Skocz do zawartości

525 TDS - problem z odpalaniem na ciepłym oraz ASC


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!kupilem niedawno BMW 525 TDS E39 i mam delikatny problem z odpalaniem , a mianowicie dosc dlugo kreci jak silnik jest cieply a gdy jest zimny pali na dotyk.Auto ma przebieg 160 tys. km. i wyglada jak nowe , zawieszenia tez ma w swietnym stanie wiec wyglada ze przebieg jest prawdziwy.Moze mi ktos powiedziec co to moze byc???Aha i jeszcze jedno gdy ASC jest wylaczony to kontrolka sie swieci czy nie???

 

Z gory dzieki za odpowiedz.

Opublikowano
Aha i jeszcze jedno gdy ASC jest wylaczony to kontrolka sie swieci czy nie???

Z gory dzieki za odpowiedz.

Gdy ASC jest wyłączony kontrolka powinna świecić.

Opublikowano
Ok dzieki!!!a moze mi ktos powiedziec jak mozna sprawdzic czy przebieg jestt prawdziwy???czy to prawda ze jak bede krecil kluczylien w stacyjce to powinien sie pokazac prawdziwy przebieg???Aha i ile taka pompa wytrzymuje tysiecy kilometrow???
Opublikowano
zastanawia mnie jedna rzecz ilu z was mówiąc ze to pompa czyli nastawnik wymienilo nastawnik osobiście i problem zginoł mialem ten sam problem w e36 td świeżo po zakupie w moim przypadku był przestawiony rozrząd przez naturalne wyciągnięcie się łańcucha po przeb 240 tys bo jeśli ktoś daje pompe do napraw regeneracji to rozbiera rozrząd i ustawi go do brze sprawdż rozrząd istatyczny kąt wyprzedzenia wtrysku pzdr

Syrena z sercem od rekina!

http://img264.imageshack.us/img264/227/resize1yf.jpg


Duże Zdjęcie

Opublikowano

Problemy z paleniem w dieslach na ciepłym wynikają z opóźnionego kąta wtrysku, a powodem tego może być zużywanie sie rozdzielacza wtrysku na pompie wtryskowej lub zużycie łańcuchów rozrządu.

Nie raz już pisałem o tym że 200 tys. przebiegu w dieslach to łańcuch obowiązkowo do wymiany.

Opublikowano

Mam kilka pytanek:

Jak sprawdzic czy łancuch jest do wymiany czy nie??

Czy to prawda że nieraz wystarczy wymienic tylko napinacze???

 

Bo ja mam 325 tds którego sam sprowadziłem z francji i miał na liczniku 280tys ja juz 15 tys zrobilem.

 

Nie mam ksiazki serwisowej i nie wiem czy kiedys był wymieniany rozrząd czy nie, podobnie katalizator nie wiem kiedy był i czy wogóle był wymieniany????

 

Czy przestawieni na pompie kąta wtrysku może pomóc w paleniu na ciepłym silniku???

 

jescze jedno w którym dokładnie miejscu znajduje sie czujnik tem. silnika widziałem 2 pod kolektorem ssącym i nie wiem który odpowiada za wskaznik tem???

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Opublikowano

Odkręcajac korek wlewu oleju i ruszjac łańcuchem na boki mozna ocenic jego stan, ale trzeba go umieć ocenić tylko po tym odczuciu.

Można także spróbować ustawić kąt wtrysku na czujnik i gdy nie bedzie to możliwe, bo wahania czujnika są różne to również oznaka zużytych łańcuchów.

Często mocno już zużyte łańcuchy głośno pracują i na ucho można je usłyszeć.

Wymiana samych napinaczy to bzdura, bo robota jest ta sama jak do łańcuchów - chcesz płacić dwa razy za to samo?

295 tys. to juz według mnie stanowczo za dużo i przygotuj się na wymiane oprócz łańcuchów także kół zębatych. Nie sądzę aby francuz je wymieniał.

Przestawienie kąta wtreysku może pomóc, ale jak nie zrobisz porządku z łańcuchami, to będziesz tego żałował i wolałbym nie być w Twojej skórze.

Czujnik temperatury silnika dla wskaźnika znajduje się w przedniej części głowicy, a dla sterownika w tylniej części głowicy - oba jako pierwsze od połowy głowicy, bo na samych krańcach są czujniki typu switch dla żaluzji i wentylatora klimy.

Opublikowano

A moze sie orientujesz ile może kosztowac wymiana rozrzadu.

Ile kosztuje sam łańcuch????

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Opublikowano
witam kolege Roberta problem rozrządu w tds nie polega na rozciągnięciusię łańcuchów\jak gumy w majtkach\ bo równie ważne są dwa ślizgi i najważniejsze to kółko na wale korbowym\ bo jet najmniejsze a robi najwięcej\ i sprawdzając stan zużyciłańcucha przez korek wlewu oleju życzę powodzenia Aby ustawićkątwtrysku\094+-002\trzeba njpierwustawić ozrząd na znaki\iskoro przebieg jest powyżej 20 tys\podłożyć 4.2mm pod przyrząd ustawcz weałeka rozrządu a propos czujników tempr to w tds nie ma czujników ani z przodu ani z tyłu bo są po stronie wtrysk€w poniżej a czujnik temp klimy w chłodnicy ps.nie spotkalem się jeszcze w żadnej literaturze z przebiegiem po którym nleżało wymienić rozrząd lub też\ strzelił by komuś łańcuch\.pz

Syrena z sercem od rekina!

http://img264.imageshack.us/img264/227/resize1yf.jpg


Duże Zdjęcie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.