka za długo nie pociągnie, natomiast jeśli ma to być tylko lans (jeśli e34 jeszcze nadają się do lansu :norty: ) i obniżenie "dla oka" to z kolei chyba nie warto pchać w samochód prawie tyle ile jest on wart :wink:

Ja zamiaruję kupić MTS'a, bo:

- dobrze mi się na tym jeździło

- wymagania mam znikome,

- nie latam bokiem,

- nie palę gumy

- moje e34 użytkuję głównie weekendowo

a do tego cena jest "zachęcająca" :wink:

Ale ilu właścicieli tyle potrzeb, każdy myśli inaczej, więc Kolega zrobi jak uważa.

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano

Tak naprawde to ma być taki mały projekcik do lansu, czasami staniecia na kresce i zabicia muchy na bocznej szybie, ale bez jarania do strzału itp, właśnie teraz autko jest w fazie odnowy lakieru tzn. bedzie cale polakierowane zeby wyglądało jak nowe :D :D :D sam jestem lakiernikiem w autoryzowanym serwisie, wiec się postaram, do tego dojdzie silniczek któwy już czeka m-pakiet spoiler, progi i tylni zderzak, a przedni od v8, hamulce przednie czterotłoczkowe od e32 750il tył od 540 bleck hella przód i tył, koła też są ładne z tyłu 10J :D . Właśnie do tego wszystkiego brakuje mi gleby. Chyba też wezme te mts-y, mysle ze to mi wystarczy.

 

Tak orientacyjnie ile kosztuje kpl bilstein b6?

Opublikowano
Witam ja w mojej becie mam czerwone sprężyny tak juz to kupiłem ale to nie jest zawieszenie na nasze drogi miska zdarta katalizatory zdarte nigdzie tym nie wjedziesz tylko się bedziesz wkurwiał i przeklinał nasze drogi :8)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.