Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich!

 

Posiadam bmw e39 528i i jestem z niej zadowolony ale.... :!:

Mam maly problem, zaczely mi dzialac wycieraczki bez zadnego powodu i nie chca sie wylaczyc :shock:

bylo to jakies dwa tygodnie temu po prostu same zaczely i do dzis mam ten problem : :mad2:

 

Wspomne ze to zdazylo sie jakas godzine po tym jak bylem na myjni, ale sprawdzalem komputer i przekazniki i tam bylo sucho!

Przelacznik wycieraczek przy kierownicy reaguje tzn. ze mam tylko ciagla prace wycieraczek i szybka prace wycieraczek, czujnik deszczu mialem niesprawny przed incydentem , zrobilem probe i odlaczylem czujnik deszczu a wycieraczki i tak chadza non stop (praca ciagla),

bylem tez w warsztacie na diagnostyce i nic komputer nie wykazal zadnego bledu .

 

pozycja neutralna - ciagla praca

pozycja czasowe - szybka praca

bieg pierwszy - ciagla praca

bieg drugi - szybka praca

 

Pomocy ! :cry2: i z gory dziekuje za odpowiedzi! :cool2:

Edytowane przez kriss1
Opublikowano

jesli masz na mysli te po maska pod filtrem pylkowym to nie wyciagalem nic tylko zobaczylem czy jest sucho myslisz ze to przekaznik? i ktory to?

moze i masz racjie bo na moje to albo przekaznik albo manetka przy kierownicy .

czu ja mam ten przekaznik odlaczyc na zaplonie czy nie bo nie wiem czy sie w kompie nic nie porzestawia

Opublikowano

sprawdzilem no i mam problem bo u mnie nie ma takiego przekaznika siemens jak na zdjeciu.

 

sa dwa rozowe i pisze ze sa od ABS , mam dwa fioletowe i trzy zielone no i nie wiem ktory to od wycieraczek?

  • 4 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przyłącze się do tematu,bo moim wycieraczkom ostatnio też się coś pomyliło w głowie.Działają mi w ten sposób,że:

1.W dół mam ok.czyli praca wycieraczek kiedy się trzyma dźwigienkę.

2.W górę o jedną poz. też jest ok.czyli praca przerywana,regulacja intensywności pokrętłem w manetce też działa ok.

3.Jeszcze raz w górę powinna byc ciągła praca wycieraczek z wolniejszą prędkością,a ja mam tak jak w pkt.2 czyli czasowe.

4.Jeszcze raz w górę powinna byc ciągła praca z szybką prędkością,a jest wolna praca ciągła to co powinno byc w pkt.3.

Szybkiej ciągłej pracy wycieraczek nie mam wcale.Nie jest jakoś to może wielce uciążliwe,bo szybkiej pracy wycieraczek używałem od "wielkiego dzwonu" ale jest tak nienaturalnie i nie tak jak powinno byc.

Może ktoś miał taki problem i wie jak to naprawic i w czym leży przyczyna?

Dzięki i pozdrawiam.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Przyłącze się do tematu,bo moim wycieraczkom ostatnio też się coś pomyliło w głowie.Działają mi w ten sposób,że:

1.W dół mam ok.czyli praca wycieraczek kiedy się trzyma dźwigienkę.

2.W górę o jedną poz. też jest ok.czyli praca przerywana,regulacja intensywności pokrętłem w manetce też działa ok.

3.Jeszcze raz w górę powinna byc ciągła praca wycieraczek z wolniejszą prędkością,a ja mam tak jak w pkt.2 czyli czasowe.

4.Jeszcze raz w górę powinna byc ciągła praca z szybką prędkością,a jest wolna praca ciągła to co powinno byc w pkt.3.

Szybkiej ciągłej pracy wycieraczek nie mam wcale.Nie jest jakoś to może wielce uciążliwe,bo szybkiej pracy wycieraczek używałem od "wielkiego dzwonu" ale jest tak nienaturalnie i nie tak jak powinno byc.

Może ktoś miał taki problem i wie jak to naprawic i w czym leży przyczyna?

Dzięki i pozdrawiam.

kurcze wiem że auto masz obcykane więc głupio zapytać ...

no ale zapytam -- kiedy tak działają jak opisałeś ? w czasie normalnej jazdy ?

czy sprawdzałeś to na postoju ?

bo na postoju wycieraczki działają tak jak opisałeś - czyli zwalniają i zmienia się ich cykl

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No właśnie na postoju!Popękały mi wężyki od spryskiwaczy i wymieniałem je na nowe i dlatego zauważyłem takie dziwne pozycje działania jak sprawdzałem spryskiwacze a było to jakiś miesiąc temu.A nawet wczoraj jak przyjechałem z pracy uzupełniłem płyn i miałem sporo robali na szybie i w garażu psiknąłem spryskami i zauważyłem,że też jest jak wcześniej czyli dziwnie.Zapytam się-czy to na postoju to ma znaczenie czy silnik pracuje czy nie?

A to,że znam auto dość dobrze to jak widać nic nie znaczy,bo tego akurat nie wiedziałem.Jak widać człowiek uczy się całe życie i tak wszystkiego nie wie.

Fajnie! Dzięki za podpowiedź.Jutro będę jechał to sprawdzę w czasie jazdy.Napiszę oczywiście co i jak.A teraz idę spać :mrgreen:

Dzięki i pozdrawiam.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Tak jak Dajan pisze - na postoju wycieraczki przełączają na działanie czasowe niezależnie od położenia manetki. Wystarczy jednak, że ruszysz a zaczną machać w wersji ciągłej. Osobiście uważam, że bardzo fajnie to zrobili bo przecież na postoju nie jest potrzebne ciągłe machanie.

Pzdr.

Opublikowano

chyba już od e38 wycieraczki co kilkanaście godzin robią mikro ruch by gumki się nie odkształcały z braku ruchu

jak ktoś wie dokładniej od jakiego modelu to prosze napisać

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no to sprawdź w czasie jazdy

na 100% będzie wszystko grać

No i gra :D

Wszystko jest ok.

Dzięki wielkie.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
CIHY ja jak miałem pierwszą e39 to pojechałem do elektronika z tym problemem i to 3 razy bo drogą sie naprawiały,a co wróciłem pod dom znowu sie psuły :mrgreen: :duh: ---każdy sie uczy i to całe zycie. :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.