Skocz do zawartości

nie gasnaca kontrolka od poduszki powietrznej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Rozumiem, że wiesz już że to mata jest problemem.

jeszcze raz.. wybór należy do Ciebie, nie testowałem działania tego patentu, wiem o nim tyle(z forum wiem :P) że błędu po zamontowaniu i kasacji błędu nie pokazuje.

Opublikowano
Witam ja mam tez problem z swiecaca poducha i teraz wiem ze to nie tylko zalezy od maty i innych zlaczen a rowniez od napinacza pasa kierowcy radze to wziac pod uwage niby jest wszystko ok podczas uderzenia poducha wystrzeli lecz pas sie nie dociagnie i ummie jast taki wlasnie blad :| teraz robi sie cieplej a wiec musze sie za to wziac :8)
od zawsze na zawsze BMW:)
Opublikowano
ja u siebie taż miałem problem z zapalającą się kontrolką od poduszek i co ciekawe usterka polegała na tym że nie łączyła kostka przy stacyjce (TAK przy stacyjce ta dużą po lewej stronie z kablami zasilającymi) gdzieś delikatnie gubiło prąd i elektronika głupiała. Dodam że w związku z kostką przy stacyjce czasami(sporadycznie 1 lub 2 razy) wyłączało mi się radio i czasami nie działała wycieraczka tylnej szyby. przeczyszczenie i dociśnięcie jej dało efekt pozytywny.
powoli dochodzę do wniosku że BMW to nie marka samochodów - to nieuleczalna choroba :)
Opublikowano
Na razie wiem tylko tyle ze jesli juz to mozna to dostac tylko w serwisie i pewnie nietanio :( ale u mnie zauwazylem ze cos bylo na kostkach pod fotelem kierowcy robione musze to dokladnie obejrzec ja mysle ze prawie wszystko powinno dac sie zrobic tylko trza wiedziec jak a Polak przeciez potrafi :D
od zawsze na zawsze BMW:)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
jesli padła mata kierowcy załóż diodę - koszt około 50 zł i przynajmniej w razie czego wybuchają wszystkie poduszki a nie żadna
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mata podczas gdy siedzi pasażer ma opór od 10 do 2.2kOhm (w zależności od wagi pasażera, i ilości naciśniętych punktów na macie), więc powinna być dioda równolegle połączona z rezystorem, i katoda diody bodajże do niebieskiego kabla (tutaj nie ręczę, bo nie pamiętam jak zakładałem).

Ja mam rezystor coś koło górnej granicy, a ojciec w e46 ma 2.2kOhm.

Najlepiej zrobić takie coś, założyć, skasować błąd, i sprawdzić w inpie czy układ widzi siedzącego pasażera.

U mnie pokazywało że jest tam cały czas.

Opublikowano
Dołączę się do tematu by nie tworzyć nowego i to bardzo podobnego. Miałem moment że paliła mi się kontrolka Air Bag, podłączyłem pod komputer i wywaliło błąd który dało się usunąć. Po dosłownie dwóch dniach znowu się pojawiła;/ co to może być. dołączam link z diagnostyki

 

http://img9.imageshack.us/img9/5730/beztytuu7i.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

co to za błędy mi się wyświetlają? Wiem że chodzi o rezystor, że opór jest za duży, Ale to nic mi nie mówi :( Niech ktoś podpowie gdzie szukać przyczyny :norty:

 

p. mata to raczej nie jest uszkodzona bo pokazuje błąd na lewej poduszce, jesli się mylę to niech ktoś mnie poprawi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Prawdopodobnie połączenie cos nie kontaktuje, piszę że błąd aktualnie nie występuje, jest sporadyczny, więc pewnie jakaś kostka czy coś nie trzyma.

Najlepiej posprawdzać połączenie, skasować błąd i obserwować co się będzie działo.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam mam podobny problem , u mnie swieci sie ciagle kontrolka airbag . Kontrolowalem na bmwfans.info part katalog no i troche sie pogubilem , bo z tego co tam jest dla mojego auta widze dwie maty tj. pod siedzeniem pasazera jak i kierowcy (nie zagladalem jeszcze pod siedzenie -poprostu jestem za daleko od mojego autka ) moze mnie ktos poprawi tak z ciekawosci jezeli sie myle :?:

siemka dla fanow BMW

HIGHLANDER 12

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.