Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak już weszliśmy na temat odzyskiwania energii, co prawda u mnie tego nie ma ale zauważyłem że na pełnym Aku, naładowany poza samochodem ładowanie mam 13,6 ale podczas toczenia lub hamowania wskakuje na 14,7 i dzieje się to tak długo aż akumulator powróci do stanu wcześniejszego przed ładowaniem.


Taka to trochę zagadka dla mnie czemu tak się to dzieje i na początku myślałem że Aku padło albo alternator

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
dzieje się to tak długo aż akumulator powróci do stanu wcześniejszego przed ładowaniem.

Co masz myśli, jaki to wcześniejszy stan?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Takie cyrki miałem po ładowaniu na stole i adaptacji nowego akumulatora (nie był nowy :wink:)

Oczywiście nic się nie działo i żadnych błędów nie było z tego powodu mimo że ładowanie na postoju spadło do 13V




A jak stan naładowania powrócił do zapisywanego przez IBS był w normie tyle że Aku był 95Ah wiedz może potrzebował więcej czasu

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Jeżeli mogę podłączenie sie do posta i mam pytanie, czy po wymianie IBS trzeba od nowa rejestrować wymianę aku bo widziałem ze pojemność jest ok taka jaką zakodowalem wcześnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.