Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam przy uruchomianiu auta pokazuje mi się taka komenda CHECK COOLANT LEVEL wiem że to uzupełnienie płynu ale jakiego może mi ktoś podpowiedzieć. Dziękuje
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam. Mam problem odnośnie komunikatu: 'Check coolant level', który mi się wyświetla zawsze podczas dłuższej jazdy autem kiedy silnik jest już nagrzany i tylko wtedy sie to wyświetla. Wskazówka od temperatury jest caly czas w pionie i wynosi ok 93,94 stopnie. Dodam, że płyn chłodniczy jest wpożądku, nigdzie nie wycieka a w zbiorniczku cały czas jest ten sam poziom. Czy ktoś się juz może spotkał z takim przypadkiem? co to moze być? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi. Moje autko to BMW E38 730 D po lifcie 2001r
  • 3 lata później...
Opublikowano
Witam odświeżam temat ;) Zrobiło się troszkę zimniej i używa sie ogrzewania w aucie. Zdziwiło mnie to ,że dziś zapaliłem samochód i pokazał się błąd CHECK COOLANT LEVEL - patrzę do zbiorniczka wyrównawczego a tam SAHARA O_O gdzie sie podział płyn ? całe lato było dobrze stan sprawdzałem co jakiś czas i nic nie ubywało. A teraz wessało wszystko ze zbiorniczka, popatrzyłem dookoła i nigdzie nawet śladu jakiegokolwiek wycieku. Macie jakieś pomysły? Pozdrawiam i czekam na jakąś szybką podpowiedz bo tak nie może być ;)
Opublikowano

Plyn uciekl ci do nagrzewnicy,robiles cos przy ukladzie wychodzi na to ze miales slabo odpowietrzony uklad.

A gdy wlaczyles ogrzewanie plyn poszedl do nagrzewnicy w wewnatrz auta.

Opublikowano

...ja abym sprawdził połączenia - króćce przewodów wodnych od parownika, po montażu instalacji gazowej. Było ciepło ok ,ale jak się zaczęła minusowa temp. to być może ,że którąś opaskę trzeba dokręcić .....- może tam z tyłu silnika.....???? popatrz.....

Przy okazji ....małej ilości płynu,to proponuję sprawdzić temp. zamarzania,i ewentualnie w razie potrzeby wymienić lub też uzupełnić koncentratem.

pozdrawiam.

Opublikowano
Mialem to samo przez ostatnie 2 tygodnie , musialem dolewac Preston'a co kilka dni .Pod samochodem mokra plama z plynem chlodniczym. Wczoraj bylem u mechanika i odkrylismy na kanale ze chlodnica jest mokra w dolnej czesci . Jutro wymieniam chlodnice i zobaczymy.
Opublikowano
Po Niedzieli mam wymienić w aucie filtr powietrza,oleju,paliwa,olej w silniku,korek od misy olejowej,płyn od wspomagania,zbiorniczek wyrównawczy oleju od wspomagania, i przy okazji posprawdzam wszystkie opaski , może od spodu będzie więcej widać niż z góry bo pod maską widze tylko "zarzygany " zbiorniczek od wspomagania i przewody pod nim reszta jest sucha.
Opublikowano

Dolej płynu przed uruchomieniem silnika (zimny silnik) i sprawdź po jakimś czasie poziom (drugi dzień, trzeci dzień...).

Poziom płynu należy sprawdzać w temp około 20 st C! Przy wyższej zwiększa swoją objętość, przy niższej zmniejsza! Przy nagrzanym silniku (np 80 stC) poziom będzie max. Przy temp -15 stC będzie minimum.

Jeśli temp na zewnątrz jest inna niż około 20 stC to trzeba zrobić poprawkę wg powyższego. :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.