Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Ok. 1 miesiąca temu wymieniono w mojej e46 316i zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego. Kupiłem wtedy używany zbiorniczek od znajomego mechanika. Po wymianie było wszystko ok. Zero wycieków, poziom płynu w normie. Zrobiłem tak ponad 3 tys. km i dzisiaj po raz kolejny strzelił zbiorniczek. Jestem już po demontażu i jutro jadę po nowy. Czy ktoś jest w stanie odpowiedzieć mi dlaczego mógł pęknąć kolejny zbiornik? Mam po prostu zakupić nowy i będzie ok? Jednak poprzedni (używany) wyglądał w porządku. Czy wina leży po jego stronie czy jest coś innego nie tak? Wąż z płynem jeszcze z dwa dni temu na pewno był na gorącym twardawy, lecz nie twardy jak kamień. Moim zdaniem było ok. Co może jeszcze powodować taką usterkę? Z góry wszystkim dzięki za pomoc.

Opublikowano
w korku do tego zbiornika wyrownawczego jest jakis zawor ktory jezeli jest za duze cisnienie popuszcza,tak wyczytalem na forum wiec moze zacznij od korka
nic tak nie odpreza jak minuta dla weza
Opublikowano
mi pekl ze dwa tyg temu kupilem nowy a teraz mam wyciek z chlodnicy tez gdzies pekla z boku ale dlaczego tak sie robi sam nie wiem weze mam w porzadku termostat tez sie otwiera
Opublikowano
No u mnie jest z resztą ok. Korek był wymieniany razem ze zbiorniczkiem za pierwszym razem, jednak podkreślam, że też był używany. Jeśli chodzi inne sprawy wszystko jest ok. Temperatura wcześniej była ok. Termostat się otwiera szybko łapał odpowiednią temperature itp. Więc może jednak ten korek. Kupie cały nowy zestaw korek+zbiorniczek. Ale czy cos jeszcze innego oprócz korka może coś takiego spowodować?
Opublikowano
mialem to samo,tylko zeu mnie 3 zbiorniczki poszly w pizzz-du,winny byl korek.gdzies czytalem,ze powodem moze byc uszczelka glowicy,przez ktora pompowane jest cisnienie do ukladu chlodzenia,ale z koleikorek powinien upuscic nadmiar....kupy sie to nie trzyma :think:
Opublikowano
No ja również tak uważam. Nawet jeśli jest coś z nim nie tak i robi sobie za duze ciśnienie w ukladzie to korek powinien sie otworzyć i to ciśnienie upuścić. Założyłem wlaśnie dzisiaj nowiutki zbiorniczek wraz z korkiem. Pierwsze jazdy próbne przeszedł bez problemu. Zobaczymy jak będzie dalej...
  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No ja również tak uważam. Nawet jeśli jest coś z nim nie tak i robi sobie za duze ciśnienie w ukladzie to korek powinien sie otworzyć i to ciśnienie upuścić. Założyłem wlaśnie dzisiaj nowiutki zbiorniczek wraz z korkiem. Pierwsze jazdy próbne przeszedł bez problemu. Zobaczymy jak będzie dalej...

 

i jak po wymianie korka? Ustąpił problem? czy rozerwało kolejny zbiorniczek?

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.